NOTD Sephora by O.P.I. - Domestic Goddess


Domestic Goddess je definitivno najljepša bogata, kremasta, ljubičasta boja laka visokog sjaja, koju posjedujem. 
Osim u sjajnom završetku, postoji i kao mat, a vjerujem da ste shvatili iz naslova kako je lak napravljen u suradnji OPI- a i Sephore. 

Lak se lijepo nanosi, ima usku i dugu četkicu specifičnu za OPI lakove u full size verzijama od 15 ml. Sa dva sloja se dobije potpuno prekrivanje i lak je suh kroz 5-10 minuta.

Trajnost bez nadlaka je 3 dana, a nakon 2 dana od nanošenja se počne gubiti sjaj. Vani mu je cijena oko 10-ak $ i ne znam da li je do sada već discountend, s obzirom da je izašao 2009. Ako netko zna informaciju, javite u komentarima. :)



Slikano vani direktno na suncu (1. i 3. slika), a 2. slika je kraj prozora.

Tražili ste da vidite kako izgledaju srce i mjesec u Olivia lakovima. :)

Na slici poviše sam preko Domestic Goddess stavila dva sloja Misslyn Velvet Diamonds laka u nijansi Spark of Hope.

Kako vam se sviđa Domestic Goddess? Nosite li ljubičastu boju na noktima?
Maja xx

Broj komentara: 30:

  1. uh, to je baš moja nijansa ljubičaste! odlična je bojica!

    OdgovoriIzbriši
  2. Uh diiivan! Podseca me na CG - Gothic Lolita i Essie - Big spender

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, zaista je prekrsna nijansa. CG izgleda dosta slično. Čisto da znan di ću tražit, ako ne nađen negdi opet ovu OPI nijansu. :)

      Izbriši
  3. Obožavam ljubičaste lakove, a ovaj je odličan!: D

    OdgovoriIzbriši
  4. Uh predivan :) podesa me na Pamplona Purple :)
    Uhljubomorna sam, ja nemam ni jedan Sephora by OPI :D jel njih ima u Hr?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da slažem se, slični su.
      Nažalost nema Sephora by OPI u HR i mislin da ih nikad nije bilo.
      Ja sam ljubmorna na svu tvoju OPI kolekciju. :)

      Izbriši
  5. Bojica je predivna, samo je meni nekako više jesensko-zimska mada ja ne nosim tamne lakove nikad, ne sviđa mi se kako izgledaju na mojim grisini štapići prstićima :D još uvijek patim što u BiH nije stigla ova kolekcija misslyn lakova, svaki dan obilazim cm-ove ali nema pa nemaa :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čini se ka da je taman lak, ali moga bi proć i za lito, samo ja iz neke navike više naginjem svijetlijim nijansama, što se lito više bliži. :D
      Ma stići će ova Misslyn kolekcija sigurno. Odlična je i baš mi se sviđaju svi lakovi.

      Izbriši
  6. Vauuu, najs! Sviđa mi se, sviđa! :)
    Ja često nosim boje općenito raznorazne, ljubičastih lakova možda i najviše imam, ali nemam nikakvu ovakvu.
    Super mi je ova kombinacija ljubičasto-zlatno. Izgleda festive. :zvončićiiii: Meni to baš dobro za ljeto jer tad svi nose ove neke neonske ljetne boje, treba malo kontrast nabaciti :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahahahh da baš je festive :D
      I nije loše s vrimena na vrime nabacit kontrast ;)
      Drago mi je da ti se sviđa, meni je boja savršena.

      Izbriši
  7. Krasna boja! Super su ove kombinacije s Olivia i Misslyn lakovima. :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Auuu, ovo ti je fenomenalno !!!

    Prekrasna boja, a i nokti su ti divni <3

    OdgovoriIzbriši
  9. Jako mi se sviđa ova kombinacija sa zlatom.

    OdgovoriIzbriši
  10. Baš je prekrasan! Imam jednu torbicu ove boje i sličan lak, a u kombinaciji sa zlatnom je predivan!

    OdgovoriIzbriši
  11. super boja, sviđa mi se i akcent nokat :D

    OdgovoriIzbriši
  12. Nema ih u Srbiji nazalost pa mogu da mastam o njima,a zbog pdv mi se ne isplati da narucim :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A, virujen ti. Možda se jednom poklopi, pa ga ugrabiš. ;)

      Izbriši
  13. boja je prekrasna. imam ljubičaste lakove ali ih ne nosim često a brat me zove vješticom kad imam njega ili crni lak. jedan sam prosljedila nail jer se meni nikako nije sviđao

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahahha.. ah ti muški. :D
      Ja obožavam tamne lakove, crne pogotovo. ;)

      Izbriši

~ I N S T A G R A M ~