Catrice Velvet Matt Smokey Eyes Pencil - 010 Please, Mauve Black! 020 Avokhaki & 030 Blueny Tunes


Na Catrice druženju i predstavljanju noviteta o kojima sam pisala u ovom postu dobila sam i jednu od tri dostupne Velvet Matt Smokey Eyes olovke za oči u nijansi 020 Avokhaki (maslinasta nijansa). S obzirom da sam se pri prvom korištenju ugodno iznenadila kvalitetom i pigmentacijom spomenute olovke odlučila sam kupiti preostale nijanse iz Smokey Eyes kolekcije u tamno plavoj (030 Blueny Tunes) i crnoj (010 Please, Mauve Black) nijansi. Cijena olovke je 20 kn u Kozmu, DM-u i Mulleru. Praktično je što su olovke dvostrane pa se tako s jedne strane nalazi olovka (logično :D), a s druge strane sintetički kistić koji se pokazao solidan za lagani smokey na donjim kapcima, ali mi je zato odličan pri definiranju oka kada olovku koristim umjesto tuša, na gornjim kapcima onda izvučem tanku liniju na kapku i prođem s kistićem po njoj da ublažim oštre rubove. Olovke su vrlo mekane, kremaste i klize na kapcima. Trajnost olovke je odlična, izdrži mi cijeli dan na kapcima i ne preslikava se. Zaista odlične olovke za super cijenu. Nadam se da će Catrice proširiti asortiman Velvet Matt Smokey Eyes olovki s još pokojom nijansom. :)







Maja xx

4 komentara:

  1. Avokhaki imam i obožavam, odlična je za waterline :) ali i kao zamena za senku.

    OdgovoriIzbriši
  2. Nijanse su prekrasne! <3 Svoj primjerak još nisam isprobala, ali, sudeći po opisu, sigurna sam da će mi se svidjeti. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđaju, da stvarno su divne nijanse. Vjerujem da će ti se svidjeti. ;)

      Izbriši

~ I N S T A G R A M ~