Catrice Pure Brilliants 010 Sparkle, Sparkle Little Star


Među Catrice novitetima nalazi se i pet Pure Brilliants balzama za usne. Jednog od spomenutih pet ću vam danas predstaviti. Riječ je o hidratantnom balzamu za usne, obogaćenom shea maslacem koji osim što štiti i hidratizira usne sadrži mnogo decentnih reflektirajućih čestica koje nisu grube na usnama, odnosno ne osjete se. Smješten je u ambalažu koja podsjeća na deblju olovku ali se ne oštri, jer ima mehanizam na odvrtanje. Zbog dobre njege i hidratacije usana svakodnevno koristim Pure Brilliants balzam umjesto klasičnih balzama za njegu usana. U biti, jedina razlika između Pure Brilliants balzama i onih običnih je u nešto drugačijem pakiranju i svjetlucavim česticama. Sparkle, Sparkle Little Star je gotovo transparentan balzam, što znači da ostavlja lagano bijeli trag na usnama čim se nanese ali se taj bijeli trag ubrzo izgubi na usnama i postane proziran s gusto raspoređenim reflektirajućim sjajnim česticama koje usnama prižaju diskretan sjaj. Zbog reflektirajućih čestica može se, ukoliko želite, nanositi nakon ruža da mu pruži dodatni sjaj. Cijena Pure Brilliants Colour Lip Balma iznosi 39,90 kn i može ga se kupiti u određenim drogerijama koje drže Catrice asortiman.





*proizvod ustupljen na testiranje

Maja xx

Broj komentara: 10:

  1. Skroz je fora <3 Baš ću ga potražiti naredni put kad sam u kupovini. Sviđa mi se praktično pakovanje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, skroz je fora, pakiranje pogotovo. :) Svakako ih pogledaj. ;)

      Izbriši
  2. Mislim da ću skoknuti po njega idući put kad odem do DM-a, baš mi se sviđa :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Jooj kako fora!! Pa ovo je balzam, a ja sam mislila opet neki ruž. Potražit ću ga jer mi se baš jako sviđa!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ovo još uopće nisam snimila... Baš ću ga škicnuti!

    OdgovoriIzbriši
  5. Zvuči super, imam ga, red je da ga počnem isprobavati :)

    OdgovoriIzbriši

~ I N S T A G R A M ~