Keep It Casual



U današnjem postu ću vam pokazati jednostavnu odjevnu kombinaciju koju najčešće volim nositi u proljeće i ranu jesen, odnosno kad je vani ugodno i nije zima. S obzirom da su mi "slip on" tenisice najdraži komad obuće u posljednje dvije godine, jedva sam dočekala toplije dane da ih izvučem iz ormara i prošetam. Tu je također i neizostavna Carpisa torba iz Cruz kolekcije u smeđoj boji od koje se ne odvajam od kad sam ju kupila, idealnih je dimenzija i ima praktičan prednji đep idealan za sitnice za kojima najčešće posežem, mobitel, ključevi, pa i miris. :)











Jakna/Jacket: Kenvelo
Kosulja/Shirt: H&M
Traperice/Jeans: S.Oliver Tall
Torba/Bag: Carpisa Cruz Collection
Tenisice/Slip On: New Yorker
Prsten/Ring: Ebay (sličan možete naći OVDJE)
Naušnice/Earrings: Bipa
Miris/Fragrance: Trussardi Donna
Ruž/Lipstick: Beauty UK Plumalicious
Photo: Antiša <3

Maja xx

8 komentari:

  1. Mokasine su super! Baš želim slične za proleće, nekako se čine udobnijim od balerinki i onih ravnih patika :) Torba je prekrasna.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, ma odlične su i idu uz sve. ;) Drago mi je da se i tebi torba sviđa. :)

      Izbriši
  2. Very nice... Meni je baš čeče frizura :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) A, friz je ispa onakav u zadnji tren, izletila sam iz kuće na brzinu bez da sam ju ispeglala zato je onako čupava i suha. :D

      Izbriši
  3. Slatko mi je sve, posebno ove slip on patikice.

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlična kombinacija! Sviđa mi se jako!!

    OdgovoriIzbriši

 

Follow by Email

iHerb.com kod za popust (klik na sliku za preusmjeravanje na stranicu)

iHerb.com kod za popust (klik na sliku za preusmjeravanje na stranicu)
Popust od 5$ za prvu narudžbu do 40$ ili 10$ za narudžbe iznad 40$