Favoriti za lice u srpnju

Već smo lagano zakoračili u kolovoz, pa je vrijeme da po prvi put predstavim favorite prošlog mjeseca. Vidjela sam na nekoliko blogova da to druge cure rade, pa sam ja odlučila i vama predstaviti one proizvode za lice, koje sam najviše koristila prošli mjesec i koji su mi trenutno najdraži proizvodi.

s lijeva na desno: Neutrogena Visibly Clear krema za lice, Neutrogena Visibly Clear gel za umivanje lica i My Face dvofazni uljni odstranjivač šminke

Neutrogena Visibly Clear matirajuću kremu za lice sam kupila, jer su je cure na Forum.hr hvalile, a kako sam ranije počela koristi gel za umivanje, koji mi je btw odličan, odlučila sam dati šansu i kremi. I za ljetne mjesece, krema koja matira mi je idealno rješenje. 
Sviđa mi se ova krema jer se brzo upije i ne ostavlja sticky osjećaj na licu.  Daje svježi izgled licu i brzo se upija. Ugodnog je i osvježavajućeg mirisa grejpa, kad se nanese na lice hladi ga malo, to je zbog alkohola u njoj, ne traje dugo, ali ako vam lice ne tolerira alkohol u kremama, možda bolje da je izbjegnete. Cijena ove kreme je oko 35 kn za 50 ml proizvoda. 

Neutrogena Visibly Clear gel za umivanje miriše isto na grejp, osvježavajući i je i mogu reći jedan od boljih čistača za lice koji sam koristila, a koristila sam ih stvarno puno. Potrošila sam tek pola boca, a koristim je 7 mjeseci, a perem lice s njom uglavnom svaki dan. Dovoljan mi je jedan potez pumpice za jedno pranje lica. Cijena je oko 45 kn za 200 ml proizvoda.

My Face dvofazni odstranjvač šminke sam kupila na slijepo, jer mi je ponestalo Vichy micelarne otopine, a, htjela sam probati nešto novo, pa sam se odlučila za uljnu verziju odstranjivača, jer ulja obično bolje skidaju malo težu šminku, pogotovo gel linere. Ovaj proizvod mi je trenutno HG proizvod za skidanje šminke sa očiju. Pretažak mi je za cijelo lice, jer je dosta uljni, pa mi treba dugo da ga skinem kompletno sa lica. Za oči dušu dao jer mi super skine kompletnu šminku, ne peče me, treba ga staviti malo na blaznicu jer ako se pretjera može biti malo nelagodno na očima. Kupljen je u Bipi (MY face je inače Bipina marka proizvoda) za 15- ak kn i dolazi u količini od 100 ml.


Koje vi proizvode koristite za njegu lica? Koji su vam favoriti?
Maja xx

Nema komentara:

Objavi komentar

~ I N S T A G R A M ~