M.A.C. Face and Body Foundation u nijansi N2

Kupila sam ga naslijepo. Nisam imala niti jedan M.A.C. proizvod u svom posjedu, a čula sam puno pohvala o tom brandu, pa sam odlučila početi sa Face and Body Foundation u nijansi N2.


Sviđa mi se pakiranje, jednostavna crna kutija (malo se skršila u transportu :D ) u kojoj se nalazi velika boca od čak 120 ml! Cijena ovog proizvoda se kreće otprilike oko 200 kn na M.A.C. web stranici. Ja sam svoj kupila po jeftinijoj cijenom na oglasima, preko Forum.hr. Nažalost kod nas u Hrvatskoj ga nema nigdje za kupiti. Isključivo u inozemstvu ili preko web-a.


Na slici poviše vidite kako izgleda kompletno proizvod, ima poprilično široku rupicu, a ja ga nanosim tako da stavim manju količinu proizvoda na ruku i nanosim ga obično prstima, ali naravno da bi bolje lice izgledalo kad bi se proizvod  koristio sa stipple brush četkicom.

Ovaj proizvod je malo čudne konzistencije. Iskreno, do sad ovako nešto slično nisam koristila. Jako je lagan i vodenast. Obavezno ga promućkat prije nanošenja, tako da se boja u bočici ujednači. 

sa blicem

bez blica, dnevno svijetlo


 Ne znam da li možete uočiti na slikama poviše kako boja nije potpuno ujednačena, nego se vidi i taj vodenasti dio pomiješan sa bojom. Na prvi dodir je jako lagana i rijetka i ne izgleda baš obećavajuće :D



sa blicem

bez blica, dnevno svijetlo


Prilikom mazanja tekstura ovog proizvod počinje biti sve gušća i rekla bi teža za blendanje. Jako čudan osjećaj, ali svakako lijepo prijanja uz kožu i dobro se upija. Nema neke velike razlike u izgledu koža prije i nakon korištenja ovog proizvoda, što je meni osobno super, jer sa ovim proizvodom izgledam isto, ali bolje! Daje licu lagani glow, pogotovo na području obraza.

bez M.A.C. Face and Body Foundation

sa M.A.C. Face and Body Foundation

Kao što vidite razlika je jako mala između prve i druge slike. Osim što se može primjetiti lagani glow na području obraza. A i lice izgleda svježije.

Ovaj proizvod se može nanositi u više slojeva, ja sam stavila jedan, jer sam se počela znojiti. I da, to mu je jedina mana. Uznojim se jako brzo  dok ga nanosim, ali ljeto je pa mu opraštam i u takvom slučaju ipak su mi malo bolje Garnier BB kreme jer se puno manje znojim od njih.

Zaključak: Jako kvalitetan proizvod. Sviđa mi se kako mi lice izgleda kad ga stavim. Vodootporan je i trajat će jako dugo, s obzirom na količinu, a i za lagano prekrivanje stvarno ga treba jako malo. 


Koristite li vi koji od M.A.C. proizvoda? Jeste možda probale ovaj Face and Body Foundation?
Maja xx

Nema komentara:

Objavi komentar

~ I N S T A G R A M ~