Wish lista za kolovoz/rujan

Odlučila sam u današnjem postu predstaviti sve ono što mi je na Wish listi već neko vrijeme, nešto od toga je naručeno i čekam da stigne, a nešto će nadam se biti do kraja rujna.


Clarins - Puder za lice, kolekcija jesen/zima 2012.

Zaljubila sam se u ovaj Clarins puder kad sam vidjela promo slike, a još k tome je i mineralni. Znam da mi ne treba, ali su me boje na paleti i pakiranje privukli, a ja sam kao sve žene, slaba na to :-/. Samo se nadam da će mi biti dobar kad stigne. 

Trilogy Serum za lice od ruže

Već neko vrijeme želim kožu lica dovesti do onog zdravog i sjajnog izgleda, a čitala sam po internetu da je ruža idealna za korištenje kada je u pitanju blistavost i zdravi sjaj kože. Stoga sam se odlučila za Trilogy serum za lice od ruže, jer je prirodan i jer je hvaljen, kao što vidite dobija je dosta nagrada, a ja se nadam da će i meni dobro služiti. 

Phillip Kingsley Scalp Toner

Kosa mi strašno opada u zadnje vrijeme  i to me počelo zabrinjavati na veliko, jer sam uvijek imala bujnu kosu, a sad mi se čini da je pola nema. :( Stoga sam se odlučila za jedan od Phillip Kingsley proizvoda u nadi da će mi spasiti kosu. Inače sam godinama koristila Matrix Sleek Look proizvode za kosu, a kako i Phillip Kingsley ima poztivine komentare, odlučila sam probat s njim, pa što bude. Držite mi fige :) A, recenziju pišem, kad (ako) se vide poboljšanja. 


theBalm kozmetika

Slika poviše je stavljena ilustracije radi, jer ima toliko theBalm makeup proizvoda koje želim isprobati, a nisu dostupni u Hrvatskoj. Još razmišljam sa kojim prvim proizvodom krenuti, ali jedan će se sigurno naći u mojoj kolekciji. 

Too Faced On The Go Paleta

Too Faced - Sweet Dreams Holiday Paleta

Too Faced Natural Eye Paleta


Slike od Too Faced paleta su isto ilustracije radi, naravno da bi voljela sve ove palete i još puno više :), ali za jednu ću se odlučiti (nadam se ubrzo) samo samo vam htjela pokazati kako su divne, a vjerujte mi ima još i ljepših. 


Slike su preuzete sa interneta, jer svoje naravno nemam. :) Eto, to je to nadam se. (NADAM SE!) Nešto je naručeno, nešto od toga će nadam se biti uskoro, pa ću sve i recenzirati kada dođe vrijeme za to ;)



Sviđa li vam se nešto sa moje wish liste? A, što se nalazi na vašoj wish listi?
Maja xx




2 komentara:

~ I N S T A G R A M ~