Zadig & Voltaire This is Her!


Zadig & Voltaire je novi brend na hrvatskom tržištu koji je u svijetu odavno poznat po svojoj rock chick odjeći. Ove godine nama se po prvi put predstavlja kroz mirise – This is Her! za nju i This is Him! za njega. Ovo je također moj prvi susret s ovim brendom, iako oni već neko vrijeme imaju mirise u svojoj ponudi. This is Her! je smješten u bijelu bočicu, dok je muška verzija u crnoj boji. Ono što mi je zanimljivo kod ove dvije bočice je što svaka na jednoj bočnoj strani ima teksturu i izgleda kao da je odlomljena, kad se muška i ženska bočica spoje čine jednu cjelinu. Poput jin i janga? Mene je osobno to oduševilo i iskreno to je pomalo neobično, pogotovo u parfemskoj industriji kad uzmemo u obzir da se razbijena bočica mirisa smatra nesrećom. Brend kao da ovim načinom prkosi trendovima i razbija granice. Nadalje, u isto vrijeme su lansirali mušku i žensku verziju iz čega se može naslutiti da je brendu važna jednakost među spolovima. Za This is Her! ne bih rekla da je unikatan miris, ali se uspio izdvojiti iz mase zbog način na koji se projicira, u isto vrijeme miriše vrlo čisto, svježe ali i vrlo slatko, ali ne umjetno slatko. Asocijacija na miris čistoće spojen sa slatkim notama je meni osobno vrlo neobična i nije nešto što sam do sad primijećivala kod parfema, ali kod ovog mirisa se to jasno osjeti. Ne bih rekla da je namijenjen djevojčicama iako je sladak, on posjeduje određenu težinu i drskost zbog čega se satim tvrdoglavo drži na koži i odjeći i baš umije da grije. Kombinacija mirisnih nota čini zaista jednu divnu mirisnu auru koja je meni, a i osobama oko mene vrlo primamljiva. Pogled na mirisnu piramidu – lješnjak, šlag i vanilija podsvjesno budi želju za nečim jestivim. Lješnjak se jasno osjeti, a toplina sandalovine mu pruža gotovo opipljiv trag. Ako se želite odmaknuti od gurmanskih i orijentalnih mirisa, a mirisati slatko, neodoljivo i upečatljivo ovo je svakako miris kojeg će te poželjeti isprobati, a mislim da će se idealno uklopiti u blagdansko razdoblje. Prilikom posljednje posjete Mulleru na policama ga nije bilo, što dovoljno govori o tome da je lako dopadljiv i vrlo dobar odabir za hladnije vrijeme. Cijeli koncept oko boje bočica i odlomljenog dijela zaista jasno predstavlja brend koji u svojoj ponudi imaju vrlo zanimljive i odvažne modne dodatke kao i odjeću, minimalistički, pomalo rokerski ali s ukusom. A, ovaj miris je upravo takav, svojom slatkoćom kao da je pomalo drzak, ali ima elemente elegancije koji vas natjeraju da se zapitate što to tako divno miriše. Definitivno vrijedan isprobavanja, kao i muška verzija. ;) 





PR
*proizvod ustupljen na testiranje

Maja xx

Broj komentara: 8:

  1. zvuči kao nešto što bi mi se svidjelo, a i bočica je cool! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svakako ga isprobaj kad budeš u prilici! ;)
      Da, bočica je cool skroz.

      Izbriši
  2. Bočica je baš fora! Primjećujem da su pakiranja novih parfema sve više minimalistička, a opet zanimljiva. Sjećaš se kako su pakiranja starih parfema bila kičasta?
    Zanimljiva mi je i kombinacija nota parfema: lješnjak, šlag i vanilija....nisam naišla na nešto slično.
    Svakako ću ga "ponjušiti" čim prije. Nisi napisala kolika je cijena?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, fora je. :) Sjećam se starih pakiranja i bila su bogatija i luksuznija, danas je to drugačije.
      Cijena 30 ml je 359 kn, za ostale ml ti nažalost ne znam. Pretpostavljam da je 50 ml oko 500 kn.

      Izbriši
  3. Već ga neko vrijeme želim isprobati, ali nikako naletiti na njega. Baš me zanima kakav je. Na prvu me privuklo ovo kako miriše na čistoću, ali čitajući dalje, slatkoća me dočekala na kraju. Ali mi zvuči jako zanimljivo i jedva čekam da ga isprobam, da vidim tu kombinaciju. Bočica mi je također vrlo zanimljiva.
    Tvoj opis je fantastičan i dođe mi da trčim u obližnji Muller da ga čim prije isprobam. Btw, fotke su mi jako lijepe!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vrlo neobičan, ali što je duže na koži sve je ljepši. Svakako ga isprobaj. :)
      Hvala ti puno, ovakvi komentari mi zaista puno znače. <3

      Izbriši
  4. Ja ga danas isprobala i odlican mi je,bas mi je prodavacica rekla da je nekako neobican i da ga moram probati,nakon sto je malo odstajao i dalje mi se svidio ,mozda se i pocastim za zimu:-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je drago da se i tebi sviđa. Zaista je neobičan. Nadam se da ćeš se počastiti ovu zimu. ;)

      Izbriši

~ I N S T A G R A M ~