Filorga Foam Cleanser (Mousse Demaquillante)


Njezi lica pridajem najviše pažnje i uvijek sam u potrazi za proizvodima koji mojoj koži mogu pružiti maksimalnu njegu. Do sad sam naučila kakve proizvode moja koža lica voli i koji joj najviše odgovaraju, a među njima su i pjene za pranje lica. Postoje sapuni, gelovi, pjene ... u službi raznih proizvoda za čišćenje lica, no za moju kožu lica su pjene te koje najviše volim koristiti. Razlog tome je što sam primijetila kako mi upravo pjene najmanje isušuju kožu lica i ne uzrokuju zatezanje kože nakon ispiranja. Danas Vam pišem o jednom takvom proizvodu, riječ je o Filorga pjeni za čišćenje lica

Filorga je francuski brend specijaliziran za anti age kozmetiku, te je jedna od prvih na svijetu nadahnuta estetskom medicinom. Dva sastojka koja su kod Filorge zaslužna za kvalitetu proizvoda i koja se nalaze u svim Filorginim proizvodima su hijaluronska kiselina i NCTF (kompleks za restrukturiranje tkiva koji djeluje na sve parametre starenja kože). NCTF je koktel koji sadrži 52 sastojka (21 amino-kiselinu, 14 vitamina, 6 koenzima, 5 nukleinskih kiselina, 4 minerala i 2 antioxidansa) 

Filorga pjena za čišćenje lica dolazi u prozirnom pakiranju na pumpicu, zapremnine 150 ml. Koristim pjenu sad već treći mjesec (ujutro i navečer) i ostala mi je još trećina pakiranja. Zaista dugo traje, a dovoljan mi je samo jedan potisak pumpice za čišćenje lica i vrata. Vrlo je blagog i svježeg mirisa koji nestaje nakon ispiranja. Moram priznati da sam ugodno iznenađena kvalitetom ovog proizvoda jer sam uz svakodnevno korištenje primijetila kako mi koža lica, ujutro kad se probudim izgleda svježije. Poslije pranja kožu lica ostavlja glatkom na dodir. Tokom svakodnevnog korištenja ovog proizvoda nisam primijetila nikakva zatezanja na koži, niti crvenilo. Bez obzira što se SLS nalazi visoko na listi sastojaka nikakvo isušivanje nisam primijetila na svojoj mješovitoj koži. Na deklaraciji stoji da se pjena koristi i za uklanjanje šminke. Nisam ju koristila u svrhu potpunog uklanjanja šminke, ali jesam za uklanjanje tragova šminke, pogotovo kad ne bi uspjela ukloniti tuš i maskaru s očiju i oko očiju i tu mi se pokazala vrlo efikasnom, jer mi je uklonila sve tragove crnila bez da mi je iritirala oči. Inače, svakodnevno pri korištenju ovog proizvoda pređem preko očiju i nikad mi nije uzrokovala peckanje ni crvenilo očiju. Imam sve pohvale za ovaj proizvod koji se pokazao odličnim za moju kožu. Cijena Filorga pjene za pranje lica iznosi 169,00 kn što mislim da je u redu ako uzmemo u obzir da dugo traje, odličan je za uklanjanje ostataka šminke, vrlo je blag na koži i ujedno pruža blistav izgled kože. Proizvod se može kupiti u ljekarnama, Formasana trgovini (Teslina 13, Zagreb) ili u Formasana web shopu KLIK





*proizvod ustupljen na recenziranje

Da li ste isprobali Filorga proizvoda? Što mislite o ovoj pjeni za čišćenje lica?
Maja xx

2 komentara:

  1. Nisam još isprobala Filorga proizvode. Ova mi se pjena čini jako zanimljivom. I ambalaža mi je baš super. Treba isprobati definitivno.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pjena je zaista odlična, svakako je proizvod kojeg vrijedi isprobati. :)

      Izbriši

~ I N S T A G R A M ~