Sajam - Dani ljepote 07.03. - 09.03. 2014.

Jučer sam posjetila Sajam - Dani ljepote koji se svake godine u ožujku tradicionalno održava na Zagrebačkom velesajmu. Sajam je posvećen kozmetici, priboru i opremi za salone. Bilo je jako puno izlagača, čini mi se više nego prošle godine. Ono što me je najviše dojmilo na Sajmu pogledajte u nastavku. 






Ivanin brlog - divni unikatni radovi.




CheChe modni unikati ručno izrađuje divne i unikatne torbice/asesoar/nakit. 





Prirodni Aromara proizvodi 










Najdraži štand mi je uvijek onaj od Kryolana. Isprobavala sam mazalice za usne. Obožavam njihove iznimno pigmentirane ruževe i zaista imaju jako veliki izbor nijansi, da se nekad teško odlučiti za nijansu. :)






Radio se face painting s Kryolan makeupom za Vugform kozmetičkim stolom. Inače Vugform se bavi izradom namještaja po mjeri, a mene su najviše privukli kada sam vidjeli kako su divno opremili novi Kryolan prostor u Vlaškoj 73.





Cleopatra šećerna pasta za egipatsku depilaciju. Nisam isprobala. Vi? Cure koje su radile za štandom su bile genijalno obučene. <3




Šećer na kraju su Beauty Sweeties zdravi slatkiši koji su me oduševili. Detaljnije informacije ću uskoro objaviti u posebnom postu. Ukoliko mislite ići danas do Sajma, svakako svratite do njih, preporučam da isprobate bijele čokoladice - savršene su. :)


Fotografije: AddToLove

Jeste posjetili Sajam ove godine? Dojmovi?
Maja xx

20 komentari:

  1. Uh, kako bih voljela otići na ovaj sajam.....inače, šećernu pastu za depilaciju Cleopatra (ima je kupiti u DM-u) sam koristila. Što reći.....sve ovisi koliko si spretna za rad sa njom. Ja nisam, pa sam imala puno podljeva na preponama! Inače, šećernom pastom se depiliram jako duuugoooo, ali samo u salonima. Toplo preporučujem ovaj način depilacije, koža ostaje meka, a vremenom se dlačice stvarno prorijede.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja ti nisan uopće spretna s tim, jer to ni ne koristim ali sam čitala da je dobra. Samo ne znan koliko mi je pametno započet s takvom vrstom depilacije, poznavajući sebe više ću napraviti nereda, nego koristi. :D Ali ovo svakako ide u prilog što kažeš - mekana koža i da se dlačice prorijede.

      Izbriši
  2. Ja sam se najviše zadržala na nakitu :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bilo je stvarno divnog i unikatnog nakita. Samo da mi je bilo više vremena. :)

      Izbriši
  3. Zašto mi u Splitu nemamo sajam ? Šmrc... :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A, šteta je svakako. Ali mi imamo Gast :D ZG nema koliko sam upoznata. :D

      Izbriši
  4. Krasne fotke! Sve izgleda vrlo lijepo. Jedva čekam dojmove o Beauty Sweeties. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Nisam išla ove godine, skroz sam zaboravila na sajam... Moram priznat da su me od svega najviše zaintrigirali slatkiši. Daj piši o njima šta prije!

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja uvijek kažem da ću ići, ali još niti jedan nisam posjetila... Shame on me ;)

    Super fotke!

    OdgovoriIzbriši
  7. I jao, brzo o tim zdravim slatkišima!

    OdgovoriIzbriši
  8. sve je krasno, a nadam se da si ostavila koju čokoladicu za degustaciju ;)

    OdgovoriIzbriši
  9. Sramota, nisam bila ni ove godine.. Eto barem sam tu malo kod tebe vidjela djelić atmosfere :=)

    OdgovoriIzbriši
  10. beautysweeties su preukusni :D
    Prvi put sam bila ove godine i bilo je ok.

    OdgovoriIzbriši

 

Follow by Email

iHerb.com kod za popust (klik na sliku za preusmjeravanje na stranicu)

iHerb.com kod za popust (klik na sliku za preusmjeravanje na stranicu)
Popust od 5$ za prvu narudžbu do 40$ ili 10$ za narudžbe iznad 40$