Dr. Renaud Rose Plumping Anti - Age linija


"Kozmetički brend Docteur Renaud nastao je 1947 g. kad je doktor kemije i opće medicine Louis Renaud odlučio stvoriti svoju prvu liniju za njegu. Vođen strašću prema kemiji te željom da žene učini lijepim i njegovanim stvara kreme na prirodnoj bazi voća, povrća i ostalog bilja. Vjerovao je da jednaku pažnju treba posvećivati onome što jedemo, ali i onome čime se njegujemo te stavljamo na kožu. Danas brend u sastavu svojih proizvoda koristi ekstrakte više od 100 različitih biljaka. Danas Docteur Renaud proizvodi usmjereni su prema korištenju organskih sastojaka, paraben free formuli te uklanjanju umjetnih boja. Proizvodi iz portfelja Docteur Renaud sadrže patentirane phyto-endorphine. Endorfin je enzim koji organizam luči prilikom tjelovježbe, vođenja ljubavi, smijeha, imaju povoljni utjecaj na stanje kože zbog čega je ona blistava i zdrava. U svom portfelju ima više bestsellera kao što su linija za hidrataciju Malina (Raspberry), anti-age linija Iris te BB kreme. Osim njih tu su i linija za pročišćavanje Limeta (Lime), blistavost Mrkva (Carrot), za osjetljivu kožu Kamilica Azulene (Cammomile Azulene), za suhu kožu Kokos (Coconut), protiv prvih bora tu je linija Jabuka (Apple), za posvjetljivanje kože Dud (Mulberry) te linija proizvoda za tijelo od grejpa."

Dr. Renaud proizvodi su dostupni u parfumerijama Martimex. Imala sam priliku isprobati nekoliko proizvoda za njegu lica na bazi ruže, više o svakom proizvodu kao i moje osobne dojmove možete pročitati u nastavku; 

Krema za volumen (50 ml, 488.95 kn) //
"Potpuna krema protiv starenja kože smanjuje vidljivost bora, obnavlja čvrstoću i redefinira konture lica. Koža je hidratizirana i brzo postaje mekanija, zaglađenija i obnovljene gustoće. Bogata i baršunasta krema s nježnim mirisom ruže."
***
Odmah na početku ću istaknuti kako je cijela linija prožeta prekrasnim prozračnim mirisom ruže koji je vrlo blag i nježan, ali i nevjerojatno primamljiv. Obožavala sam koristiti ovu liniju zbog činjenice što je mojoj mješovitoj koži odlično odgovarala ali i zbog divnog mirisa koji ju krasi. Ambalaža je porculanska, vrlo je masivna i kvalitetna.
Krema za volumen je namijenjena svim tipovima kože, iako će možda neki od vas biti skeptični i pretpostaviti kad je riječ o kremi na bazi ruže, da je takav vrsta proizvoda isključivo namijenjena suhoj koži, no to kod ove linije nije slučaj. Riječ je o proizvodu vrlo lagane teksture koji se brzo upijaju u kožu. Krema je teksturom "najbogatija" od svih proizvoda iz cijele linije, ali mojoj mješovitoj koži lica je idealno odgovarala, nije bila teška niti je zatezala na licu nakon korištenja. Jednako dobro mi je odgovarala i kao noćna njega tijekom zime kao i dnevna podloga za makeup. Potrebno je količinsko malo nanijeti za prekrivanje cijelog lica i vrata, ima divnu teksturu koja klizi na koži ostavljajući ju pri tom svilenkasto glatkom na dodir. Koristila sam ju gotovo tri mjeseca uz vidljivu laganu promjenu po pitanju sitnih linija na licu koje su bile zaglađene, a koža je izgledala punije zahvaljujući "plumping" efektu koji karakterizira ovu liniju. Jedna je od kvalitetnijih krema za lice koje sam isprobala i od svih proizvoda iz ove linije ima moju toplu preporuku jer teksturom, mirisom i efektom na koži vrlo brzo je postala i jedan od omiljenijih proizvoda za njegu lica. 

Serum za volumen (30 ml, 488.95 kn) //
"Djeluje dubinski na vitalne funkcije kože. Satenska tekstura lagano se nanosi, brzo upija, a koža postaje svilenkasta. Svakodnevnim nanošenjem koža postaje zaglađenija te joj se vraća blistavi tonus. Konture lica izgledaju mlađe. Lagan i svilenkasti „Rose” serum s nježnim mirisom ruže."
                        ***                                 
Ambalaža je kao i kod kreme, porculanska no s pumpicom i prozirnim čepom, zapremnine 30 ml. Lagane, fluidne teksture zbog čega se vrlo brzo upije u kožu pružajući pri tom lagani osjećaj zatezanja, što ga nažalost čini nedovoljno hidratantnim za moju mješovitu kožu lica u vrijeme jeseni i zime. Meni se osobno dobrim pokazao tijekom toplijih dana jer mi je pružao optimalnu njegu na licu, bez da me dodatno zamasti. Ovaj proizvod je zahtjevao malo duže vrijeme za upoznavanje dok se nismo našli na istoj valnoj duljini, jer mi je mirisom i teksturom odgovarao no nažalost ne i u svim uvjetima, stoga je nažalost u početku korištenja mnogo puta podbacio, no ne bi bio moj prvi odabir kad je u pitanju njega lica. Htjela sam ga u početku koristiti kao dodatnu hidrataciju uz kremu iz iste linije, ali se serum u kombinaciji s kremom trusio na mojoj koži, a isto je i bilo kad sam ga koristila kao podlogu za makeup. Naposljetku mi je najbolje odgovarao kao večernja njega prije spavanja ili jutarnja ukoliko nisam u planu imala šminkanje. Iako divnog mirisa i teksture po mom guštu, ovaj proizvod nažalost nije dospio među moje favorite. 

Balzam za konture očiju i usana 2u1 (15 ml, 372.93 kn) //
"2 u 1 krema za zaglađivanje delikatnih područja na licu. Ovaj „must-have” proizvod njeguje, hidratizira, zateže i učvršćuje konture očiju i usana. Posebno djelovanje protiv bora zaglađuje tanke linije i bore na osjetljivim područjima lica. Svakodnevnim korištenjem, konture usana se popunjavaju i redefiniraju. Očima se vraća mladenački izgled, podbulost i tamni krugovi postepeno nestaju. Kremasti balzam s nježnim mirisom ruže."
***
Iako je riječ o 2u1 proizvodu koristila sam ga isključivo na područje oko očiju, jer mi je ono kritičnije od usana. :D Inače sam kronično nenaspavana i uvijek sam u potrazi za proizvodom koji će me na okoloočnom području učiniti manje umornom stoga sam uvijek otvorena po pitanju isprobavanja proizvoda takve namijene. Iako lagane teksture, ovaj proizvod je odlično odrađivao posao po pitanju laganog "lifiting efekta" nakon nanošenja, jako dobrim mi se pokazao i kao podloga za korektor. Njegov efekat popunjavanja sitnih linija na okoločnom području kao i posvjetljivanje spomenutog područja je funkcioniralo tijekom redovito korištenja proizvoda. Za razliku od ostalih proizvoda iz ove linije, ovaj proizvod je smješten u plastičnu tubu s uskim otvorom što olakšava njegovo doziranje. 

Piling maska (40 ml, 372.93 kn) //
"Brzi tretman za intenzivno ispunjenu i oksigeniziranu kožu! 2 u 1 tretman koji djeluje za 5 minuta za čistu, ispunjenu kožu. Prvo piling efekt nježno skida odumrle stanice kože te stimulira obnovu stanica. Postiže se efekt popunjavanja i izglađivanja, zahvaljujući neuro-fito-oksigenizirajućem kompleksu i njegovoj jedinstvenoj teksturi koja intenzivno povećava kisik u koži. Prozračna gel-krema s nježnim mirisom ruže."
***
Za razliku od kreme i seruma, ovaj piling je smješten u plastičnu ambalažu na pumpicu, zapremnine 40 ml. 
Ne mogu vam opisati koliko volim pilinge i maske za lice i da su "zdravi" za kožu mislim da bi ih koristila svaki dan, 365 dana u godini. :D Iako je ovdje riječ o piling maski za lice, ovo je najneobičniji proizvod takve namjene kojeg sam do sad imala priliku isprobati. Kad se nanese na lice ponaša se poput kreme, no ono što ga čini neobičnom je način njegovog djelovanja na licu, naime par trenutaka nakon nanošenja na kožu on počne lagano "pucketati" na licu kao kad ulijete gazirano piće u čašu pa čujete zvuk oslobođenog CO2 (fssst), e pa tako zvuči i ovaj proizvod kad se nanese na lice. Mene je to oduševilo, jer se ponašao drugačije i skroz neobično za takvu vrstu proizvoda, no to nikako nije umanjilo njegovo djelovanje na koži, dapače. Nakon što "odpucketa", na koži nestane sloj nanešenog proizvoda i potom se ispere s lica. Koža je vrlo glatka i svilenkasta na dodir. Pruža trenutni blistavi plumping efekat na koži i najčešće ga koristim prije važnijeg izlaska ili kad mi lice izgleda umorno i beživotno jer zaista čini razliku. Iako je riječ i o pilingu, nema u sebu nikakve čestice koje rade eksfoliaciju kože, niti će te s njim osjetiti onaj škriputavi osjećaj čistoće kakav najčešće pružaju pilinzi koji sadrže spomenute čestice, no zato će kožu u trenu učiniti glatkom i blistavom te ju obujmiti svojim prekrasnim mirisom. 







*PR pokloni

Maja xx

4 komentara:

  1. Pucketajući piling mi zvuči odlično! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Vrlo zanimljivi proizvodi!! Šteta za serum, nekako mi je upravo on zapeo za oko (možda zato jer obožavam serume ;-)) Ali mišljenja sam da je za nas mješovitokošce odličan izbor u ljetnim mjesecima kao dio večernje njege. Maska zvuči super!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj i ja obožavam fluide, serume, a i mistove. :D Slažem se da su najidealniji odabir za toplije dana.
      Maska je odlična! :)

      Izbriši

~ I N S T A G R A M ~