It Girls@Givenchy event

Već sam spomenula na Facebook stranici da sam prije 3 dana prisustovala još jednom eventu organiziranom  u parfumeriji Lana od strane It Girl portala u suradnji sa Givenchy- em.



Trebam li vam govoriti da sam po običaju kasnila? :D  Cure su već dobrano uživale u šampanjcu, jagodama French macaroonsima, kao i u Givenchy novitetima, te naposljetku i samom ostatku kozmetičkog i mirisnog asortimana kojeg možete pronaći u Parfumeriji Lana.

Maja sa Add To Love bloga je poslužila kao model, te je našminkana posljednjim novitetitama Givenchy makeupa.

U nastavku slijede slike, kao i kompletan pregled i ponuda proizvoda u parfumeriji Lana;



slika preuzeta sa It Girl

2u1 kozmetički kofer i stol sa lampicama

Mainstream: (goldfinch - slike su za tebe :D )








Niche (nedostaje polica sa Amouage mirisima, jer je bila prekrivena panelom, pa ju nažalost nisam mogla uslikati).





A, evo i finalni look na Maji. Slika preuzeta sa Beauty&Sweets bloga.


Već sam vam u New In postu spomenila da sam dobila posljednji miris od Givenchy-a Dahlia Noir L'eau o kojem spremam recenziju. kao i mini ruž u nijansi 103. 


Zahvaljujem još jednom Dubravki i Maji sa It Girl portala na pozivu, gospođi Lani, vlasnici parfumerije Lana na divnom i ugodnom ambijentu, te brand managerici Nevenki i brand asistentici Aniti iz Givenchy- u bez kojih event naposljetku, ne bi ni bio održan. 

Maja xx

Broj komentara: 16:

  1. Macaronsi, jagode, šampanjac, Givenchy... Zvuči mi poput raja na zemlji! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Macaronsi, jagodice i šampanjac i onda mi još serviraš ove fotke iz parfumerije za dobro jutro :D
    Super event i super pokloni :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako vam zavidim :P još vidim jagode tamo u pozadini uz svu tu kozmetiku. Raj :)

    OdgovoriIzbriši
  4. dad ne ispadnem placipi*** :D necu opet sa svojim nekontroliranim izljevom placa XD. znala sam da ce bit prekrasno i zaista tako izgleda. slike su predivne! mozda i bolje da nemamo ovde niche ponudu, đe bi mi bio kraj... :D
    iako mrzim janjetinu, pocastila sam se ruzom u janjecoj kozi nijanse corail decollete :D! nekako mi ovaj ruz ide uz onu reklamu za elle ysl :D.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slike su najviše tu zbog tebe. :) Čisto da stekneš dojam kako Lana izgleda.
      E, da mi je malo bliža ta parfumerija, di bi meni bija kraj. :D
      Ovi Corail Decollete je strava, sliči na Heartbreaker malo.

      Izbriši
  5. Lana je moja omiljena parfumerija i vrlo često sam tamo ,tako da znam koliko vam je moglo biti lijepo :)

    Fotke su raj za oči :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Divna je parfumerija, ja sam sad bila prvi put. Šteta šta mi nije bliže, ali ću nastojati dolaziti više, jer imaju odličnu ponudu.

      Izbriši
  6. Odgovori
    1. :D :D tako nekako, moran priznati.. ne bi se bunila da živim neko vrime tamo. :D

      Izbriši

~ I N S T A G R A M ~