NOTD: Avon Nailwear PRO+ - Lioness



U današnjem postu vam predstavljam Avonov Nailwear Pro+ lak u nijansi Lioness. Za mene vrlo neobična nijansa jer sam najčešće vjerna tamnijim i fuksijastim bojama na noktima, ali ova kombinacija narančaste i boje cigle mi se dopala pri prvom mazanju, a do sad sam ju već nalakirala tri puta. Inače volim Avon lakove za nokte, imaju veliki izbor nijansi, trajni su, kvalitetni i pružaju visok sjaj na noktima. Dolaze u ambalaži od 10 ml, a cijena im se kreće od 20-ak do 50 kn ovisno o katalogu jer često znaju biti na popustu ili nekakvoj povoljnoj kombinaciji. Četkica je uska. duga i precizna, ne "pleše" po noktima, što mi je bitno. Idealna je za one s uskom pločom nokta. Formula ovog laka je srednje gusta, dva sloja su potrebna za potpuno prekrivanje. Vrlo brzo se suše. Trajnost je do 3 dana na mojim noktima kad se počne lagano skidati s vrhova. 






*PR poklon

Koristite li vi Avon lakove? Koja nijansa je vaš favorit?
Maja xx

Nema komentara:

Objavi komentar

~ I N S T A G R A M ~