Favoriti u siječnju

Prvi mjesec je iza nas, a ja vam donosim svoje prošlomjesečne favorite. Neke koristim već jako dugo, ali iz nekog razloga još do sada nisu uvršteni u favorite.



Ebay uvijač za trepavice - ja neman pojma zašto je meni trebala cijela vječnost da počnem uvijati trepavice, ovo čudo je ZAKON! Uzela sam ga više iz fore, jer su mi se svidjele boje, a kad sam primijetila da čini razliku trepavicama bila sam oduševljena. Plaćen je oko 3-4$ na ebayu. Nemam link, jer sam ga kupila još prošlo ljeto, a tek odnedavno koristim. Svakako preporučam!

Essence LE Class of 2013 rumenilo je moje "go to" rumenilo za kojim najčešće posežem u zadnje vrijeme. Idealno ide uz svaki look, divno stoji i ima zavidnu trajnost. 

Life Stream Biogenic Aloe Vera Mist 185 ml - ovo je tonik za lice, koje se može koristiti sa bilo kakve druge nelagodnosti na koži (poslije brijanja, opeklina od sunca, prištića...). Kupljen je na  feelunique-u, ali za manje od 5 funti, sada vidim da mu je cijena i više nego duplo veća. Meni je pomogao kod smirivanja crvenila uzrokovnim aknama, sadrži 96% aloe vere i ne miriše baš najljepše, ali sam se s vremenom navikla. 

Palmer's gel za pranje lica - namjenjen je osjetljivoj koži, gotovo je bez mirisan, iako na njemu stoji da je "fragrance free".  Kremaste je teksture kad ga se koristi na licu, lagano se pjeni, te je jako ugodan i blag. 
Lice me nije nikako zatezalo nakon korištenja, sad mi je gotovo pri kraju, jer ga koristim svako jutro i večer u posljednih 5 mjeseci. Kupljen na feelunique- u za nešto manje od 4 funte sa besplatnom poštarinom. 

Sensai hidratantni balzam/baza za ruž - sjećate se kad sam vam u ovom postu nagovijestila da ću vam otkriti sadržaj "crne kutije" :D? E, pa ovo je jedan od dva proizvoda iz te kutije. 
Odličan balzam za usne, koji također ima i onaj "plumping" efekat na usnama. Jako je ugodan i hidratantan. Ne isušuje usne i odličan je kao baza za ruž. Ako mi ne vjerujete, pročitajte detaljnije, što je kolegica blogerica anaviglam napisala o njemu. :)


Mene sad zanima, koristite li vi uvijače za trepavice? :) Koji su vaši prošlomjesečni favoriti?
Maja xx

Nema komentara:

Objavi komentar

~ I N S T A G R A M ~