Amouage - Honour

Znate onaj osjećaj kad morate završiti neki posao/projekat/zadaću itd., a tako vam se ne da... e, ja se upravo tako osjećam! Cijelo vrijeme se borim sama sa sobom da završim projekat koji mi treba biti gotov do sutra ujutro, a ja samo razmišljam kako želim ovdje pisat, a ne "tamo" :D

I mislim da neću imat mira dok vas malo bolje ne upoznam sa mojim trenutnim #2 parfemom. (tu je #1 ako ste ga zaboravili ;) )

Amouage Honour

Amouage Honour - Ime parfema me odmah privuklo, da obratim pozornost na njega,  a i boja mu skroz pristaje uz ime (čast, dostojanstvo, poštovanje ...)

Jeste čuli kad za Amouage? Vjerujem da niste svi upoznati sa ovim imenom, jer se parfemi kuće Amouage nalaze u specijaliziranim Niche parfumerijama. A, ne u klasičnim parfumerijama kao što su Limoni, Douglas, Iris ... U Hrvatskoj Amouage parfeme možete pronaći u Zagrebu u Institut Flores, a možda se mogu naći i u parfumerijama Viktor Koncept i Lana. (ali za njih nisam 100% sigurna). I naravno preko interneta na Escentual ili preko Strawberrynet.

Što je zanimljivo kod ove kuće, a i kod ovog parfema da me je osvojio kao niti jedan iz ove kuće?  E, pa.. 
zanimljiva je informacija da je ovu kuću osnovao jedan Sultan,  1983. godine.

Isto tako u Amouage parfemima se nalaze visokokvalitetni sastojci, koje u tako kvalitetnom obliku i tolikom postotku koncentracije,  nećete naći među komercijalnim parfemima. Iz tog razloga ovakve vrste parfema su puno lijepše, bogatije, raskošnije, dugotrajnije ... nego parfemi nižeg cjenovnog ranga koji se prodaju po našim parfumerijama. (da se razumijemo, volim sve parfeme, bez obzira na cijene ;) )


Što to Honour ima, a da drugi parfemi nemaju i s čime me je to osvojio? Hm ... osvojio me prvo imenom, tj. pričom koja ide uz njega (parfem koji je posvećen Madame Butterfly i njezinom tužnom životu) onda, jednostavnom ambalažom, bočicom i na kraju, naravno, najviše mirisom. 

Ovo nije miris koji sam pomirisala "već negdje", u ovom mirsu se osjeti posebnost, specifičnost, na prvu probu djeluje kao neki "već viđeni", ali nakon par trenutaka razuvjeri vas. 

Ako ste u nekom parfemu osjetili jasmin, tuberozu ili gardeniju i nisu vam se sviđali, e pa ovaj parfem ima sve te sastojke i vjerute mi sviđat će vam se. Ovo je tako nježan, ženstven, elegantan parfem, da ga ja osobno jedino mogu zamisliti da se nosi u posebnim (večernjim) prilikama, kad se vi same osjećate dostojanstveno. 
Izuzetno je trajan, cijeli dan će vas pratiti bez problema i javiti se tu i tamo, da vas podsjeti na svoju prisutnost. 


Dizajn bočice mi se jako sviđa. Bočice ženskih Amouage parfema su rađene prema Ruwi Mosque palači.


Ruwi Mosque Palača (slika preuzeta sa interneta)


Parfem koji stvarno vrijedi probati, s obzirom na cijenu, malo tko si ga nažalost može priuštiti (ja sam imala sreće i svoj kupila po povoljnijoj cijeni preko oglasa ;) ) inače cijena mu se kreće oko 1050 kn za 50 ml i malo preko 1500 kn za 100 ml, ako se ne varam. Slobodno me ispravite u komentarima! ;) Jako je skup nažalost. :( Ne mogu reći da vrijedi tih para, ali vam mogu reći da vrijedi sigurno! :D :D :D :D

Jako lijep parfem, jako nosiv u sva godišnja doba. Jako elegantan, profinjen, kremast, blago cvijetni, više puderasti, ne zagušljiv, jednostavno parfem koji će se svidjeti svima jer je nenapadan, a opet ima "ono nešto" što ga čini posebnim. Baš kao što je vjerujem i priča o Madame Butterfly koja je i bila inspiracija za meni stvarno poseban parfem. 


Da li ste čuli kad za ovu parfemsku kuću? Kako vam se sviđa Honour? 
Maja xx







2 komentara:

  1. naletila sam na ovaj stari post i vidim da nitko ga ni nije komentirao; Amouage mirisi su prekrasni, prekrasni, čak i oni koje ne bih nikada kupila poput Reflection i Jubilation, i na njima osjetim koliko su kvalitetni; imam tester Honoura i baš je divan, dostojanstven, svečan i nježan miris; meni za nekoliko dana stiže Epic u koji sam se apsolutno zaljubila; vidim da voliš i Robert Piguet mirise, ja ih jako, jako volim, najradije bih ih imala sve ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nažalost formu komentara na blogu sam jednom mijenjala i svi su mi se komentari do tog trenutka obrisali, pa tako i oni ispod ovog posta. Jako volimo Amouage mirise, slažem se da se osjeti kvaliteta, a o pakiranju neću niti pričati koliko je savršeno. Drago mi je što ti stiže Epic, mogu zamisliti koliko si ushićena zbog toga. :D
      Volim i Pigueta, Calypso i Fracas su mi prekrasni. Želim nam sreću da (skromno) imamo sve :D

      Izbriši

~ I N S T A G R A M ~