Rouge Bunny Rouge Megaplumes Dramatic Lash Mascara - #075 Oxblood Panache



Rouge Bunny Rouge brend u svojoj ponudi imaju pet vrsta maskara,  mene je najviše privukla Megaplumes Dramatic Lash koja dolazi samo u jednoj boji - Oxblood Panache. Riječ je o tamno crvenoj nijansi s primjesom smeđe. Ambalaža je kao i kod svih RBR proizvoda jednom riječju - prekrasna. Jako volim ovaj brend i divne detalje koje imaju isrcrtane na svakom proizvodu. Uistinu su posebni.

Favorit među maskarama su mi "bublaste" i velike četkice s gustim čekinjama kakva je kod Dramatic Lash maskare, jer lijepo razdvoji i definira svaku trepavicu pa čak i one najkraće pružajući im volumen. 
Tekstura ove maskare je suha pri prvom nanošenju, što vas ne bi trebalo preplašiti jer ne trebate čekati nekoliko dana da se ista posuši, a sljepljene trepavice u tom slučaju ne dolaze u obzir. S obzirom da ovu maskaru imam otvorenu već sigurnih 6 mjeseci tekstura iste se nije promijenila tj. maskara se nije dodatno posušila.
 Jako sam zadovoljna s ovom maskarom kad je u pitanju izgled trepavica, no međutim voljela bih da je boja maskare pigmentiranija tj. primjetnija na trepavicama. Kad ju nanesem preko sloja crne maskare onda je boja vidljivija, dok na prirodnom dnevnom svjetlu boja pak najviše dođe do izražaja. Na slikama niže će te vidjeti kako boja izgleda pokraj umjetnog svjetla gdje sam pokušala uhvatiti što realniju boju.

Cijena maskare iznosi 40$ + 9,66$ poštarina za Hrvatsku. Maskara sadrži količinu od 9 ml. Rok trajanja je 6 mjeseci od otvaranja. 




Što kažete za Oxblood Panache nijansu? Da li bi ste nosili ovakvu nijansu na trepavicama?
Maja xx

Broj komentara: 20:

  1. Jako mi se sviđa, ali nisam sigurna da bih furala takve maskare :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uopće nije intenzivna na trepavicama, mislim da bi ju mogao svatko nositi baš zato jer nije upadljiva.

      Izbriši
  2. Definitivno bi! Prelijepa je, baš daje neki poseban štih :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Baš mi je krasna boja, a i sam efekt maskare mi se sviđa. :) Inače volim maskare suše teksture, tako da vjerujem da bi mi i ova odgovarala. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je efekt maskare zakon i meni su drže ovako suše teksture i stvarno je odlična od prvog do zadnjeg nanosa.

      Izbriši
  4. Ja bih je nosila, ali sa crnom ispod. Trepke su mi dobre, ali jako svijetle, pa se bojim da bi ona sama za sebe bila totalno bla?!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma da, vjerojatno bi. Moje su isto svijetle pa se nijansa primjeti na nekom boljem svjetlu. Poviše crne malo više dođe do izražaja, ali ne iskače previše npr. ove nove od Essencea maskare (u boji) su primjetnije.

      Izbriši
  5. Kako je dobra boja - baš, baš, baš mi se sviđa i rado bi je nosila!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Nosim samo crne maskare, ali ova jako lijepo izgleda :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ova je pravi izbor kada želimo malo suptilne promjene. :)

      Izbriši
  7. jako mi se sviđa boja i kako izgleda na trepavicama, samo mi je osobno skupa :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđa i slažem se da je malo skuplja. :)

      Izbriši
  8. Meni je krasna i jako mi se svidja! Ja ako bih nosila maskaru u boji, to bi bila sofisticirana varijanta poput ove.

    OdgovoriIzbriši

~ I N S T A G R A M ~