Navy Military Jacket


Jučer popodne sam iskoristila za slikanje i malo gnjavila Maju da mi ovaj put priskoči u pomoć u ulozi fotografa. Veselu atmosferu nisu pokvarile niske temperature, iako sam se trudila biti ozbiljna na kraju se sve svelo na zafrkanciju i smijeh, kako to inače i bude kad smo zajedno. Nosila sam svoju omiljenu military dugu jaketu kupljenu na Asosu, a popis svega ostalog možete provjeriti na dnu posta. :) 












Jaketa/Jacket: ASOS
Haljina/Dress: H&M Hrvatska
Hlače/Jeggins: ASOS Tall
Čizme/Boots: New Yorker
Torba/Bag: Herman Design (Made In Croatia)
Miris/Fragrance: Robert Piguet - Calypso
Lak za nokte/Nailpolish - China Glaze VII
Photo: addtolove.net

Maja xx

6 komentari:

  1. Jaknica je predobraaaaaa!!!! >DDDD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :D Daaaa, obožavam je! Drago mi je da se i tebi sviđa. ;)

      Izbriši
  2. ova jakna ti savršeno stoji i baš je moj tip kroja i sve <3 <3
    super ti je kombinacija i sviđa mi se i lak :)
    a tamo te Maja išla "riješit" hahah :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Sviđa mi se sve, pogotovo haljina. Super su fotke!!

    OdgovoriIzbriši

 

Follow by Email

iHerb.com kod za popust (klik na sliku za preusmjeravanje na stranicu)

iHerb.com kod za popust (klik na sliku za preusmjeravanje na stranicu)
Popust od 5$ za prvu narudžbu do 40$ ili 10$ za narudžbe iznad 40$