Nivea Q10 Plus Serum Pearls


Nivea je na tržište lansirala serum u formi perlica, a u svakoj perlici je sadržana najveća količina koenzima Q10 unutar Niveine Q10 plus linije za njegu lica. Perlice su okružene intenzivnim hidrogelom za hidrataciju koji je dodatno obogaćen hijaluronskom kiselinom i kreatinom. Prilikom svakog korištenja perlice se jednolično miješaju s hidratizirajućim gelom, a nakon pritiskanja kroz otvor pakiranja obje faze se aktiviraju u finalni serum.
S obzirom da je naša koža ujedno i naš najveći organ koji u sebi sadrži aktivne sastojke Q10 i kreatin, oni s godinama opadaju i da bi koža zadržala svoju čvrstoću potrebno joj je nadomjestiti spomenute aktivne sastojke, a Nivea je upravo prvi brend koji je krenuo s upotrebom Q10 u kozmetici. Nivein serum u perlicama obećava glađu kožu, učinkovito smanjenje bora te usporava stvaranje novih bora. Kakvim se pokazao na mojoj koži ... saznajte u nastavku. :)

Moja koža je mješovita i većinu godine zahtjeva hidrataciju zbog suhih dijelova lica (obrazi, brada), ponekad koristim bogate kreme za lice ili kombinaciju seruma/fluida + laganiju kremu za lice. Preko ljeta uglavnom koristim serum ili fluid jer mi pružaju adekvatnu hidrataciju s obzirom da mi u to vrijeme koža lica izlučuje najviše sebuma (T zona) i dodatna hidratacija mi samo otežava cijelu situaciju te ponekad uzrokuje akne na licu. Nivein Q10 plus serum sam koristila posljednja dva mjeseca, pokušala sam ga koristiti kao samog da se što bolje uvjerim u njegovu učinkovitost ali nažalost to nije bilo moguće iz već spomenutih razloga. Prvih nekoliko dana svakodnevnog korištenja (ujutro i navečer) koža mi je bila vrlo glatka na dodir nakon nanošenja, nisam imala ljepljiv osjećaj pod prstima kad bi se upio i bio mi je odlična podloga za makeup. Nakon par dana od korištenja koža lica me je počela lagano zatezati nakon nanošenja i jednostavno mi više nije toliko odgovarao kao na početku korištenja, pa sam uz serum uvela i dodatnu hidrataciju u svoju rutinu njege lica. Primijetila sam lagano peckanje na koži nakon nanošenja, a intenzivan miris seruma je bio prisutan od prvog nanošenja. Meni osobno miris nije smetao, samo mi je trebalo vremena da se naviknem na njega, a i brzo bi nestao nakon nanošenja. Nisam primijetila poboljšanje u smanjenju bora na licu, ali to ni ne očekujem od niti jednog proizvoda. Ono što mogu reći za Nivein Q10 plus serum u perlicama je da je inovativan proizvod upravo zbog perlica i načina na koji proizvod izlazi van, sviđa mi se ambalaža koja je vrlo higijenska i s obzirom da je prozirna pokazuje preostalu količinu u bočici i ono najbitnije proizvod će se na ovakav način iskoristiti do kraja. Odličan je kao podloga za makeup, ostavlja kožu vrlo glatkom na dodir, a mojoj koži lica bi vjerojatno najbolje odgovarao usred ljeta jer mislim da bi ujedno i vrlo dobro kontrolirao količinu sebuma. Cijena za 40 ml ovog proizvoda iznosi oko 100 kn u drogerijama.







*proizvod ustupljen na recenziranje

Da li ste isprobali novi Nivein serum s perlicama? Ukoliko niste, da li ste planirali?
Maja xx

Nema komentara:

Objavi komentar

~ I N S T A G R A M ~