Makeup favoriti u srpnju

U prošlom postu sam vam predstavila proizvode za lice koje sam najviše koristila u prošlom mjesecu, sada su na redu makeup favoriti za srpanj. 


s lijeva na desno: Lancome mineralni puder za lice 02, Dior Rosy Glow Petal 01, Sephora primer, Garnier BB Medium, Essence I love extreme maskara, ArtDeco sjajilo za usne i Essence crni gel liner


Lancome mineralni puder sam kupila u Douglasu prije malo više od mjesec dana, bija je na sniženju za nekakvih 170 kn, a kako mi je trebao tamniji puder u kamenu za ljeto, odlučila sam mu dati šansu. Ja ga više koristim kao bronzer i mogu reći da sam za sada zadovoljna s njim. U nekom od sljedećih postova ću ga malo bolje predstavitit.

Dior Rosy Glow Petal 01 - to sam rumenilo malo detaljnije predstavila u ovom postu pa da se ne ponavljam. 

Detaljniji izvještaj o Sephora primeru možete pročitati ovdje, o Garniner BB kremi možete nešto više naći ovdje

Essence I love Extreme maskara mi je jedna od najdražih maskara, toliko mi je dobra da već četvrtu koristim, a peta čeka u pripravnosti. Ima veliku četkicu, lijepo mi izduži trepavice, ne trusi mi se i za cijenu od oko 25 kn ja sam i više nego zadovoljna. 

ArtDeco sjajilo u nijanci Brilliant Soft Coral sam dobila na nagradnoj igri od ArtDeco- a, preko Facebooka. (ovo je mini verzija na slici, inače je sjajilo veće).
Nisam nikad bila ljubitelj sjajila za usne, pa ih nisam ni nosila. Ovo me je oduševilo, bojom, teksturom i kako predivno izgleda na usnama. Definitivno ću više pozornosti obratiti na sjajila, a pogotovo na ova od ArtDecoa. Cijena im se kreće oko nekih 70 - ak kn  i može ih se kupiti u Iris, Douglas, Limoniu i Mulleru. 

I zadnji favorit (ne i najgori) u srpnju je Essence crni gel liner kojeg obožavam. Rijetko kad se dogodi da ne stavim tuš na oči, jer on jednostavno toliko dobro stoji na očima, da ga moram stavit uvijek. 
Već mi se opasno bliži kraju, pa ću morat u nabavku novog. Prije njega sam koristila ovaj eyeliner koji mi je imao odličan kistić, ali od kad sam se ispraksirala na gel linerima, shvatila sam koliko su mi u biti oni puno kvalitetniji, crniji i trajniji na očima od samih eyelinera. 


Koji su vaši makeup favoriti? 

Maja xx

Nema komentara:

Objavi komentar

~ I N S T A G R A M ~