Aussie 3 minute miracle reconstructor

*Isprike na odustnosti s bloga zadnjih dana, uhvatila me gadna viroza, za koju se nadam da se uskoro nazire kraj. Bilo bi i vrijeme. :D Danas sam napokon malo bolje, nakon jučerašnje agonije... ok, nećemo u detalje...  ostavljam vas čitanju mojih dojmova o Aussie trominutnom čudu za kosu ;) ...*

 ***
Aussie proizvodi se već neko duže vrijeme mogu kupiti u DM drogerijama. Dugo sam oklijevala s kupnjom gore naslovljenog proizvoda, ponajviše zbog podijeljenih mišljenja o istom. 
No, znatiželja u meni je učinila svoje pa sam krenula sa isprobavanjem putne verzije (75 ml/20 kn), a do danas sam već potrošila dvije putne verzije, a trenutno koristim drugo full size pakiranje (250 ml/60 kn), dok ono treće stoji u zalihama. S tim sam vam već sad dovoljno otkrila, ali svejedno ću vam u nastavku napisati svoje dojmove o ovom dubinskom regeneratoru za oštećenu kosu. 


Moja kosa je poprilično duga, gusta i na vrhovima suha. Ono što zamjeram mojoj kosi u većini slučajeva je činjenica da kad ju osušim izgledam kao da sam stavila dva prsta u struju, što znači da vlasi strše na sve strane, kosa je napuhana i ne izgleda lijepo, onda moram izmišljati toplu vodu da bi ju dovela koliko toliko u pristojno stanje.

S godinama sam pronašla proizvode koji mi odgovaraju i kojima se za sad uvijek vraćam, ali s vremena na vrijeme volim isprobati nove proizvode i tražiti što bolju njegu koja će mi kosu učiniti ljepšom, sjajnijom i njegovanijom uz što manje posla. 
Tu nastupa Aussie 3 minute miracle reconstructor koji moju kosu (u manje od 3 minute držanja) učini podatnijom, puno manje napuhanom, a uz sve nabrojano ju dodatno učini sjajnom i glatkom na dodir, s tim da stiliziranje kose uvijek završim s L'oreal Mythic Oil serumom za suhe vrhove, kojeg sad koristim u manjoj količini nego prije jer mi Aussie solidno zagladi vrhove, ali ne i u potpunosti. 


Iako je samo pakiranje jako praktično prilikom pranja kose, ono zna biti ponekad i nezgodno ukoliko se nosi u  vrećici punoj drugih proizvoda jer postoji mogućnost da se sadržaj istisne van. 
Sam miris ovog regeneratora je poprilično intenzivan miris ultra slatkih žvakaćih guma koji se na mojoj kosi ne zadržava dugo. 



Aussie 3 minute miracle recontructor ću definitivno nastaviti i dalje kupovati, dok ne naiđem na nešto bolje. :) I svakako ga preporučam ukoliko vam je kosa u sličnom ili istom stanju kao i kod mene, a ujedno vam se i petlja. Ako ste skeptik kao što sam ja bila, isprobajte manje pakiranje za početak. 

SASTAV:

Da li koristite Aussie trominutni dubinski regenerator? Jeste isprobali još nešto iz Aussie asortimana?
Maja xx

Broj komentara: 9:

  1. Nisam još ništa njihovo probala, upravo zbog podijeljenih mišljenja... no mogla bih uzeti koje putno pakiranje, čisto za probu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa da, to manje pakiranje bi trebalo isprobat čisto da se vidi jel' ti paše. :)

      Izbriši
  2. Imala sam ga i bio mi je ok :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Nije me oduševio, a uskoro krećem s testiranjem 3MM Colour. Nadam se da on više odgovarati mojoj kosi. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto baš mi je ža, meni je ludilo. :)
      Nadan se da ćeš ima više sriće s 3MM Coloru :)

      Izbriši
  4. Nisam probala ništa njihovo, ali vjerojatno budem nekad. Ako ti treba pomoć kod suhih vrhova, trk u bio dućan po kokosovo ulje, bolje od ikakvih šampona i regeneratora i maski i ulja vjeruj haha :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čitala sam da je kokosovo ulje jako dobro. Meni je inače kosa suha nakon pranja, ako stavim serum i ovaj 3 min. onda mi je dobra. Al mislin da bi ista stvar bila i sa kokosovim uljem, svejedno bi mi kosa bila suha kad bi to sve isprala. :D

      Izbriši
  5. Ja nikako ovo cudo da isprobam, sve cekam da dodje kod nas jer kad odem u Hrvatsku zaboravim da potrazim :)
    Slazem se sa komentarom iznad, kokosovo ulje je zakon!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :D I ja san ga dugo zaboravljala i jednom sam slučajno naletila na policu s travel size proizvodima i vidila Aussie proizvode među njima, tako je krenilo. :D
      Ugrabit ćeš ga sigurno. ;)

      Izbriši

~ I N S T A G R A M ~