Favoriti u Rujnu

Ovaj mjesec sam uranila sa favoritima, za razliku od prošlog mjeseca, te vam danas donosim favorite koje sam najčešće koristila, a ima i jedan neuobičajen favorit koji mi je puno pomogao ...
Stoga, čitajte dalje, ako vas zanima o čemu se radi! ;)


Higher Nature Vitamin D - da, uključila sam vitamin u favorite, iz tog razloga jer mi je pomogao. A, kako mi je pomogao? E, pa najviše u tome što su mi se nokti strašno listali i pucali, a iskreno ne sjećam se kad se to zadnji put dogodilo. Znam da zbog dosta stresa, neispavanost, ne baš najzdravije prehrane (ali trudim se! :D ) i sve ostaloga šta uglavnom čini živote ljude :D organizam je zbog nedostaka potrebnih vitamina  počeo (za početak) reagirati opadanjem kose (kronično!) i pucanjem i listanjem noktiju. Pa se trudim dovesti to u normalu, te sam počela piti vitamine. Izdvajam vitamin D sa dodatkom D3 vitamina jer mi se do sada pokazao najbolji, pucanje i listanje noktiju je prestalo nakon 15 dana svakodnevnog konzumiranja i sad ima čvrste nokte, koji ne pucaju. 
Pijem jednu kapsulu dnevno, prije jela, iako je navedeno u uputama da se mogu popiti i dvije, ali meni je i ta jedna sasvim dovoljna. 
Kupljen je na feelunique za 5.5 funti i besplatnom poštarinom, a sadrži 120 kapsula što će biti dovoljno za otprilike 4 mjeseca konzumiranja. 
Svakako preporučam, ako imate problema sa pucanjem i listanjem noktiju, a odličan je i za čvrste kosti u kombinaciji sa kalcijem. 


Trilogy Rosehip Oil - je već recenziran ovdje, pa se nema smisla ponavljati iako je super proizvod!

Maybelline Color Tattoo #55 Immortal Charcoal je također recenziran ovdje.

Guerlain Shalimar Initial - predivni orijentalac, za kojim posežem najčešće u zadnje vrijeme ili za njegovom L'eau verzijom. Predivni parfemi koji će uskoro dobiti i svoj (usporedni) zajednički post, pa će te ih i vi upoznat malo bolje. :)

To je to za rujan od mene! :)

Koju su vaši favoriti iz Rujna? 
Maja xx



4 komentara:

  1. Shalimar :D...moja velika ljubav ;)...vitamine kupujem...hvala za info!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :) super miris! nema na čemu, nadam se da će i tebe dobro služit! ;)

      Izbriši
  2. Baš mnogo žena voli taj Shalimar,a ja ga nisam nikad pomirisala, moraću to da ispravim :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Je, super je! Idealan za hladnije vrijeme. Probaj svakako! Ima i L'eau verzija, koja je malo lakša, u slučaju da ti ovaj bude jak. ;)

      Izbriši

~ I N S T A G R A M ~