Nuxe Reve de Miel Lip Balm


Nuxe balzam za usne mi je bio na listi želja već jako dugo vremena. Jedina stvar koja me je dugo odbijala od kupnje je (nehigijensko) pakiranje u obliku teglice. Iako mi se pakiranje kao takvo sviđa, matirano, masivno staklo s bijelim poklopcem zaista izgleda preslatko, način na koji se proizvod nanosi (s prstima) na usne mi je djelovao pomalo neprivlačno. No poznavajući sebe, znala sam kako neću imati mira dok ga ne kupim stoga vam danas donosim svoje dojmove o ovom "medenom snu" za usne. 

Već sam spomenula kako dolazi u matiranoj, masivnoj teglici težine 15 grama. Cijena je oko 100 kn u ljekarnama i ljekarničkom dijelu DM- a. Rok trajanja je 12 mjeseci od otvaranja i jako su male šanse da će te uspjeti potrošiti ovaj proizvod u tom roku. S obzirom da se radi o bogatoj teksturi potrebno je jako malo za nanijeti na usne. Miris balzama je kombinacija citrusa i meda koji mirišu intenzivno kada se pomiriše direktno u teglici, ali kad se nanesen na usne miris se gotovo ni ne osjeti. 

Nuxe Reve de Miel nije kao drugi balzami koje sam do sad koristila, a koristila sam ih jako, jako puno. Ovdje se radi o tretmanu za usne koji obnavlja, hidratizira i njeguje suhe i ispucale usne. Osobno ga nanosim navečer da se usne mogu obnoviti preko noći. Iznimno je trajan i ugodan na usnama. Traje cijelu noć i ujutro ga još uvijek osjetim na usnama. Pruža decentni sjaj na usnama. Odličan je i kao podloga za ruževe koji imaju suhu teksturu. Moram priznati da sam prezadovoljna s ovim proizvodom jer kad su mi usne suhe i ispucane Reve de Miel lip balm ih u jednoj noći obnovi.
Nuxe asortiman je također dostupan OVDJE i OVDJE.




Da li ste isprobali Nuxe Reve de Miel Lip Balm? Dojmovi?
Maja xx

Broj komentara: 20:

  1. NUXE navodno dolazi u Srbiju i ovo je prva stavka na listi želja! :) Jedva čekam da isprobam!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa to su odlične vijesti! Nadam se da će uskoro stići i vjerujem da ćeš biti jednako zadovoljna s ovim balzamom kao i ja. :)

      Izbriši
  2. Joj i ja bih ga probala ali ne volim što je u teglici :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, vjerujem ti i samoj mi je bilo tako, ali kako mi se pokazao stvarno kao odličan proizvod prelazi nekako preko te "mane" :D

      Izbriši
  3. Imam ga i odličan je!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da si i ti zadovoljna s ovim proizvodom! :)

      Izbriši
  4. nisam još isprobala ali sigurno jednom hoću, volim Nuxe!

    OdgovoriIzbriši
  5. Od Nuxe sam samo probala kremu za ruke koja mi ima božanstven miris,divno njeguje.Balzam nisam probala jer mi se nesviđa takvo pakiranje,neznam dali ima i u sticku?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Krema za ruke je prva liga! :) Postoji i u sticku (nisam probala) ali navodno ne djeluje jednako na usne kao ovaj u teglici. Ovaj u teglici je navodno bolji.

      Izbriši
  6. Najdraži balzam za usne ikad <3

    OdgovoriIzbriši
  7. I ja ga želim probat, čula sam sve najnaj o njemu!

    OdgovoriIzbriši
  8. Imala sam ga davno i ambalaža mu je veliki minus. Balzam je ok sam po sebi, ali nije praktičan za na poslu, putu i sl.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se. Ali izvlači ga činjenica da je stvarno dobar proizvod, iako je ambalaža kao takva preslatka nažalost nije praktična.

      Izbriši
  9. rado bih probala... ali stvarno ne mogu smislit proizvode za usne u ovakvoj ambalaži :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Razumin te skroz i sama tako razmišljan, ali da meni nije obnovija usne bacila bi ga u smeće, ali kad san vidila da stvarno radi nešto nije mi žao samo eto koristin ga isključibo kad san doma.

      Izbriši

~ I N S T A G R A M ~