It Girl & Kryolan event

Sinoć sam prisustvovala eventu koji je organiziran od strane It girl portala u suradnji sa Kryolan-om. S obzirom da nam se bliži Valentinovo, za "dress code" smo trebale imati na sebi nešto crveno, ja sam išla na sigurno, pa sam umjesto crvenog ruža, nalakirala nokte u crveno, jer kad malo bolje razmislim, uopće ne posjedujem nešto crvene obuće i odjeće.

Event se održao u Kryolan show room-u (Brozova 36/2), u kojem se smjestilo nekoliko hrvatskih beauty blogerica, a ja sam naravno, po običaju kasnila, pa sam nažalost propustila ono najbitnije, šminkanje i teoretski dio u kojem je Kryolanova vizažistica Mirel Gotak Mišak objašnjavala povijest crvenog ruža.

Provela sam ugodnu večer sa nekolicinom blogericama, koje do sada nisam imala prilike upoznati i bilo je lijepo smjestiti lice koji stoji iza pojedinog bloga. :)

Da, ne duljim s pisanjem, ostavljam vas  sa slikama u kojima sam vam pokušala prenijeti dio sinoćnjeg druženja.


ruževi 

lakovi za nokte


korektori, ruževi, baze, puderi, boje za lice... svašta lijepog

maska za Iphone :)


I s obzirom da nisam čula priču o crvenom ružu, dobila sam na poklon jedan, koji pristaje svim tonovima kože. Čitala sam već da su cure oduševljene istim, a ja ga za sada još samo gledam, jer je toliko divan, da mi ga je žao dirati. Ali, čitati će te o njemu uskoro na blogu. 


I šećer na kraju :D

s lijeva na desno;
Dubravka sa It girl, Tatjana sa Ms Mozgy's corner, Persa sa Beauty & Sweets i Maja sa AddToLove bloga

Ovim putem zahvaljujem Dubravki sa It girl i Ani iz Kryolana, na pozivu i divnoj organizaciji. 

Jeste vi imali priliku koristiti Kryolan proizvode? Dojmovi?
Maja xx

12 komentari:

  1. Žao mi je što nisam mogla biti tamo sinoć. Vjerujem da je bilo super jer je Kryolan divan, baš kao i vlasnica Ana:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, baš sam Maju pitala di si. Bilo je super, a i bit će još prilika za druženja.

      Izbriši
  2. O wowo,ovako kad vidim svu tu silnu sminku pozelim da znam sta uciniti sa njom ;D Drago mi je da si se divno provela i nadam se da ce u buducnosti biti jos ovakih dogadaja.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ;) lipo je imat ovako svašta na raspolaganju, barem nemaš onaj weird osjećaj kao u parfumeriji :D
      Hvala ti i ja se nadam :)

      Izbriši
  3. Čitala sam na drugim blogovima da je bilo divno. I jedva čekam recenzije tog famoznog crvenog ruža koji pristaje svim tonovima kože.

    http://loveandmakeup.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Je, bilo je baš super. Bit će recenzija čim se usudim počet ga koristit, baš je prekrasan ovako u pakiranju! :D

      Izbriši
  4. Predivne slike a ivi ste predivne!!
    Koje carstvo kozmetike:)
    Mene bi strugali s poda da sam bila tamo:))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! S obzirom da je slikano mobitelom i ja san zadovoljna sa slikama. :D
      Lipo je bilo, šminka, atmosfera, ljudi.. ma stvarno sve odlično..
      hahahha.. virujen ti, za struganje...hhahahhaha!

      Izbriši
  5. Nemam ništa njihovo, a ne znam ni gdje mogu kupiti njihove proizvode :/ U svakom slučaju, zavidim ti na ružu što si dobila :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :) Njih ima samo u Zagrebu koliko znam. A, možda bi se moglo dogovoriti i slanje poštom od strane Kryolana. Inače, mislim da zaslužuju više pažnje, a ja se nadam kada budem u prilici da ću moći istestirati još neke proizvode kako treba.

      Izbriši
  6. lijepo sto ovako postoje organizirana druzenja. sad mije zao sto ne zivim u zg-u jer bi bila na svakom beauty eventu

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, eventu su zaista super stvar. Uvijek se nešto novo nauči i upoznaju novi ljudi.

      Izbriši

 

Follow by Email

iHerb.com kod za popust (klik na sliku za preusmjeravanje na stranicu)

iHerb.com kod za popust (klik na sliku za preusmjeravanje na stranicu)
Popust od 5$ za prvu narudžbu do 40$ ili 10$ za narudžbe iznad 40$