Kérastase - Initialiste


"Kerastase Initialiste je prvi serum za postizanje savršene kose. Bazira se na biljnim matičnim stanicama koje djeluju na korijenu kose omogućavajući kosi da raste jača, sjajnija nego ikad prije. Kosa je dugotrajno poboljšana od samog izvora ..." nastavak priče o Kerastase Initialiste proizvodu možete pročitati na OVOM linku. :)

****
Kerastase Initialiste je smješten u masivnu staklenu bocu zapremnine 60 ml. Mliječno bijele je boji i nanosi se pomoću kapaljke te dozira prema gustoći kose. Dvije doze su dovoljne za tanku kosu, a četiri doze za gustu kosu. Nanosi se na mokru, ručnikom posušenu kosu, koju je poželjno počešljati prije nanošenja zbog lakše distribucije proizvoda po tjemenu. OVDJE možete pogledati kratki video koji prikazuje kako se proizvod nanosi. 

Kerastase Initialiste koristim posljednja četiri mjeseca. Primarni razlog zbog kojeg sam se odlučila na korištenje ovog proizvoda je što mi je kosa puno ispadala i poprilično se prorijedila. Htjela sam proizvod koji će mi progustiti kosu, pružiti joj volumen, spriječiti ispadanje, pružiti sjaj i naravno potaknuti (brži) rast. 

Prilikom prvog korištenja svidio mi se voćni miris u kojem dominira miris jabuke kao i masivna staklena ambalaža boje zlata koja izgleda luksuzno. Prve promjene u vidu volumena i sjajnije kose počela sam primjećivati otprilike tri tjedna nakon početka korištenja. Kad sam u lipnju skratila oko pola metra kose (dva mjeseca nakon početka korištenja Initialiste) primjetila sam kako mi je kosa mjesec dana od dana šišanja primjetno narasla, ispadanje kose se lagano poboljšalo, ali je i dalje dosta ispadala. Bilo bi nerealno očekivati da će jedan proizvod učiniti sve što sam zamislila, ali sam s Kerastase Initialiste vrlo zadovoljna jer je ispunio gotovo sve što sam očekivala od ovog proizvoda. 
S obzirom da se radi o "leave in" proizvodu koji se stavlja na mokru kosu nakon pranja, isti mi nije mastio niti otežao kosu kao što to neki "leave in" proizvodi znaju napraviti. Nisam imala nikakvih problema na vlasištu u smislu iritacije ili crvenila. Preporučena cijena Kerastase Initialiste iznosi 319,00 kn i u Hrvatskoj se može kupiti isključivo u Kerastase frizerskim salonima. Moj primjerak traje već četiri mjeseca, a preostala količina će mi biti dostatna za još nekoliko tjedana korištenja. 




*proizvod ustupljen na recenziranje

Da li ste isprobali do sad neke od Kerastase proizvoda? Dojmovi i prijedlozi su dobrodošli. :)
Maja xx

4 komentara:

  1. Vau, bas mi se cini kao mocna stvar za kosu. Voljela bih ga isprobati samo me brine dostupnost tj. da li se moze naruciti preko neta posto u BiH nemamo Kerastase. Suze mi oci od same pomisli :D Tuzno sta mene rastuzuje, zar ne? xD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :) Da, kvalitetan je proizvod. Ima sigurno preko neta Feelunique, Hqhair, Lookfantastic i slično. Znam da oni drže Kerastase, pa vjerojatno imaju i Initialiste.

      Izbriši

~ I N S T A G R A M ~