L'occitane karite nježni tonik za lice


L'occitane karite tonik za lice dolazi u plastičnoj boci na sprej, količine 200 ml. Cijena mu iznosi 130,80 kn, a može ga se kupiti u L'occitane trgovinama ili web shopu.

L'occitane karite nježni tonik za lice namjenjen je za sve tipove kože, pa čak i onu najosjetljiviju. Bitno je napomenuti kako ovaj tonik ne sadrži alkohol. Iznimno je lagan i miriše divnim nježnim mirisom najfinijeg mlijeka za tijelo, netko bi taj miris usporedio s „mirisom beba“. J

S obzirom da je tonik obogaćen ekstraktom karite maslaca rekla bih da je za moju mješovitu kožu pomalo hidratantan i kao takav je odlična dodatna njega i hidratacija koži tokom jeseni i zime, kad je vani hladno, a domovi su zagrijani.
Koristim ga na način da nekoliko špriceva pošpricam na blaznicu i pređem preko cijelog lica i očiju nakon što sam lice oprala s gelom za pranje. Karite tonik je iznimno nježan i pogodan za korištenje na područje oko očiju i usana bez straha da će iritirati.
Tonik se preporučuje koristiti prije nanošenja kreme za lice da bi kožu pripremili za daljnju njegu, a ujedno i očistili eventualnu nečistoću na licu.

Nakon nanošenja na lice ostavlja blago ljepljivi osjećaj koji traje nekoliko sekundi dok se u potpunosti ne upije u kožu, tada koža lica poprima pomalo blistaviji izgled. Nemam osjećaj zatezanje kože nakon korištenja ovog proizvoda. Nisam imala nikakve reakcije na ovaj prozvod. Tonik sadrži sastojke iz prirodnog izvora.

Iako je rok trajanja ovom proizvodu 3 mjeseca od otvaranja, prema riječma djelatnice u trgovini proizvod se može koristiti i nakon tog perioda.






Da li ste isprobali L'occitane karite nježni tonik? Dojmovi? Koji vam je najdraži L'occitane proizvod?
Maja xx

Broj komentara: 6:

  1. Voljela bih probati ovaj tonik i mlijeko iz te linije, jednom sam ih zamalo kupila pa sam se na kraju ipak odlučila za nešto drugo. Meni su najdraži L'Occitaneov proizvod kreme za ruke :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mlijeko nisam probala, ali sam čula da je super. Vjerojatno ću ga isprobati nekom prilikom. Kreme za ruke su mi dobre i lipo mirišu. :)

      Izbriši
  2. Nećeš virovat, al nekidan kad sam bila na onom blogerskom tretmanu u L'Occitaneu, ja sam se nadala (iako ne volim tonike) da će mi djelatnica u tretmanu koristit baš ovaj tonik jer mi je karite linija najdraža, ali bilo mi crnjak govorit, pa sam je pustila da mi stavi Anđeliku, iako tu liniju ne ljubim pretjerano... :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahah ma tribala si pitat, sigurno bi ti stavila taj od Karite. :D Probala sam piling od Anđelike i super mi je. Za ostalo ne znan.

      Izbriši

~ I N S T A G R A M ~