S-he Stylezone rumenilo


S.he Stylezone rumenilo nisam imala priliku isprobati sve dok mi nije stiglo na recenziranje u sklopu DM akcije "Lijepa, ako to želim". Moram priznati da mi je drago što sam dobila mogućnost da ga isprobam, jer sam ugodno iznenađena s trajnošću, pigmentacijom, kao i samom bojom ovog rumenila.S obzirom da S-he Stylezone brend nema konkretno ime nijanse za svaki proizvod, već se isključivo služi brojevima kao što je to bio slučaj u prethodnom postu sa S-he stylezone proizvodima, pretpostavljam onda da se nijansa ovog rumenila krije pod brojem 166/02, a možete ga pronaći na policama DM drogerija po cijeni od oko 25 kn. Na ambalaži nije vidljivo koliku količinu rumenilo sadrži. Radi se o neobičnoj boji kakve inače preferiram, kombinacija "prašnjavo" roze boje s malom primjesom koraljne. Iako u ambalaži izgleda kao da ima shimmera, na licu se to ne primjeti. 
Rumenilo nanosim sa Ecotools kistom koji se također može kupiti u DM-u. Lagano utapkam i nanesem na obraze kružnim pokretima. S obzirom da rumenilo nije previše pigmentirano nećete pretjerati s nanošenjem, a i trušenje samog proizvoda je minimalno. Trajnost rumenila ovisi o tekućoj podlozi koju koristite, kod mene sa Shiseidovim Sun Protection puderom, rumenilo traje cijeli dan na licu s tim da nakon 6-7 sati od nanošenja počinje ravnomjerno blijediti na licu. 
Ambalaža je čvrsta i kompaktna te je kao takva malo teža za otvoriti, ali moram nadodati kako mi je jednom  prilikom izletjela iz ruke i pala u kadu, nikakvog oštećenja nije bilo što me je ugodno iznenadilo. Ukoliko tražite povoljna rumenila, svakako bacite pogled na S-he Stylezone stalak u DM-u jer mislim da su svakako vrijedna pažnje s obzirom na omjer cijene i kvalitete. 





*proizvod ustupljen na recenziranje

Da li ste isprobali S-he Stylezone rumenila? Dojmovi?
Maja xx

Broj komentara: 10:

  1. Lijepo izgleda!
    Vidim da su napokon promijenili onu užasnu ambalažu!

    OdgovoriIzbriši
  2. Nisam zadovoljna ambalažom. Ona prethodna (iako nimalo elegantna) je barem imala sistem, bila je dobro izdizajnirana (gledajući iz aspekta struke), no sudeći prema ciljnoj skupini na koju pikiraju, korištenjem bijele plastike je neće privući, bez obzira na kvalitetu proizvoda. A stvari su im skroz OK, pogotovo lakovi, koji su me iznenadili pigmentiranošću i brzinom sušenja. Rumenila nisam isprobala, sredstva usmjeravam na ona s potpisom Illamasque ;D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja se ne sjećam te prethodne ambalaže :D ali da, imaju dobrih stvari. Illamasqua rumenila nisan probala, JOŠ :D

      Izbriši
  3. Nikad nisam obraćala pažnju na S-he rumenila, mogla bi ih pogledati malo bolje idući put u dm-u.

    OdgovoriIzbriši
  4. Svakako baci pogled, mene je ovo ugodno iznenadilo. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Nisam isprobala, ali ova boja je bas za mene :) tako da vjerujem da cu iduci put kad se zateknem u dm-u obratiti paznju i na njih.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svakako pogledaj, vjerujem da će ti se svidjeti! :)

      Izbriši
  6. Wow, pa ovo je baš lijepa nijansa. Šteta da me ovaj brend nikad ne privuče u DMu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, nažalost ni mene do sad, sve mi se čini da ću ih počet malo češće gledat. :D

      Izbriši

~ I N S T A G R A M ~