NOTD (Nails Of The Day/Nokti Dana) China Glaze; Seduce Me & Golden Enchantment


Ove jeseni i zime na mojim noktima će definitivno prevladavati tople nijanse crvenih tonova i u skladu s tim donosim vam NOTD trenutnog favorita među istima, China Glaze - Seduce Me. Prekrasna, topla nijansa crvene sa podtonom u boji ciklame. Točnije, ova nijansa je najbliža onoj kakvu ima boja cikle. :D

China Glaze lakovi imaju tanku, dugu četkicu koja omogućuje precizno nanošenje. Formula je idealna, jako brzo se suši na noktima, a za potpuno prekrivanje potrebna su vam dva sloja, kao što sam koristila na slikama ispod. China Glaze lakovi ne sadrže DBP, toulen i formalin. Imaju veliku zasićenost pigmentima i ne zgušnjavaju se. Svaka bočica sadrži 15 ml proizvoda, a cijena se kreće od 30+ kn po laku.








Čisto da manikura ne bi bila monotona, jedan nokat sam naglasila s dva sloja China Glaze - Golden Enchantment. Sviđa mi se što finiš ovog laka nije grub na dodir, a i nešto se lakše odstranjuje s nokta nego lakovi takve vrste.

China Glaze lakove možete pronaći u trgovinama Studio Di u Zagrebu (Okićka 25, Trešnjevka) i u Splitu (Zoranićeva 4, Cankareva poljana), a imaju i (klik --> web shop ) na kojem su cijene za 15% jeftinije nego u dućanima. Osim China Glaze lakova, možete pronaći i  Color Club lakove,  Ardell umjetne trepavice, Konad proizvode i mnoge druge... a, isto tako imaju mogućnost i slanja preko Tiska.

*proizvodi poslani na recenziranje


Da li koristite China Glaze lakove? Jeste znali za dostupnost istih u Zagrebu i Splitu, kao i za web trgovinu?
Maja xx

Broj komentara: 15:

  1. Imam ovaj lak! Prelijep je i taman za jesen. Lijepi su ti nokti i super mi je što si dodala malo šljokica :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mene je nijansa zaista oduševila. Prekrasan je. I hvala ti! <3

      Izbriši
  2. Baš je divna nijansa! Svoje prve CG lakove sam naručila preko web shopa studio Di, onda nisam dugo vremena jer mi nisu imali baš neku ponudu. Sad vidim da su se popravili pa će u budućnosti sigurno koji doći u moje ruke :)

    OdgovoriIzbriši
  3. jao perdivan je seduce me <3
    a i akcent si lijepo napravila :)

    OdgovoriIzbriši
  4. totalno moja boja, sviđa mi se jako jako! :D

    OdgovoriIzbriši
  5. jesenji lak. šljoke su ludilo. u Studiju Di najčešće kupujem trepavice i ljepilo za njih, ali uzela sam i CG lak prije par miseci i pomalo zaboravila na njega. dobro sam ga se sad sitila! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Šljokice su isto super. Imam umjetne trepavice koje san kupila još na Sajmu Dani Ljepote, al ih nisan pošteno ni nosila. :D Morat ću jednom. :D

      Izbriši
  6. Baš sam gledala ovu nijansu zadnji put kad sam bila. Izgleda da se više iz web shopa isplati narucit, mislim da Su u njih 45 kn lakovi, jedino je za gotovinu 10%. I sad Su se pribacili na vidljivo misto pa već pomalo svaka cajka nosi cg, o neoncima da ne pricam...
    Ja ću si nabavit china rouge, italian red i salsu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahahhahah :D
      Da, sad su baš na super vidljivom i prometnom mistu. Isplati se priko weba + Tisak. Ludilo mi je tvoj odabir. :D

      Izbriši
  7. Oba su divna i super mi je kombinacija :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđaju. Mene je Seduce me oduševija. :)

      Izbriši
  8. Divna mi je ta nijansa, bas je nekako jesenska. :)

    OdgovoriIzbriši

~ I N S T A G R A M ~