L'oreal Professionnel Hairchalk - Blue Ocean Cruise i First Date Violet


Kada je L'oreal Professionnel izbacio na tržište Hairchalk (<-- klik za više informacija) boje, točnije vodene tinte za kosu, pomislila sam kako bi ih bilo zanimljivo isprobati. Volim boje na odjeći, na detaljima, a i na kosi. S obzirom da kosu ne bojam, popularne "krede" su mi se učinile kao idealna prilika za malo eksperimentiranja, stoga sam za probu odabrala nijanse First Date Violet i Blue Ocean Cruise.


Uz kupnju Hairchalk boja dolazi i kuverta koja sadrži 8 papirnatih aplikatora s kojim nanosite boju na kosu. Neposredno prije nanošenja, odvojite jedan aplikator, presavinete ga i ulijete malo boje u njega te potom provlačite aplikator preko prethodno odabranog pramena kose. U nastavku vam stavljam sliku s uputama, da vidite kako to točno izgleda. 


Nakon što ste nanijeli željenu količinu boje na kosu, potrebno je pramen počešljati da se boja bolje rasporedi. Ovisno o količini boje, a i kvaliteti kose dobiti će te određeni intenzitet boje, kao i trajnost iste na kosi. 


Ukoliko želite, možete boju nanositi na klasičan način - protresite ambalažu prije upotrebe, prelijte boju u posudicu i nanosite ju s kistom za bojanje kose. U principu radite isto što biste radili i kod klasičnog bojanja kose. Ne zaboravite na rukavice da zaštitite kožu od boje. Iako se ista ispere s kože nakon nekoliko pranja, rukavice su sigurniji način. 

Nakon što ste počešljali obojani pramen, ostavite isti oko 1 minute te ga potom osušite s fenom. Možda će te primijetiti da su obojani pramenovi drugačiji na dodir od ostatka kose. Ja sam to primijetila kod nijanse First Date Violet, dok kod Blue Ocean Cruise nisam. Pretpostavljam da je razlog tome što sam kod First Date Violet boju nanijela nako što sam kosu oprala i osušila, dok sam kod Blue Ocean Cruise boju nanijela dan nakon što sam kosu oprala. 
Moja kosa je poprilično suha nakon što ju operem i osušim s fenom, stoga su mi ulja za kosu neophodna. S obzirom da prije aplikacije Hairchalk boje u nijansi First Date Violet nisam kosu htjela dodatno tretirati s uljima, jer mi se možda boja ne bi primila na kosu kako treba, odlučila sam se da boju nanesem direktno nakon pranja i kao rezultat kosa je bila suha i gruba na dodir, dok je naizgled izgledala u redu.


SASTAV:


Nisam primijetila preslikavanje boje na jastučnici, a ni na odjeći, ali kada bi kosu počešljala znalo je biti boje u vidu sitnih brašnastih čestica - trusila se zbog češljanja, ali nije nestajala s kose.
 Svaka boja je na mojoj kosi izdržala 5 pranja, što me je ugodno iznenadilo, jer sam mislila da će se prije isprati. Boje su nevjerojatno intenzivne na dnevnom svjetlu, a sa svakim pranjem intenzitet boje ravnomjerno nestaje. Nisam imala nikakvih oštećenja na kosu od korištenja Hairchalk boje na kosi, a također su sigurne za korištenje i na uređajima za oblikovanje kose.

First Date Violet
Prva slika pokazuje pramen s bojom na umjetnom svjetlu, nakon prve aplikacije i osušene kose. Druga (s blicem) i treća slika (bez blica) su nakon prvog pranja i sušenja kose.


Blue Ocean Cruise
Nakon što sam nanijela boju na pojedine pramenove kose i posušila s fenom, rezultat je na slici ispod.


Oduševljena sam više od očekivanog s intenzitetom boje na kosi, a moj favorit je Blue Ocean Cruise jer mislim da čini ljepšu kombinaciju s mojom bojom kose. Što vi mislite?

Hairchalk dolazi u količini od 50 ml (6-8 aplikacija) po cijeni od 155,00 kn. Može se kupiti u odabranim frizerskim salonima ili on line OVDJE.

*proizvod ustupljen na recenziranje

Da li bi nosili ovakve boje na kosi? Što mislite o ovakvom tipu bojanja kose?
Maja xx

Broj komentara: 19:

  1. Super fora! Meni se vise svidja kako ti stoji ljubicasta boja :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :) Drago mi je da ti se sviđa. I slažem se, fora je skroz. :D

      Izbriši
  2. isuse bože, oćem ovo *.* ovu ljučibastu!!

    OdgovoriIzbriši
  3. wow,super izgleda! :) meni se svidjaju obe boje...moram da vidim imali ih u Sr.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, drago mi je da ti se sviđaju. Nadam se da ćeš ih pronaći u SR. :)

      Izbriši
  4. ovo me podsjeća na srednjoškolske dane kad sam šetala sa zelenom kosom... mislim da se ta boja zvala valera i bila je polutekuća/gel a ne u formi krede kao većina danas... definitivno interesantna fora :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahah, viruj mi znan taj osjećaj, ja sam s kričavo crvenom jedno vrime šetala. Al sam tada koristila one maskare za kosu u boji. :D
      Fora je svakako barem malo se prisjetiti tih dana na ovakav način. :D

      Izbriši
  5. Zelim plavu! Ludilo!!! Ocu ić na koncert miča i samante fox u 9.misec u zg ;( ;( ;( aaaaaaa

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jel' tako da je ludilo! :D
      Ajme Mič i Samanta - genijalno. Totalni treš. Dođi, pa idemo s dicom. :D

      Izbriši
  6. Taman će mi do tada kosa malo.narast, bilo bi predobro jer ne pamtim koncert sa dvi vece trash zvijezde :D iako mi je sam bila sve samo ne trash XD. i koristila sam njezinu sminku. uz ovu plavu kredu fenomenalno bi islo ono plavo 80s sjenilo. ja sam do nedavno cuvala svoj djevojacki primjerak iz gioie. teska srca sam ga bacila jer sam pri selidbi bila prisiljena rijesiti se masu kozmetike. u gioi sam sa narucitom ljubavlju skupljala one parfimirane maramice :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahhhaha a, jesi me nasmijala. Gioia <3 ko to nije kupova. Ja san bila frik za onim satovima gumenim u svim bojama. :D
      Al bilo bi prejako otić na koncert. :D

      Izbriši
  7. Ajmeee kako ostaje na smeđoj kosi, odlično! Još prije 2 mjeseca sam ih gledala na feelunique, al malo mi je skupo, zasad imam polutrajne boje :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da i ja sam se iznenadila intenzitetom boje. Stvarno super dobro ostaje. Baš ću pogledat na Feelunique ponudu. Možda najbolje sačekat neki kod s popustom. ;)

      Izbriši
  8. Ovo odlično izgleda! Meni se isto više sviđa Blue Ocean Cruise. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! I meni je s Blue Ocean Cruise divna kombinacija. :)

      Izbriši

~ I N S T A G R A M ~