Dr. Jart+ BB krema Silver Label i Lovely ME:EX primer

Iako sam rekla da neću neko vrijeme kupovati BB kreme, opet sam popustila i naručila Dr. Jart+ BB kremu i Lovely ME:EX primer za lice. Kako nisam do sada imala niti jednu bazu za lice sa azijskog tržišta, odlučila sam krenuti sa Lovely ME:EX bazom.


Lovely ME:EX Makeup base 40 ml


Lovely ME:EX baza je pakirana u srebrenoj tubi težine 40 grama, bez kutije. Dolazi u dvije nijanse 01 i 02. 01 nijansa je zelene boje i namjenjena je onima koji imaju nepravilnosti na licu i crvenilo, dok nijansa 02 je ljubičaste boje i namjenjena onima kojima je koža beživotna i bez sjaja. Ja sam se odlučila za nijansu 02 :) ipak treba malo sjaja vratit mom licu. ;)

dnevno svijetlo
Lovely ME:EX primer

sa blicem
Lovely ME:EX primer 


Iako ova ljubičasta boja možda djeluje pomalo scary, na licu ne ostavlja takvu boju. Lijepo se upije u kožu, nema sticky osjećaj i BB krema lijepo sjedne na nju. Izdržala mi je cijeli dan i solidno podnosila znojenje na +30. Malo je gušće strukture od baza kojih imam, ali nije teška za mazanje. Pokušala sam uslikati lice prije i poslije nanošenja, ali zaista nikakvu razliku nisam primijetila, jer mi se skroz upila u lice, da je djelovala skroz neprimjetno. 
Ima klasični miris kreme. Baza je sasvim solidna za cijenu 6$ dolara i kupljena je preko na Ebayu kod ovog i stigla mi je u roku 15 dana. 


Dr.Jart+ BB krema Silver label o ovoj BB kremi sam čitala dosta pozitvinih recenzija, a i poprilično je skupa, ali sam srećom prošla jeftinije na aukcijama kod sing-sing-girl, pa sam je platila 12$ umjesto skoro 27$ uz besplatnu poštarinu, za 50 ml proizvoda. 

Dr.Jart + BB Silver Label 50 ml


Krema je jako gusta, mogla bi reći čak i gušća od Skin79 Intesive Classic Balm i svjetlija je od iste. Ima SPF 35, lako se blenda i lijepo izgleda na licu, zagladi ga i ujednači. Ima jako dobro prekrivanje i efekat izbjeljivanja. Nisam imala reakcije na nju, s toga ću je i nastaviti koristiti, ali sačekat će zimu, jer  mi je presvijetla. 

Dr.Jart+ BB Silver Label

Opis proizvoda

Dr.Jart+ BB Silver Label
sastav 

U nastavku vam donosim swatcheve i u njih sam uključila sve BB kreme koje imam, da vidite razlike u nijansama;

dnevno svijetlo
Dr.Jart+ Silver Label

sa blicem 
Dr.Jart+ BB Silver Label  


sa blicem
lijevo: Dr.Jart+ BB Silver Label   desno: Lovely ME:EX primer


dnevno svijetlo
lijevo: Dr.Jart+ BB Silver Label   desno: Lovely ME:EX primer

dnevno svijetlo
zajedno: Dr.Jart+ BB Silver Label i Lovely ME:EX primer


dnevno svijetlo
s lijeva na desno: Missha PC #23, Skin79 ICB, Dr.Jart+ Silver Label, Garnier BB Light, Garnier BB Medium i ME:EX primer

sa blicem
s lijeva na desno: Missha PC #23, Skin79 ICB, Dr.Jart+ BB Silver Label, Garnier BB Light, Garnier BB Medium i ME:EX primer




Koja se boja vama najviše sviđa? :)

Maja xx




Nema komentara:

Objavi komentar

~ I N S T A G R A M ~