Kad se spoje mala crna haljinica i šampanjac ...



Prošli mjesec sam se u društvu Dubravke sa It girl portala uputila na zanimljivu promociju u Douglas parfumeriji na Cvjetnom trgu, gdje smo mogle doživjeti dašak Francuske kroz testiranje posljednjeg noviteta iz kuće Guerlain - Le Petite Robe Noir EDT, kao i degustiranja Moët Rose Imperial šampanjaca, te uživati u mini macaronsima i jagodama. 

Izložbeni prostor, rezerviran za glavne aktere tog dana je bio kompletno zavijen u ružičasto i zaista se pazilo da najstinijeg detalja, pa smo osim Guerlain mirisa i šampanjaca u ružičastoj boji, mogli uživati i u mini makaraonsima u isto tako ružičastoj boji.

A, ako se pitate od kud kombinacija šampanjca i mirisa, to je zbog toga što su Guerlain Moët&Chandon dio grupe Louis Vuitton Moët Hennessy, stoga je i bilo samo pitanje vremena kada će se spojiti "mala crna haljinica" i šampanjac. Uživajte u slikama! ;)




A, dobile smo i nekoliko proizvoda za testiranje i degustiranje. :)


Nataša Katanec (brand manager za Guerlain) i Jasna Mohor (direktorica Mive&Mohor) bez kojih promocija ne bi ni bila održana. 


Zahvaljujem se još jednom g. Katanec i g. Mohor na pozivu, te ugodnom i zanimljivom druženju. 

Jeste isprobali Le petite robe noir toaletnu? Ili možda Moët šampanjac? :)
Maja xx

Broj komentara: 8:

  1. divan parfem, na wishlisti mi je. bilo vam je baš lijepo :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako mi se sviđa ideja spajanja finih mirisa i finog šampanjca, to ne može završiti loše! Probala sam tu toaletnu vodu i jako mi se svidjela. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, super je kad se spoji nespojivo, amo to tako nazvat. Čisto promjene radi.
      Miris je zaista divan. :)

      Izbriši
  3. Probala , i jako zadovoljna. Trajnost bi mogla biti malo bolje, uglavnom, odličan !

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasno druženje!!
    Šampanjac nisam probala, ali parfem, tj. točnije toaletnu imam i obožavam :)
    Ne spominji mi više parfeme, danas sam opet kupila dva Zarina :D
    Totalno ih više nemam gdje staviti!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehehe.. toliko o tome da moraš smanjit proizvode! ;)
      Rekla san ti, svaku rupu ćeš popunit u stanu, ka i ja! ;)
      Koje Zarine si uzela?

      Izbriši

~ I N S T A G R A M ~