Versace Eros Pour Femme EDP


Privlačan i luksuzan, u kutiji zlatnog sjaja smješten na baršunastom postolju poput nakita, krije se novi Versace ženski miris intrigantnog imena - Eros pour Femme.  
Ženska verzija Erosa je nastala kao odgovor muškoj verziji lansiranoj prije tri godine. Eros Pour Femme je miris snage, zavodljivosti i individualnosti - zamišljen da zavede Erosa.

Pakiranje je svojstveno Versace brendu, zlato, luksuz, otmjenost, grčki reljef i prepoznatljivi logo meduze su ono zbog čega je Versace oduvijek bio poznat, a svoju popularnost je prenio i u svoju posljednju mirisnu kreaciju za žene. 

Versace Eros pour Femme je miris strasti i zavodljivosti, idealan za večernje izlaske i ples do zore. Posjeduje drskost koju mu pružaju citrusne top note, no pritajena slatkoća nara je upravo ono što mi se kod njega najviše sviđa. Taj nar pruža savršen balans između gorčine i slatkoće, taman dovoljno da ne postane prekiseo na mojoj koži. Jasmin je centralna nota, miris koji je sinonim za ženstvenost i miris koji Eros Pour Femme čini zavodljivim i privlačnim. Da sve ne bi ostalo na bijelom cvjeću pobrinule su se bazne note drvenih, oštrih i senzualnih nota - sandalovina, ambra i mošus koje ovoj zavodljivoj mirisnoj kompoziciju pružaju dašak topline. 

Eros je miris kojeg se s lakoćom može nositi tijekom dana i tijekom večeri. Za proljeće i ljeto bi mogao biti pun pogodak jer se toplim zrakom širi vrlo ugodan miris citrusa i cvijeća. Nije napadan, ugodan je i svjež ali ne u onom smislu kao što mirišu isključivo citrusni mirisi poput npr. Light Blue, Eros je ženstveniji i profinjeniji. Jedan od onih mirisa koji ima potencijala biti univerzalan, ali je preduvjet da vam se sviđaju note od kojih je miris sačinjen. Trajnost je otprilike šest sati na mojoj koži, kada se počne lagano gubiti. Nije miris široke aure, ali ostavlja ugodan trag za osobm koja ga nosi. 

Miris je dostupan u količini od 30 ml EDP (463.80kn), 50 ml EDP (619.50kn) i 100 ml EDP (839.60kn). Često bude na popustu od 30% u Parfumerijama Martimex.




*PR

Maja xx

Broj komentara: 10:

  1. Nedavno sam ga dobila na poklon i ugodno se iznenadila,bas mi se svidja.Za ljeto mi je odlican!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da se i tebi svidio. Slažem se da je za ljeto odličan. :)

      Izbriši
  2. Zvuci interesantno i drago mi je sto je razbijena monotonija belog cveca. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, nar je odgovaran za razbijanje monotonije, odlično se uklopio. ;)

      Izbriši
  3. Tako si to lijepo napisala!! Potpisujem u potpunosti :-) Obožavam pročitati tvoje recenzije (ili kako se to već zove kad su mirisi u pitanju :-D) parfema jer znam da ih obožavaš, kao i ja. I imamo jako sličan odabir. Kupila sam Gloriu Glam i dobila 5ml ovog predivnog mirisa.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga <3
      Primijetila sam da imamo jako sličan odabir mirisa. :)
      Minijatura uz Gloriu Glam je preslatka, nisam joj ni ja odoljela. :D

      Izbriši
  4. Oh, pa ovo baš zvuči kao miris kakav bi mi se svideo iako to ne bih pomislila po izgledu bočice! :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Imam ga i obožavam ga! Profinjen je i osvježavajuć :)

    OdgovoriIzbriši

~ I N S T A G R A M ~