Pearl Drops Coffe & Tea pasta za zube


Pearl Drops paste za zube su od svibnja dostupne u DM drogerijama i to u tri varijante Instant WhiteHollywood Smile i gore naslovljeni Coffe & Tea. Paste dolaze u količini od 50 ml i rasponom cijene od 28,00 kn (Coffe & Tea) do 35,00 kn (Instant White i Hollywood Smile). 

Pearl Drops obećava sjajniji i blještaviji osmjeh u tjedan dana korištenja. Uvjet je da se zubi peru tri puta dnevno prvih tjedan dana, a potom da se korištenje svede na dva puta dnevno.

Tekstura Pearl Drops Coffe & Tea paste za zube je rjeđa i "lakša" prilikom četkanja, a i slabije se pjeni u odnosu na uobičajenu pastu za zube koju koristim (Colgate). Ostavlja blagi i osvježavajući osjećaj u ustima koji se kratko zadržava. Nije onako "hladan" osjećaj u ustima kad se napijem vode nakon pranja zubi. Ne znam da li se i vama to događa, ali meni osobno nije baš najveći gušt konzumiranje bilo kakvog pića nakon pranja zubi, barem dok taj osjećaj ne prođe. :D S Pearl Drops pastom taj "hladni" osjećaj, srećom izostane. 

Prema deklaraciji, Pearl Drops Coffe & Tea pasta za zube uklanja mrlje od kave, čaja, crnog vina i cigareta. Ima specijalni 4D sistem za izbjeljivanje i uklanjanje mrlja, te 40-godišnje iskustvo u izbjeljivanju zubi. Pasta je niskoabrazivna s blagotvornim učinkom, štiti od karijesa, jača caklinu i pogodna je za svakodnevnu upotrebu.

Konzumiram kavu i čaj svaki dan, a zube perem dva puta dnevno. Rezultati s Pearl Drops Coffe & Tea pastom su postali vidiljivi nakon otprilike 20-ak dana od početka korištenja, kad sam primijetila da su zubi primjetno sjajniji i malo svijetliji. Na bočnoj strani kutije nalazi se trakica s nijansama poredanim od tamnije prema svjetlijoj, pa se na taj način može pratiti za koliko su nijansi zubi postali svjetliji. 
Tijekom korištenja Pearl Drops Coffe & Tea paste nije mi se pojavila osjetljivost zubi. Pakiranje od 50 ml trajalo mi je oko 2 mjeseca. 
Više o proizvodima iz Pearl Drops linije možete pročitati OVDJE.





*proizvod ustupljen na recenziranje.

Da li ste isprobali Pearl Drops paste za zube? Dojmovi?
Maja xx

Broj komentara: 8:

  1. imala sam želju kupiti baš ovu vrstu Coffee&Tea i sad vjerojatno hoću, pošto daje rezultate :D a kavu i čaj pijem svaki dan, preko cijelog dana hehe :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjerujem da ćeš biti zadovoljna. Ja ću ponoviti kupnju, ali vjerojatno u nekoj drugoj varijanti pa da ih isprobam sve. :)

      Izbriši
  2. Bez slike prije/poslije, teško da ovakve recenzije "čudotvornih" proizvoda, PR primjeraka, itko može shvatiti ozbiljno.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zahvaljujem na komentaru.
      Iskreno govoreći danas se teško može znati da li su mišljenja u recenziji istinita ili ne. Što se tiče slika prije/poslije, nisu ni one nužno reprezentativne jer se i one mogu vrlo lako manipulirati (photoshopirati). Osobno se trudim recenzirati (PR) proizvode za koje sam poprilično sigurna da će mi odgovarati jer nastojim ne biti pokusni kunić. Iz tog razloga ne recenziram bilo što, te su mi postovi uglavnom pozitivni. Doduše, zna se dogoditi da pogriješim i onda se tu i tamo nađe pokoja loša recenzija.

      Što se tiče ove konkretne recenzije, najbolji način da procijenite da li pišem istinu ili ne je taj da se upoznate s mojim drugim postovima iz kojih će te najbolje steći sliku o meni i mom načinu pisanja recenzija. Sasvim je moguće da ste neke proizvode koje sam recenzirala i vi koristili i možete usporediti da li su moja mišljenja jednaka vašim.
      Lp

      Izbriši
  3. Koristila sam ovu pearl drops pastu, ali ne coffee&tea nego neku drugu, i vjerojatno sam pretjerala s njom, zubi su mi jako reagirali na toplo i hladno, prošlo me tek za nekih tjedan dana :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A, joj :/ bitno da je prošlo. :)
      Druge dvije paste su baš za izbjeljivanje i zubi mogu postati osjetljivi isto kao da su se koristile Crest trakice ili izbjeljivanje kod zubara, ja sam mislila isprobat neku od te dvije, ali mislim da neću jer bi mi zubi sigurno postali preosjetljivi. Ova coffe & tea nije kao te dvije, učinkovita je (možda ne kao te druge dvije) ali ne izaziva preosjetljivost kod zubi.

      Izbriši

~ I N S T A G R A M ~