1. Blogorođendansko Darivanje


DARIVANJE JE ZAVRŠENO! OBJAVA DOBITNIKA JE U TIJEKU!

I evo dragi moji, godina dana u blogorođendanskom svijetu je iza nas. Dobro, točnije 30.06. će biti točno godinu dana. :)


Što vam mogu reći, a što već niste čitali u postovim sličnim ovom, gdje se piše uglavnom isto ono što i ja danas mislim.
Nisam mislila da ću "dogurat" do ovdje, da ću godinu dana pisati blog, da će me netko uopće čitati i komentirati, da ću upoznati virtualno i osobno jako drage ljude, ne zaista nisam i drago mi je da nisam o tome mislila, jer ne znan da li bi danas bila ovdje gdje jesam i radila ovo šta sad radim - pišem vama post o darivanju. :D

Ono što vam mogu reći da vam se od srca puno zahvaljujem na svim komentarima i čitanjima, i što sa svakim novim lajkom i komentarom podupirete moj rad i trud, to mi neizmjerno puno znači i zbog toga vam svima beskrajno hvala.


Ajmo mi sada na onaj bolji dio - pokloni. :)
Dakle, radi se o L'oreal Professionnel proizvodima za kosu, koje obožavam i za koje vjerujem da će te i vi jednako obožavati.
Radi se o Mythic Oil - ulju za kosu i Potionizer- u za tanku kosu bez volumena, a ovdje možete pročitati moje dojmove o Potionizeru za suhu i obojanu kosu.

I isto tako, zahvaljujem se dragoj Mirjani iz L'oreal Professionnel koja nam je omogućila poklone za darivanje. 

Idemo na pravila za sudjelovanje:

Nagrada;



*trebate lajkati Missundaztood's fragrance and makeup blog na Facebook- u (ako nemate Facebook, možete me pratiti preko GFC (gornji desni ugao na Naslovnoj strani bloga) ili preko Twittera.)
*napišite isključivo u komentarima ispod ovog posta koji proizvod želite osvojiti i svoju mail adresu zajedno sa imenom/nickom pod kojim me pratite na nekim od mreža.
*opcionalno je i nije uvjet za sudjelovanje, ali bi mi bilo drago :D da podijelite post o ovom darivanju (možete to jednostavno učiniti klikom na Facebook ikonu na Naslovnoj strani ovog bloga ispod ovog posta ili kopirajte link ovog posta na svoj Facebook status)
*igramo se do 30.06. u 12:00 sati. 
*otvoreno je za sve

Na vaše komentare ispod ovog posta neću odgovarati, ako imate bilo kakvih pitanja ili nejasnoća pošaljite mi mail na maja.missundaztood@gmail.com

Neka vam je sa srićon! :)
Maja xx

91 komentari:

  1. sretan blog rođendan! darivanje je odlično! voljela bih osvojiti mythic oil za kosu.

    GFC i FB: Tina Perić

    pinkyroses at gmail dot com

    OdgovoriIzbriši
  2. sretan rodendan, super su pokloni, ja bih htjela osvojiti Mythic oil -ulje za kosu :))
    FB: Ivana Pauk
    i_biocic@net.hr

    OdgovoriIzbriši
  3. Željela bih osvoijiti mythic oil :)
    Mihaela Kolić (fb),podjelila sam post
    lovestoriii@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Sretan ti blogorođendan i želim ti ih još puno, puno :)
    Ja bih ako budem izvučena voljela osvojiti Mythic Oil - ulje za kosu.
    FB: Maja Šloser-Grgurević
    GFC: maja.s
    MAIL: maja.sloser@inet.hr

    OdgovoriIzbriši
  5. Sretan prvi blogoročkas :)

    i divno darivanje <3

    GFC Tonka Mihetec
    FB: Antonia Mihetec Pašiček
    tonka.m(at)gmail.com

    voljela bih osvojiti Potionizer za tanku kosu :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Željela bi osvojiti Mythic Oil - ulju za kosu.

    josipa24@hotmail.com
    FB: Josipa Kristić
    GFC: josipa24

    Podijelila ovdje: https://www.facebook.com/josipa.kristic.7/posts/4852545005706

    OdgovoriIzbriši
  7. Sretan blogorođendan, nagrade su super :D Htjela bih osvojiti L’Oréal Professionnel Potionizer.
    mail: anery.k@gmail.com
    Facebook: Irena Kubat

    OdgovoriIzbriši
  8. Kao prvo sretan ti tvoj blogorodjendan :-)Jos mnogo da ih bude, uspjesnih i citanih :-)
    Ja te pratim preko GFC-a kao Snow, i preko fejsa, znas na koje ime :-)
    Ako bi Random bio na mojoj strani ( a nesto ne vjerujem da moze opet,al hajde..) rado bih taj sprej Potionizer za volumen.
    snow81a@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Sretan rođendan, nagrade su odlične kao i uvijek...
    Željela bi osvojiti Mythic Oil

    gmcotra@gmail.com
    FB: Gordana Mandić Čotra
    GFC: Gordana Mandić Čotra

    OdgovoriIzbriši
  10. Sretan blogorodjendan :) Zeljela bi osvojiti-Potionizer- u za tanku kosu bez volumena

    FB: Amra Talic Horozovic

    amra1990@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  11. Čestitke na prvom blogorođendanu! :)

    Voljela bi osvojiti potionizer :)

    FB Nikolina Jurinjak
    GFC njinja_666

    njinja_666@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  12. Sretan blogorodjendan :) naravno da te pratimo :*

    GFC the beauty department :)

    <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zaboravila upisati :D ja bih ovaj potionizer ako mi se posreci :)))

      Izbriši
  13. Facebook: Vlatka Toljan
    Twitter: Vlatka Toljan
    GFC: Vlatka Toljan
    vlatka1991@net.hr
    Želim osvojiti Mythic Oil - ulje za kosu. :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Sretan ti blogoročkas! :)Pratim te preko GFC-a i Facebook-a pod imenom Kristina Kemešić.
    Voljela bih osvojiti Mythic oil jer mi se čini kao super rješenje za moju poprilično suhu kosu. :)
    Email: kkemesic@yahoo.com

    OdgovoriIzbriši
  15. Sretan blogorođendan! :)

    GFC: Tullia
    Želim osvojiti Mythic Oil.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. zaboravih adresu :3
      ivanna_1295@hotmail.com

      Izbriši
  16. Sretan rođendan!!!
    Voljela bih dobiti Mythic Oil, a pratim blog preko GFC i FB kao Suzana Štrk.
    Moj mail je strk.suzana@gmail.com.

    OdgovoriIzbriši
  17. Srecan Blogorodjendan,Tu sam da podrzim darivnje,ali necu da ucestvujem :)

    OdgovoriIzbriši
  18. Sretan blogorođendan!! Ja bih voljela osvojiti Mythic oil jer obožavam ulja :) Pratim te preko GFC-a i preko fejsa pod nickom Petite Chérie, petitecherie25@gmail.com <3

    OdgovoriIzbriši
  19. Voljela bih osvojiti Mythic Oil.
    GFC: sladana.susilovic
    FB: Slađana Sušilović
    sladana.susilovic@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  20. Sretan blogorođendan!! (Unaprijed)


    L’Oréal Professionnel Potionizer

    mail: monica.bell22@gmail.com
    FB: Andrea Čretni
    GFC: Andrea
    TW: monica_bell22
    FB share: hwww.facebook.com/deaa30/posts/10201322601693372

    OdgovoriIzbriši
  21. jujuju sretan rođendan!! Još puno puno njih ti želim!! :D
    Željela bih Potionizer za tanku kosu bez volumena!
    FB: Ljubica Kemenović
    mail: ljubikis@gmail.com
    + share na facebooku ;)

    OdgovoriIzbriši
  22. Sretan ti Blogorođendan i da ih bude još jako puno :)..
    Nagrade su predivne, a ja bih voljela osvojiti Mythic Oil - ulje za kosu. ;)
    Pratim te putem Facebooka pod imenom Samanta Barukčić ( Mahidevran ), a i podijelila sam link o tvome darivanju https://www.facebook.com/samanta.barukcic.3/posts/201207170032310 :)

    Mail : samantica.oli999@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  23. Sretan blogorođendan!! :)
    Ako mi random bude naklon, ja bih voljela osvojiti Potionizer za volumen tanke kose :)

    Anja Rajčević
    anja.zg.hr@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  24. Sretan prvi blogorođendan! :))
    Željela bih osvojiti Mythic Oil - ulju za kosu jer mislim da bi moja kosa to rado popila.

    GFC: azzie
    FB: Lorena Roberts
    Twitter: @Lorena64500163
    mail: azziella@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  25. Draga, sretan ti prvi blogorođendan i želim još puno ovakvih da ti se ostvare :D
    Da i ja zaigram nagradnu igru :) L'Oreal mithic oil nisam probala (silly me), ali namjeravam ovih dana, pa eto igram za Potionizer :D

    Sara Deković
    GFC: Sara Nyx Deković
    FB: Sara Nyx Deković i Makeup my day
    makeupmyday0@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  26. Happy bday krasnom blogiću :) :) da ih još mnogo mnogo dočeka u zdravlju i veselju i čitanosti naravno.

    Pratim na fb pod ovim imenom, i na GFC također. (mail: inesterzic21@hotmail.com)

    OdgovoriIzbriši
  27. Sretan Ročkas :)
    Željela bih Potionizer za tanku kosu bez volumena!
    fb: Antonija Jeger
    antonija.jeger@gmail.com
    podijeljeno :)

    OdgovoriIzbriši
  28. Sretan ročkas i joj mnogo uspješnih godinica!

    Željela bih Potionizer za tanku kosu bez volumena!

    fb: Arabela Novak-Đura

    email: arabela.novak@ck.t-com.hr

    Podijelila post ;)

    OdgovoriIzbriši
  29. sretan rodjendaaaaaaan (:
    Email: samra_softic@hotmail.com
    FB: Samra Softić
    GFC: Samra Softic
    Twitter: @kardiomioptija

    Mythic oil svakako :))))

    OdgovoriIzbriši
  30. SRECAN BLOGORODJENDAN,SVE NAJLEPSE TI ZELIM I DA IMAS STO VISE CITAOCA!!!
    Mythic Oil
    FB : JANOSEVIC JELENA
    MAIL: janosevic-jelena89@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  31. Sretan ročkas! :)
    Voljela bi osvojiti Potionizer za tanku kosu bez volumena :)

    FB: Tanja Hercigonja

    tanja.hercigonja@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  32. :)
    Mythic oil bi baš volila isprobati!!

    Pratim kao Marina Biljak :)

    isollea at gmail dot com

    OdgovoriIzbriši
  33. Sjajno darivanje! Sretan 1. blogorođendan! :*

    OdgovoriIzbriši
  34. Sretan Blogorođendan! :*

    FB: Tea Piegel
    tea_bogdanovic@hotmail.com

    Mythic oil i ja i ja :)

    OdgovoriIzbriši
  35. sretan rodendan i jos puno uspjesnih!fac:renata sabic,mail:renatasabic@gmail.com,zeljela bih osvojiti mythic oil

    OdgovoriIzbriši
  36. Prvo - srecan blogorodjendan! :) Ne pratim te dugo, ali moram priznati da uzivam u tvojim postovima.

    Na FB-u je moje ime Ivona Marinković.

    Volela bih da isprobam Potionizer za tanku kosu, deluje mi kao proizvod koji bi mojim blesavim kovrdzama odgovarao :)

    OdgovoriIzbriši
  37. Sretan prvi blogorođendan i još puno divnih postova i kozmetike ♥ ♥ ♥
    ja b' Mythic Oil :D

    fb: Nives Banjšak i A Little Make Up Obsessed
    gfc: Make Up Obssesed (nakon godinu i pol sam upravo skužila da mi krivo piše tu na GFC s-ovi)
    twitter: alittlemakeupob

    nives.banjsak@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  38. Sretan rođendan draga, i želim još punoo, punoo rođendana!

    Odlično darivanje, sudjelujem i ja :)

    Voljela bih Potionizer

    Martina DearSkin fb

    eyedetoxx@gmail.com

    OdgovoriIzbriši

  39. FB Ljiljana Stanić
    domianko@gmail.com

    ja bih Mythic Oil

    OdgovoriIzbriši
  40. Sretan prvi blogoročkas :)
    FB: Tea Blaževac
    tea.blazevac@gmail.com
    želim si Mythic Oil
    https://www.facebook.com/tea.blazevac/posts/481170775298642
    https://twitter.com/Tea2708/status/341840486467764225

    OdgovoriIzbriši
  41. Samo da čestitam rođendan i poželim još puno, puno :)

    OdgovoriIzbriši
  42. Nek ti je sretan blogoročkas i da još dugo, dugo uživamo u tvojim postovima! :*

    OdgovoriIzbriši
  43. Draga, sretan ti blogorođendan, želim ti ih još mnogo! :*

    Pratim te s Mell's corner na FBu i s privatnim profilom, i voljela bi isprobati L’Oréal Professionnel Potionizer :D

    e-mail: mumford0401@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  44. Sretan ročkas :)
    Htjela bih Potionizer :)
    FB: http://www.facebook.com/martina.kreminski
    mail: kreminski.martina@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  45. sretan rođendan!
    Željela bih osvoijiti mythic oil :)
    Ana Pavelić
    https://www.facebook.com/annapavelic?ref=tn_tnmn

    OdgovoriIzbriši
  46. Evo, ja neću sudjelovati u nagradnjači jer sam u zadnjih dva mjeseca već tri puta osvojila nešto ovako po blogovima, ali zato ću ti zaželjeti najsretniji blogorođendan ikada. Još puno postova, još puno čitatelja i još puno svega lijepoga što si zaželiš uz ovaj svoj divni blog :) Živjela! Čitam te i dalje! :*

    OdgovoriIzbriši
  47. Sretan ročkas! :)
    Marina Fulir, Vigro87
    marioca@net.hr
    Htjela bih osvojiti L’Oréal Professionnel Potionizer.

    OdgovoriIzbriši
  48. Sretan rođendan i da ih još bude puno, puno :-)
    mail: kathrina510@gmail.com
    fb: Kathy Pu
    share: https://www.facebook.com/kathy.pu.94?ref=tn_tnmn

    Voljela bi osvojiti L’Oréal Professionnel Potionizer.

    OdgovoriIzbriši
  49. Sretan rođendan unaprijed! :D I da ih bude još puuuuno! Nagrade su predivne :) Meni je svejedno koji dar, ali kad već moram reći, to bi bio Mythic Oil :) Pratim te na fejsu kao Mirna Matković i Lipstick's blade.

    mail: lipsticks-blade@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  50. sretan rođendan :) nek ih bude još puno puno!
    Ja bih voljela Mythic oil -ulje za kosu
    FB: Ivana Mišetić
    e-mail: ivana.misetic1@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  51. Sretan blogorođendan,neka svaka godina bude uspješnija, i neka blog još puno godina zaživi sa pregršt zanimljivih postova :)

    Želim Mythic oil ulje za kosu :)
    Fb : Ines Žnj
    e-mail ineskunstek@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  52. Sretan blogorođendan :D da ih bude još puno, puuunooooo !
    Pratim te na FB sa privatnog i pejdž profila

    Maja Memić / My piece of the world
    a maila je maya_pixy@hotmail.com

    Ja bi radije sprej :D

    OdgovoriIzbriši
  53. Sretan Ročkas!!!! :-)

    FB : Nikolina Sukalić
    nikolinasukalic@gmail.com

    Mythic Oil - ulju za kosu

    OdgovoriIzbriši
  54. pratim te na fejsu kao Kristina Kolarić
    kristinakolaric@live.com

    ja bih ovo čudo za tanku kosu :)

    OdgovoriIzbriši
  55. Sretan ti blogorođendan i želim ti ih još puno, puno :)
    Ja bih ako budem izvučena voljela osvojiti L’Oréal Professionnel Potionizer!
    GFC i FB: Emily Vrkić
    MAIL: emcica@yahoo.com

    OdgovoriIzbriši
  56. Sretan blogorođendan :)
    željela bih osvojiti mythic oil za kosu :)

    GFC i FB: Maja Tomšić
    majatomsi@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  57. Sretna blogorođendan! :)
    Za sebe želim Mythic Oil - ulju za kosu, na Facebooku lajkam pod imenom Marina Mikulinjak. :)
    marina.mikulinjak@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  58. sretna godišnjica, nadam se još kojoj :D

    OdgovoriIzbriši
  59. o super bi bilo probati Potioner!
    Josipa Lijović
    babylovesfashion@gmail.com
    fb: Babylovesfashion(street style blog)

    OdgovoriIzbriši
  60. Sretan blogorođendan i neka ih bude još punoooooooo!!!
    Pratim preko fejsa i GFC-a kao Ines Obradović
    podjelila sam post o darivanju na fejsu :-)

    željela bi osvojiti Mythic Oil
    ines.obradovic@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  61. želim sprej Potionizer za volumen kose.
    Pratim preko fb-a i gfc-a (Anica Mirosavljević)
    podijelila post o darivanju na fejsu
    amirosavljevic@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  62. Sretan rođendan i samo tako i dalje nastavi sa radom.Nagrade su također uvijek dobre.Želim osvojiti Mythic Oil-ulje za kosu
    Pratim te preko Fb-a Mirna Oreč i gfc-a Mirna Oreč
    podijelila sam post na fejsu
    mirna.orec@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  63. Sretan rođendan, neka ih bude još puno! :)) Želim osvojiti Mythic oil -ulje za kosu. Pratim te svuda, podijelila sam i na fejsu. Nataša Radić, natasa.radic8@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  64. Sretan rođendan... :) Želim Mythic Oil - ulju za kosu jer su i moji vrhovi tako suhi...
    Na fb:IrMa Tüfek;Twitter:Irma Tufek @IrmicIrma a na GFC:Irma Tufek...
    irma.241086@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  65. Želim Mythic Oil - ulje za kosu.
    Smajo Mersa Tufek na FB...
    mirsada.1103@gmail.com
    I sretan rođendan :)

    OdgovoriIzbriši
  66. Sretna godišnjica :-D
    Željela bih isprobati Potionizer.
    FB Jadranka Vuraić Vojnić
    adriana007@net.hr

    OdgovoriIzbriši
  67. Srećna godisnjicaaa :)
    Želim Mythic oil-ulje za kosuuu :D

    emina_maglay@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  68. SRETAN BLOGOROĐENDAN!

    FB:Zana Zölota

    Željela bih Mythic oil - ulje za kosu, suviše mi je oštećena :/.

    zana-zolota@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  69. Sretan roćkas i još puno njih da ih zajedno proslavimo. Voljela bih isprobati Mythic oil. Ako ne bude sreće, budem ga kupila. :)
    agirlinberlin@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  70. sretan roćkas. ja bi mythic oil. Leonida Čelan leonidacelan@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  71. Happy Birthday, jej :) FB: Ivona Misteric, e-pošta: misetic.ivana(at)gmail.com Ja bih rado probala Potionizer za svoju slabašnu kosu, ali zapravo je svejedno ako bilo šta osvojim.

    OdgovoriIzbriši
  72. Sretan blogorođendan! :) Željela bih osvojiti Mythic oil.
    gfc: SkinCare&stuff/Ana Ivandić
    Ana.Ivandic93@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  73. Sretan :)
    Željela bi osvojiti Mythic oil.
    fb: Dolly Cool
    doliii@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  74. Sretan blogoročkas!! Još puno puno takvih želim :D
    FB: Sara Zemljić, GFC: velvet_eyes
    velvet0eyes@gmail.com

    Najradije bih Mythic oil :D

    OdgovoriIzbriši
  75. Sretan ročkas :D
    Mythic Oil :)

    GFC, FB: Marija Biber
    marija_b1@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  76. čestitam <3
    voljela bih osvojiti Mythic Oil - ulju za kosu, fb: Ivana Mišetić, e-mail:ivanamisetic@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  77. Sretan rođendan! :) Želim još puno uspješnih godina :)
    Voljela bih osvojiti Mythic Oil jer ga još nisam isprobala :)
    FB: Ksenija Vekić; e-mail: ksenija.vekic@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  78. Sretan rođendan! :)
    voljela bih osvojiti Mythic Oil
    FB: Ana Šikić
    sikicana2@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  79. Želim Potionizer

    FB: Susana Pizeta
    GFC: Suzana Pizeta

    suz.pizeta@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  80. ♫ ♪ ♫ ♫ ♪ .. sretan!! ♫ ♪ ♫ ♪ :)

    željela bih ( jaaako ) isprobati Potionizer
    GFC 4mulajedan i FB Ninic Zgb
    coldplay_zg@hotmail.com
    p.s.
    .. i da .. podijeljeno :)

    OdgovoriIzbriši
  81. Sretan Blogorođendan!

    Željela bih isprobati: Mythic Oil - ulje za kosu.

    Fb: Gordana Brezovečki
    gogabrezovecki@gmail.com



    OdgovoriIzbriši
  82. facebook: Ljubica Kemenović
    ljubikis@gmail.com
    Želim ti sretan blogorođendan! Pročitala sam puno odličnih i poučnih stvari na tvom blogu i želim ti još puno njih! Željela bih osvojiti Potionizer jer je upravo za moju kosu- tanku i bez volumena! :)

    OdgovoriIzbriši
  83. FB-Kulaš Branka
    branka.kulas1@gmail.com
    Mythic Oil - ulje za kosu

    OdgovoriIzbriši
  84. Sretan Blogorodjendan =)
    Voljela bih osvojiti mythic oil za kosuPotionizer, jer imam tanku i slabu kosu.
    FB: Jana Papo
    mail: pablandy213@yahoo.com

    OdgovoriIzbriši
  85. Facebook:SUZANA ŠAINOVIĆ
    suzana.sainovic@gmail.com
    Sretannnn blogorodendan,neka je jos takvih mnogo godina:)
    Zeljela bi osvojiti Mythic Oil - ulje za kosu!:))

    OdgovoriIzbriši
  86. željela bih Mythic ulje za kosu
    Fb Ana Bojcic

    OdgovoriIzbriši

 

Follow by Email

iHerb.com kod za popust (klik na sliku za preusmjeravanje na stranicu)

iHerb.com kod za popust (klik na sliku za preusmjeravanje na stranicu)
Popust od 5$ za prvu narudžbu do 40$ ili 10$ za narudžbe iznad 40$