MUA kremasto rumenilo - Yummy

Ako me sjećanje dobro služi, Yummy je moje prvo kremasto rumenilo u životu. Kupljen je prilikom posljednje MUA akcije od 40%, kao što to pretpostavljam i sami znate. Znam dosadna sam, jer to non stop ponavljam ;)



Interesiralo me kako je raditi sa kremastim rumenila i koja je konkretno razlika između potonjih i klasičnih rumenila - onih u kamenu. Stoga je odluka pala na nijansu Yummy koja je kombinacija roze i boje breskve. S tim da je roza boja više uočljivija na licu, dok u pakiranju izgleda kao boja breskve.


Dolazi u plastičnom, čvrstom pakiranju, sa prozirnim poklopcem težine 3.2 grama, a regularna cijena mu je 2 funte. 

Rumenilo ne sadrži nikakve sjajne čestice, te ostavlja dewy izgled na obrazima. Nanosim ga bockalicom, tapkajući po obrazu dok ne postignem izgled i intenzitet boje koji želim. Ako želite, kremasta rumenila, možete nanositi i tapkajući lagano prstima po obrazima, ja zbog higijene radije posežem za bockalicom.
Klasične četkice za rumenila nisu baš preporučljive kada je u pitanju kremasto rumenilo, jer nećete dobiti ni približan efekat rumenila na obrazima. 


Kremasta rumenila će najduže izdržati na osobama koje imaju suhu kožu lica, ali i za one sa masnom kožom također ima spasa, samo prođite lagano puderom u kamenu preko rumenila, da ga fiksirate, te da mu produžite trajnost. 

Yummy je izdržao iznenađujuće dobro na mom licu, oko 6 sati, čak bi rekla nešto duže od njihovih klasičnih rumenila u kamenu. 

Swatchevi:




Na slici poviše koristila sam:

MUA Yummy rumenilo
Pojedine nijanse iz MUA Undressed palete (ne mogu se više ni sjetiti koje)


Preferirate li kremasta rumenila ili ste vjerni više onim klasičnijim? Sviđa vam se Yummy rumenilo? 
Maja xx

Broj komentara: 12:

  1. Ja sam nekako za klasicno rumenilo u kamenu, ne znam koliko bi mi ovo odgovaralo, mada lijepo izgleda na licu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se s tobom, i ja sam nekako iz navike sklonija klasičnim rumenilima, iako ni kremasta nisu loša. Nema neke razlike, kad je na licu. Samo je način korištenja i tekstura drugačija

      Izbriši
  2. Fino je ovo rumenilo, ali ja sam više za ona klasična.... nekako mi ih je i lakše nanijeti i duže ostaju na koži

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Je malo lakše je klasična nanijeti. A, šta se tiče trajnosti, ovisi kako koje rumenilo i naravno, ovisi kako koja koža. :)

      Izbriši
  3. Ja nikako da se odlucim za kupnju kremastih... -.-

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjerojatno i kod tebe stvar navike. :) Ali nije loše ovo kremasto, dapače.
      Probaj jedno, kad na MUA bude 50% off, bit će 1 funtu, ako ti se i ne svidi, nisu veliki novci. ;)

      Izbriši
  4. Divno je i drago mi je da si napisala recenziju jer sam se već neko vrijeme dvoumila, stavit ga na WL ili ne- sada definitivno ga stavljam!

    OdgovoriIzbriši
  5. U pa lijepo je!!! Mogla bih ga naručiti kad bude 50% can't wait!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Onda će bit 1 funtu, zaista se isplati, pa makar i za probu.

      Izbriši

~ I N S T A G R A M ~