Gucci - Made to Measure (miris za muškarce)




 
Za muškarca koji traži samo najbolje

Gucci je uvijek bio sinonim za uspjeh u mnogih uspješnih muškaraca. Za ovu jesen, kreativna direktorica Gucci-ja Frida Giannini osmislila je novi miris koji će postati zaštitni znak za sve Gucci mirise i biti stvoren po mjeri čovjeka koji traži samo najbolje.


Razborit znalac   

Profinjen i svjetski, onaj čije mišljenje ima težinu; a ostali mu se samo pokoravaju.

U svom Gucci odijelu i Gucci mirisu on se ističe svaki dan. Ali uvijek postoje one posebne prilike kada naš junak teži da bude posebno primjećen u odijelu koje je sašiveno baš za njega i njegove potrebe. Iz potrebe za profinjenošću, talijanskim stilom i pažnjom prema detaljima on nosi Gucci Made to Measure.

Miris Gucci Made to Measure predstavlja mušku varijantu ženskog mirisa Gucci Premiere. Kao što je Premiere junakinja odjevena u svoju haljinu i miris, tako je i naš junak u svom Gucci odijelu i Gucci Made to Measure mirisu. On je znalac čiji svaki pokret odiše željom da ostavi dojam kojim ostavlja svoje konkurenciju daleko iza sebe. Njegov miris, kroj odijela i stav ga čine drukčijim – čovjekom koji bi drugi htjeli postati.


Miris po mjeri

Miris je zamišljen u stilu odijela rađenog po mjeri: svaka nota i sastojak doprinose teksturi mirisa koji odiše harmonijom i specifičnošću. Miris kombinira sastojke iz cijelog svijeta, koji su pomno izabrani isto kao za odijelo. To je miris dizajniran vođen Gucci filozofijom pridavanja pažnje i najmanjim detaljima – miris koji se razvijao godinama i koji je prepravljan mnogo puta da zadovolji visoke Gucci standarde. 

Top note: Kalabrijski bergamot, Tunisijska naranča, Francuska lavanda, sjemenke anisa
Srednje note: Šrilankanski muškat, Ljiljan, smrekine bobice, šljiva, cimet

Bazne note: Cistus Labdanum, Pačuli, koža i ambra



Profinjen dizajn

Miris je zatvoren u staklenu bočicu visoko kvalitetnog stakla kakvu i zaslužuje miris ove vrste. Boje su u skladu s odijelima i prenose image Gucci branda na miris kao nikada do sada. Svaka bočica ima čep s uobičajenim Gucci logom na čepu.

Kutija je ukrašena Guccijevim dijamantnim uzorkom koji potječe iz 1930ih i prenosi nam nasljeđe Gucci kuće. Također su prisutne i prepoznatljive Gucci crte koje obavijaju cijelo pakiranje.

Zaštitno lice

Glumac, redatelj i sveučilišni predavač James Franco ponovno se vraća kao zaštitno lice Gucci Made to Measure mirisa nakon što je već savršeno odradio Gucci by Gucci Pour Homme i Pour Homme Sport kampanje. Višestruko  nagrađivani glumac se povezuje s Guccijem u brojnim javnim nastupima poput vođenja nagrada Oscar i brojnih filmskih premijera. „Dok se ja uvijek trudim pratiti svoje ideale, bilo u glumi, umjetnosti ili književnosti ali jedino od čega nikad ne odustajem je Gucci Made to Measure princip.“
 
 

Kampanja

Franco će glumiti u nezaboravnoj kampanji koja utjelovljuje mušku profinjenost.
James Franco u Gucci smokingu ispred Sunset Tower hotela, jedne od najpoznatijih lokacija u Hollywoodu je jedan od prizora koji će uvijek pratiti korisnike ovog mirisa. Dok gleda na grad na grad Snova, on se prisjeća jedne ljetne vožnje Mulholland Driveom u njegovom Lamborginiju 350 GT iz 1965. s Los Angelesom u pozadini; sloboda, sudbina i vječnost…

Kampanju je režirao Riccardo Ruini iz poznatog REM studija, koji rade kampanje za Gucci od 2007. godine, uključujući Gucci Guilty kampanju koja je osvojila FiFi nagradu za najbolju kampanju 2011.
 

 *PR objava


Pitanje za ženske čitateljice - Da li imate običaj isprobavati muške mirise u parfumerijama? :)
Maja xx

4 komentara:

  1. Mislim da će moj dragi prvom prilikom ići ponjušiti :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Uh, mnogo mi se sviđa bočica! Nisam imala običaj da mirišem muške parfeme, ali sada sam ga stekla, to mi je najlakše da kupim mužu za rođendan :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja nemam naviku mirisat muške mirise u parfumeriji jer se ionako izgubim među ženskima, prođe vrime i odem ća. Ali inače volim muške mirise osjetit, a tu i tamo nosit. :D

      Izbriši

~ I N S T A G R A M ~

@maja_missundaztood