L'oreal - Revitalift Magic Blur dnevna i završna krema za lice



Novi proizvodi iz linije L'oreal Revitalift prema deklaraciji, namjenjeni su zreloj koži od 40 do 0 godina. S obzirom da kreme imaju funkciju zagladiti bore na licu, ne vidim razloga zašto ju ne bi koristila i mlađa populacija koja ima problema s borama i proširenim porama.

L'oreal Revitalift Magic Blur dnevna krema dolazi u crvenoj gradijent masivnoj staklenoj ambalaži koja sadrži 50 ml proizvoda. Cijena je oko 110 kn.
L'oreal Revitalift proizvodi imaju intenzivan cvjetni miris, koji nestaje nekoliko minuta nakon nanošenja. Teksturu je nešto između gela i kreme, a prilikom utrljavanja u kožu na trenutak pruža osvježavajući efekat. No, za takav efekat je zaslužan alkohol u sastavu koji je naposljetku malo isušio moju kožu lica. Kada bih osjetila zatezanje i nelagodu na koži lica, posegnula bih za bogatijom njegom da povratim koži hidrataciju.
Kod proizvoda mi se svidjelo kako primjetno suzi pore, izravna sitne linije, a koža lica je savršeno glatka na dodir. Pokazao mi se i kao odlična podloga za puder. Onih dana kada koristim samo kremu preko dana na pojedinim mjestima gdje slučajno dotaknem lice rukom, krema se počne trusiti, ali iz nekog razloga kad nanosim tekuću podlogu trušenje izostane. Kremu nisam nanosila u prevelikim količinama da bih pomislila da je u tome problem, stoga ne znam zašto se pojavljuje trušenje kada koristim samo kremu.
S obzirom da Revitalift krema sadrži retinol koji je zaslužan za sprečavanje bora, a koji ujedno čini kožu osjetljivijom na sunce potrebno je preko dana nanositi kremu s visokim SPF faktorom kako bi se spriječilo oštećenje kože.
L'oreal Revitalift Magic Blur završna krema dolazi u plastičnoj, crvenoj tubi uskog otvora, količine 30 ml. Cijena je oko 110 kn. Završna krema se prema deklaraciji koristi nakon L'oreal Revitalift Magic Blur dnevne kreme i to na pojedinim dijelovima lica ukoliko je potrebno dodatno zagladiti bore. Meni osobno ove dvije kreme nisu funkcionirale zajedno jedna preko druge iz već spomenuto razloga - trušenje, pretpostavljam iz tog razloga što su mi obje odjednom bile previše, pa sam ih nanosila odvojeno. Kad sam potrošila dnevnu kremu, krenula sam s korištenjem završne kreme koju bih najčešće nanosila na lice kao bazu za tekuću podlogu, jer mi je pružala isti efekat kao i već spomenuta dnevna krema. 

Na kraju mogu zaključiti da obje kreme nakon nanošenja pružaju baršunasti izgled kože, lice je matirano, zaglađeno, ujednačno i izgleda zdravije. Ovaj proizvod ne bi preporučila kao zamjenu za dnevnu/noćnu kremu, pogotovo osobama sa suhom kožom jer ne pruža hidrataciju, ovo je prvenstveno proizvod koji je odličan kao baza za tekuće podloge i koji pruža trenutni učinak zaglađivanja i pomlađivanja kože, koji kao i sve kreme takve namjene, prestaje pružati spomenute efekte onog trenutka kada se prestane s korištenjem. Niti jedan od ova dva proizvoda mi nije izazvao akne ni prištiće. 







*proizvod ustupljen na recenziranje

Da li ste isprobali Magic Blur proizvode? Dojmovi?
Maja xx

Nema komentara:

Objavi komentar

~ I N S T A G R A M ~