Diego dalla Palma - Snow White & the Huntsman paleta

Iako sam na  wish listi imala Too Faced palete sjenila, odlučila sam se za kupnju jedne tematske, one o Snjeguljici. :) cheapsmells ju ima na popustu za 15 - ak funti + poštarina oko 3 funte, a kako je i Limited Edition, jednostavno sam je morala imati.

Diego dalla Palma - Snow white and the Huntsman paleta


Paleta dolazi u kartonskom crnom pakiranju sa zanimljivim slikama iz filma. Unutrašnjost pakiranja krije ogledalo s kojim nisam osobno oduševljena jer uvećava i za mene osobno bespotrebno, jer mi neće ničemu poslužiti.
U paleti se nalazi 6 sjenila, crveni ruž te crna olovka za oči. 
Iako mi se samo pakiranje jako sviđa, voljela bi da je malo kvalitetnije i da ne smrdi. Da, pakiranje smrdi, ne volim pisati ružno općenito o bilo kojim proizvodima, ali u paleti se osjeti jako intenzivan miris pretpostavljam kartona i ljepila ili što već, uglavnom nije ugodno. 


Diego dalla Palma - Snow white and the Huntsman paleta



Diego dalla Palma - Snow white and the Huntsman paleta (stražnja strana palete)



Boje sjenila mi se sviđaju, klasične smeđe - nude nijanse, koje se lako mogu kombinirati za dnevne ili večernje look-ove ovisno kako tko voli. Donji red su mat sjenila, koja su malo slabije pigmentirana, dok su u gornjem redu shimmer sjenila jako dobre pigmentiranosti.
Sa ružem sa zadovoljna, ne isušuje usne, baš je lijepa crvena mat boja koju mislim da bi mogle nositi cure hladnog i toplog tona kože. Trajnost mu je isto dobra, oko 4 do 5 sati. Crna olovka je isto zadovoljavajuće pigmentirana. 

dnevno svijetlo 
donji red s lijeva na desno: Fairest, Destiny, Battleground
gornji red s lijeva na desno: Snow, Shield, Mirror Mirror

sa blicem
donji red s lijeva na desno: Fairest, Destiny, Battleground
gornji red s lijeva na desno: Snow, Shield, Mirror Mirror





sa blicem
ruž - The wicked Queen 
crna olovka - Dark Night

dnevno svijetlo 
ruž - The wicked Queen 
crna olovka - Dark Night

U nastavku pogledajte još slika i swatcheve: 

sa blicem
The Wicked Queen - ruž za usne
Dark Night - olovka za oči

donji red, mat sjenila, dnevno svijetlo
dnevno svijetlo, mat sjenila, bez baze
s lijeva na desno: Fairest, Destiny, Battleground

dnevno svijetlo, gornji red, shimmer sjenila

dnevno svijetlo, shimmer sjenila, bez baze
s lijeva na desno: Snow, Shield, Mirror Mirror

sa blicem


dnevno svijetlo 



Zaključak: Sa paletom sam osrednje zadovoljna, jer sam previše očekivala od nje. Nije ona sama po sebi loša, ali nekako sam očekivala bolju pigmentiranost mat sjenila, ovakvo ogledalo zaista ne treba nikome u paletama, a ovom neugodnom mirisu samog pakiranja se zaista  nisam nadala, to mi je veliki minus. Nije toliko strašno, ali za mene osobno neočekivano, jer mi niti jedna paleta sjenila nema takav miris. Inače, sviđa mi se što su boje u paleti univerzalne i mogu se koristiti svakodnevno. Ali smatram da ne vrijedi pune cijene od oko 25 - 30 funti.


Kako se vama čini ova paleta? Da li ste je već primjetili negdje?
Maja xx






Broj komentara: 12:

  1. Odgovori
    1. I meni se sviđaju, ali ova mat su mogla bit i pigmentiranija, nekoliko puta sam nanijela swatch da se dobro vidi boja. Trebala sam to napisat u tekstu.
      Inače su boje super.

      Izbriši
  2. Odgovori
    1. Zaista nisam očekivala ovoliko pozitivnih komentara na nju. Drago mi je da vam se svima sviđa. :)

      Izbriši
  3. Moram priznati da za ovu paleticu nisam ni čula, ali boje su baš nosive.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam isto slučajno saznala za nju baš u vrijeme kad sam odgledala i film. Da, boje su super nosive i pristaju svima.

      Izbriši
  4. I ja sam isto kontala da kupim tu paletu za vrijeme akcije na cheapsmellsu jer mi se to sve skupa činilo jako povoljno s obzirom na DdP cijene, ali ipak nisam jerbo kao imam tisuću sličnih nijansi (kao da me to inače sprječava da kupim novi makeup proizvod?!). Uglavnom, suzdržala sam se. Nakon tvog posta nekako mi je drago. Najviše me odbila ova tvrdnja da smrdi... Ipak, sviđa mi se ruž.
    Pratim te i dalje (na potpuno normalan i ne zastrašujuć način)...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahahaha.. Hvala, pratim i ja tebe. :)
      Da, ja se eto nisam mogla oduprijeti iako imam sličnih boja ovih sjenila, ali tematska paleta je prevladala i morala sam je kupiti. Slažem se, ruž je predivan, kao i cijela paleta ako zanemarimo (teško!) smrad :D

      Izbriši
  5. Predivna, nijans su bas po mom ukusu.

    OdgovoriIzbriši

~ I N S T A G R A M ~