Kad se spoje mala crna haljinica i šampanjac ...



Prošli mjesec sam se u društvu Dubravke sa It girl portala uputila na zanimljivu promociju u Douglas parfumeriji na Cvjetnom trgu, gdje smo mogle doživjeti dašak Francuske kroz testiranje posljednjeg noviteta iz kuće Guerlain - Le Petite Robe Noir EDT, kao i degustiranja Moët Rose Imperial šampanjaca, te uživati u mini macaronsima i jagodama. 

Izložbeni prostor, rezerviran za glavne aktere tog dana je bio kompletno zavijen u ružičasto i zaista se pazilo da najstinijeg detalja, pa smo osim Guerlain mirisa i šampanjaca u ružičastoj boji, mogli uživati i u mini makaraonsima u isto tako ružičastoj boji.

A, ako se pitate od kud kombinacija šampanjca i mirisa, to je zbog toga što su Guerlain Moët&Chandon dio grupe Louis Vuitton Moët Hennessy, stoga je i bilo samo pitanje vremena kada će se spojiti "mala crna haljinica" i šampanjac. Uživajte u slikama! ;)




A, dobile smo i nekoliko proizvoda za testiranje i degustiranje. :)


Nataša Katanec (brand manager za Guerlain) i Jasna Mohor (direktorica Mive&Mohor) bez kojih promocija ne bi ni bila održana. 


Zahvaljujem se još jednom g. Katanec i g. Mohor na pozivu, te ugodnom i zanimljivom druženju. 

Jeste isprobali Le petite robe noir toaletnu? Ili možda Moët šampanjac? :)
Maja xx

8 komentari:

  1. divan parfem, na wishlisti mi je. bilo vam je baš lijepo :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako mi se sviđa ideja spajanja finih mirisa i finog šampanjca, to ne može završiti loše! Probala sam tu toaletnu vodu i jako mi se svidjela. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, super je kad se spoji nespojivo, amo to tako nazvat. Čisto promjene radi.
      Miris je zaista divan. :)

      Izbriši
  3. Probala , i jako zadovoljna. Trajnost bi mogla biti malo bolje, uglavnom, odličan !

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasno druženje!!
    Šampanjac nisam probala, ali parfem, tj. točnije toaletnu imam i obožavam :)
    Ne spominji mi više parfeme, danas sam opet kupila dva Zarina :D
    Totalno ih više nemam gdje staviti!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehehe.. toliko o tome da moraš smanjit proizvode! ;)
      Rekla san ti, svaku rupu ćeš popunit u stanu, ka i ja! ;)
      Koje Zarine si uzela?

      Izbriši

 

Follow by Email

iHerb.com kod za popust (klik na sliku za preusmjeravanje na stranicu)

iHerb.com kod za popust (klik na sliku za preusmjeravanje na stranicu)
Popust od 5$ za prvu narudžbu do 40$ ili 10$ za narudžbe iznad 40$