Tangle Teezer - Disco Purple

Sa Tangle Teezer sam se upoznala još prije gotovo 2 godine, kada me je frizerka počela češljati sa istom, a ja sam se pitala kako me ništa ne čupa.
To je bio i više nego dovoljan razlog da ta četka dospije na moju wish listu... i da strpljivo čeka, kada će doći na red za kupnju.


Na tržištu ih ima raznih veličina i oblika i u moru istih, ja sam se odlučila za klasičnu verziju u Disco Purple boji. Iako sam najviše htjela kompaktnu, travel size verziju sa Union Jack detaljem, odlučila sam se za klasični, jer je Union Jack zaista mini, za moju već ionako predugu i ne baš tanku kosu. 


Ono što Tangle Teezer čini posebnim je to što ne čupa vlasi iz vlasišta, nego iz kose izvlači samo one vlasi koje su već ispale iz vlasišta, te je ispadanje kose svedeno na minimum. 

Znači, kod korištenja Tangle Teezer četke nema čupanja, a isto tako sam primijetila da je elektricitet u kosi primjetno smanjen. Također, odličnim se pokazao i prilikom češljanja mokre kose. 


Četka je plastična, sa gumenim zubcima različite visine, zbog čega je omogućeno lakše prodiranje u kosu, te je lomljenje vlasi svedeno na minimum. Novi doživljaj češljanja. Doslovno. 

Ja sam osobno oduševljena ovom četkom. Također, i moja mama, a i moj muž. Da... uhvatila sam ga jedno jutro kako se češlja sa ovom četkom (ima jako kratku kosu) ali kaže da mu je super osjećaj, kao da ga masira. :D ajde dobro, nek' mu bude. 


Kupljena je na feelunique za nešto više od 10 funti i besplatnom poštarinom. Jedino što bi volila, da je četka (za mene osobno) nešto veća, jer bi si onda skratila vrijeme češljanja. Ali u svakom slučaju, odličan proizvod, koji je osvojio nešto više od 20 nagrada i mislim da te nagrade nisu dobivene bezveze, ako se mene pita.


Što vi mislite o Tangle Teezer četki? 
Maja xx

22 komentara:

  1. Imam istu takvu samo pink boje, predobro si opisala četku, samo moje oduševljenje nije veliko jer ja imam tri i pol dlake tako da mene niti jedna četka ne čupa. Ali svakako ju preporučam svima.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :) hvala. Da super je stvarno, samo mi je žao šta je nisan puno ranije kupila, nego sad kad imam upola manje kose nego prije.

      Izbriši
  2. Interesantno izgleda ali za cetku malo poskupa :) Srecom nemam problema sa rascesljavanjem jer to rijesim nekom kurom, i dobrim balzamom tokom pranja pa se i ne cesljam, cesto i zaboravim :) Ako se cesljam, koristim onaj cesalj sa velikim i razdvojenim zupcima :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Malo je preskupa, ali uz kombinaciju nekakvih popusta, nekako je lakše :)
      Inače je super četka i mislim da bi mogla bit kvalitetnija od onih klasičnih, koje mi ujedno uvik iščupaju kosu.

      Izbriši
  3. Malo je poskupa pa ću preskočiti, držim se ovih običnih :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, razumin te, malo je skupa. Mislim da je u frizerskim salonima ona od Macadamie nešto jeftinija. Baš me zanima, ako je ikad probaš oćeš prominit mišljenje :D

      Izbriši
  4. A sada ide na moju wish listu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :) Nadam se da ćeš i ti biti jednako oduševljena! ;)

      Izbriši
  5. Moja omiljena je Macadamia Tangle Teezer, baš mi je divna i krasna i eto... ja bih je platila i više. od kako nju koristim češljanje mi više nije noćna mora.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ona je i moja prva isprobana. Super je! I slažem se, češljam se sa guštom i bez straha. :D

      Izbriši
  6. Super izgleda. :) Do sada ju nisam kupila jer nemam problema s raščešljavanjem, ali me jako mami. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako ikad bude potrebe za raščešljavanjem, virujem da će ti bit odlična!

      Izbriši
  7. U Koo salonu u zagrebu možete pogledati i kupiti cesljeve,ja sam oduševljena!!

    OdgovoriIzbriši
  8. Koo hair culture- na facebooku,imate slike svakakvih oblika!! Pozz

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nema na cemu, lijepo je pomoći drugima,a znam kako je to kad cetka cupa..,;)

      Izbriši
  9. Meni je taj koncept četki promijenio život. Doslovno. Ja imam jako dugu i gustu kosu. Kad je suha, ajde još, ali kad je mokra, katastrofa je za počešljati. Vrijeme raščešljavanja mi se prepolovilo, nije bolno, nema pramena po pramena, trganja kose... Za mene ova četka uopće nije skupa s obzirom na to koliko sam njome dobila. Btw, ja imam Macadamia verziju.

    Odlična recenzija! Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  10. Dugo mi je na Wl, nadam se da će uskoro doći na red :)

    OdgovoriIzbriši

~ I N S T A G R A M ~