New In #7

Opet imam za prijaviti nekoliko noviteta, pa krenimo ... :)

Nakon dugo vremena napravila sam narudžbu preko Fragrance Direct i naručila Dainty Doll rumenilo u nijansi 002 My Girl (trenutno je rasprodano) za 1.99 funti, ROC Hydra + kreme za lice svaka od 15 ml za 1.50 funtu (rasprodane su, pa nažalost nemam link) i Calvin Klein ruž za usne u nijansi Contrast za 1.99 funtu i na te cijene ide poštarina u iznosu od 5.50 funti. Čekala sam mjesec dana da mi stigne narudžba. 


Na Jagodi sam naručila Nuxe Nirvanesque okoloočnu kremu koja mi je za sada odlična, a na poklon sam dobila Calvin Klein gel liner i sjenilo. Čekala sam oko 10-ak dana da mi narudžba stigne. 


Bipinu vikend akciju na mirise ovaj put nisam propustila, pa sam kupila dugo željeni Lanvin - Couture (malina + božur + mošus). Divan, umjeren i trajan. 


Dove gel za tuširanje koji je jako hidratantan i Dove bogatu kremu za tijelo. Uz kupnju dva Dove proizvoda u DM-u dobila sam i Envy room majicu, koju sam zaboravila poslikati. Ne znam da li ta akcija još traje. 


Stigao mi je dio narudžbe sa Hqhair u kojoj se nalazio Pure Fiji body mist (kombinacija egzotičnog cvijeća i kokosovog mlijeka), a Mavala lakove i Murad kremu za lice još čekam. 


I posljednji novitet kojeg sam dobila od Antiše <3 je Sleek Makeup Blushy by 3 rumenilo iz LE Candy kolekcije, koje je koštalo nešto više od 11$ sa poštarinom, no cijena je sad nešto viša tj. jednaka cijenama svih Blush by 3 rumenila. 


Upravo sam dobila alergiju na ruci od narukvice, pa ako vas zanima kako izgleda ubacim ja sliku :D Šalim se. :D

Jeste našli nešto zanimljivo u postu?
Maja xx






33 komentari:

  1. Sve mi je zanimljivo! Posebno me zanima Nuxe okoločna krema, CK stvarčice i Sleek rumenila :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nuxe je za sad fantastična! Moram post napisati. :)
      Ovo ostalo je još netaknuto. :D

      Izbriši
  2. Odgovori
    1. Slažem se, iako ovo još nisam isprobala, ali ostala koja imam su odlična! :)

      Izbriši
  3. Sleek rumenila izgledaju super :D
    Ja sam kupila onaj Shiseido Sun protection i Murad set za lice i još neki tonik ... Planiram da do kraja jula zbavim sve sa one wishliste na blogu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sleek rumenila su još lipša uživo. Držim fige da sve nabaviš sa WL i očekujem postove za Murad i Shiseido! ;)

      Izbriši
  4. Ja cekam da ovakvo moje Sleek rumenilo stigne, mnogo mi se dopada sto ima i kremasto, al je malo nezgodno jer ce tu prah da se lepi za kremasto i tako, ali prebrodicu ja to :)
    Lanvin izgleda savrseno mirisno :) Note mi se bas dopadaju

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probaj držati paletu prema dolje dok koristiš ova praškasta, pa da ti direktno višak pada u lavandin, možda bude manje šteta i ovo kremasto prođe bezbolno. :D

      Izbriši
  5. Najprivlacnije mi izgleda taj body sprej Pure Fiji i Sleek rumenila, mada mi bojom malo preintenzivno izgledaju ili je to do fotografije. Kakva su uzivo i koliko su pigmentovana ?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Body sprej je strava mirisom, al nažalost ne zadržava se dugo na koži.
      Sleek rumenila nažalost još nisam probala, ali boje su još lipše uživo i intenzivnije. :)

      Izbriši
  6. Najviše me zanima ova okoloočna kremica i Dove proizvodi (obožavam njihove sapune i mlijeka za tuširanje)...Od Sleek rumenila nisam za divno čudo još nijedno probala ali koliko su hvaljena na sve strane moraju bit dobra :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sleek rumenila su odlična! Ova nova još nisan isprobala, ali ova koja imam su super! :)

      Izbriši
  7. Nuxe me posebno zanima :) Zatim Dainty Doll, Roc, Pure Fiji i Sleek :) Isprobala sam jedino njihova sjenila koja su jako pigmentirana i postojana.. jedva čekam recenzije :D

    OdgovoriIzbriši
  8. Skroz sam zaboravila na tu Dove akciju, jao! Možda još traje :držifige: Rumenilo mi je diiiivno!

    OdgovoriIzbriši
  9. divne, divne stvarčice si kupila...

    OdgovoriIzbriši
  10. Najdraže mi je ugrabit nešto za funtu-dvi, nema veće sriće (makar mi ni ne tribalo)! :D
    Sve je super!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaahah i meni! Još da poštarina nije ovako visoka, za tako jeftine stvari, ne znan di bi mi bija kraj! :)

      Izbriši
  11. Sve bih ti ukrala,sve, posebno ovaj Fiji mist i Sleek LE rumenila :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. <3 Fiji miriše pre predobro, samo šteta šta nije trajniji. Sleek je ka i uvik - odličan!

      Izbriši
  12. Jao sve ti je pre predivno :))

    Ne znam što bih izdvojila, možda Sleek ili Dainty?? Ma sve je prelijepo.

    OdgovoriIzbriši
  13. Uh, kakva prekrasna gomila! Najprivlačniji su mi Sleek rumenila i Nuxe okoloočna krema.

    OdgovoriIzbriši
  14. Odlični noviteti! :D Sleek paleta je pre-kra-sna! :D bas sam ju fotkala za vikend i ne mogu joj se nadiviti :D i danas sam isprobala jedno rumenilo i predivno je na licu *.*
    daj mi samo reci, kojim redom idu nazivi nijansi? Ahahahah :sramota: :D da ne bi krivo napisala u recenziji :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! :)
      Pa ja mislin da ide ovako; kremasto - cupcake, srednje - dolly mix i zadnje, ovo najintenzivnije - candy floss :D

      Izbriši
  15. I meni je sve super! :) Sve mi se sviđa!

    OdgovoriIzbriši
  16. Kronicno kasnim sa komentarima, ali svaki post uredno procitam. :) Divno mi je sve i sve bi ti uzela. Najvise me zanima ova RoC krema.

    OdgovoriIzbriši

 

Follow by Email

iHerb.com kod za popust (klik na sliku za preusmjeravanje na stranicu)

iHerb.com kod za popust (klik na sliku za preusmjeravanje na stranicu)
Popust od 5$ za prvu narudžbu do 40$ ili 10$ za narudžbe iznad 40$