Za muškarca koji traži samo najbolje
Gucci je
uvijek bio sinonim za uspjeh u mnogih uspješnih muškaraca. Za ovu jesen,
kreativna direktorica Gucci-ja Frida Giannini osmislila je novi miris koji će
postati zaštitni znak za sve Gucci mirise i biti stvoren po mjeri čovjeka koji
traži samo najbolje.
Razborit znalac
Profinjen i svjetski, onaj čije mišljenje ima
težinu; a ostali mu se samo pokoravaju.
U svom Gucci
odijelu i Gucci mirisu on se ističe svaki dan. Ali uvijek postoje one posebne
prilike kada naš junak teži da bude posebno primjećen u odijelu koje je
sašiveno baš za njega i njegove potrebe. Iz potrebe za profinjenošću,
talijanskim stilom i pažnjom prema detaljima on nosi Gucci Made to Measure.
Miris Gucci
Made to Measure predstavlja mušku varijantu ženskog mirisa Gucci Premiere. Kao
što je Premiere junakinja odjevena u svoju haljinu i miris, tako je i naš junak
u svom Gucci odijelu i Gucci Made to Measure mirisu. On je znalac čiji svaki
pokret odiše željom da ostavi dojam kojim ostavlja svoje konkurenciju daleko
iza sebe. Njegov miris, kroj odijela i stav ga čine drukčijim – čovjekom koji
bi drugi htjeli postati.
Miris po mjeri
Miris je
zamišljen u stilu odijela rađenog po mjeri: svaka nota i sastojak doprinose
teksturi mirisa koji odiše harmonijom i specifičnošću. Miris kombinira sastojke
iz cijelog svijeta, koji su pomno izabrani isto kao za odijelo. To je miris
dizajniran vođen Gucci filozofijom pridavanja pažnje i najmanjim detaljima –
miris koji se razvijao godinama i koji je prepravljan mnogo puta da zadovolji
visoke Gucci standarde.
Top note:
Kalabrijski bergamot, Tunisijska naranča, Francuska lavanda, sjemenke anisa
Srednje note:
Šrilankanski muškat, Ljiljan, smrekine bobice, šljiva, cimetBazne note: Cistus Labdanum, Pačuli, koža i ambra
Profinjen dizajn
Miris je
zatvoren u staklenu bočicu visoko kvalitetnog stakla kakvu i zaslužuje miris
ove vrste. Boje su u skladu s odijelima i prenose image Gucci branda na miris
kao nikada do sada. Svaka bočica ima čep s uobičajenim Gucci logom na čepu.
Kutija je
ukrašena Guccijevim dijamantnim uzorkom koji potječe iz 1930ih i prenosi nam
nasljeđe Gucci kuće. Također su prisutne i prepoznatljive Gucci crte koje
obavijaju cijelo pakiranje.
Zaštitno lice
Glumac,
redatelj i sveučilišni predavač James Franco ponovno se vraća kao zaštitno lice
Gucci Made to Measure mirisa nakon što je već savršeno odradio Gucci by Gucci
Pour Homme i Pour Homme Sport kampanje. Višestruko nagrađivani glumac se povezuje s Guccijem u
brojnim javnim nastupima poput vođenja nagrada Oscar i brojnih filmskih
premijera. „Dok se ja uvijek trudim pratiti svoje ideale, bilo u glumi,
umjetnosti ili književnosti ali jedino od čega nikad ne odustajem je Gucci Made
to Measure princip.“
Kampanja
Franco će
glumiti u nezaboravnoj kampanji koja utjelovljuje mušku profinjenost.
James Franco
u Gucci smokingu ispred Sunset Tower hotela, jedne od najpoznatijih lokacija u
Hollywoodu je jedan od prizora koji će uvijek pratiti korisnike ovog mirisa.
Dok gleda na grad na grad Snova, on se prisjeća jedne ljetne vožnje Mulholland
Driveom u njegovom Lamborginiju 350 GT iz 1965. s Los Angelesom u pozadini;
sloboda, sudbina i vječnost…
Kampanju je
režirao Riccardo Ruini iz poznatog REM studija, koji rade kampanje za Gucci od
2007. godine, uključujući Gucci Guilty kampanju koja je osvojila FiFi nagradu
za najbolju kampanju 2011.
Pitanje za ženske čitateljice - Da li imate običaj isprobavati muške mirise u parfumerijama? :)
Maja xx
Mislim da će moj dragi prvom prilikom ići ponjušiti :)
OdgovoriIzbriši:D
IzbrišiUh, mnogo mi se sviđa bočica! Nisam imala običaj da mirišem muške parfeme, ali sada sam ga stekla, to mi je najlakše da kupim mužu za rođendan :D
OdgovoriIzbrišiJa nemam naviku mirisat muške mirise u parfumeriji jer se ionako izgubim među ženskima, prođe vrime i odem ća. Ali inače volim muške mirise osjetit, a tu i tamo nosit. :D
Izbriši