New In #25


Da vas unaprijed upozorim, u današnjem New in postu će uglavnom prevladavati mirisni noviteti. :)
Prošli tjedan prisustvovala sam Kenzo i Givenchy eventu o kojem sam pisala u OVOM POSTU, pa sam osim novog Givenchy Dahlia Divin EDT* mirisa dobila i predivno, masivno Givenchy ogledalo* ukrašeno tribalima i peterokrakom zvijezdom na sredini. Moram priznati da me je ogledalo oduševilo svojom kvalitetom, kao i efektnim izgledom. Uz ogledalo, dobili smo i crvenu kožu narukvicu* od Kenza koju će te vidjeti na jednoj od slika niže u postu.


Azzedine Alaia - Alaia je novi miris poznatog modnog kreatora koji se odnedavno može naći u odabranim parfumerijama u Hrvatskoj. Vrlo neobičan i poseban miris kojeg morate isprobati, ne zbog toga što mislim da će vam se sigurno svidjeti, nego zbog svoje neobičnosti. Više o stvaranju mirisa možete pročitati OVDJE.


Kenzo Flower ove godine slavi 15 godina od svog prvog lansiranja, u to ime lansiran je i Flower by Kenzo L'Elixir* idealan, gurmanski miris za hladnije vrijeme. Na slici se nalazi narukvica koju sam spomenula ranije u postu. Više o samom mirisu možete pročitati OVDJE.


Givenchy Live Irresistible* je također novitet na tržištu što se tiče Irresisitble inačica ovog mirisa, više o mirisu kao i TV spot možete pročitati i pogledati OVDJE.


Narciso Rodriguez je lansirao L'aboslu* verziju vrlo popularnih For Her edt i edp mirisa. Recenzija će biti objavljena na blogu, do tada OVDJE možete pročitati priču koja stoji iza ovog mirisa.


Issey Miyake je nakon prošlogodišnjeg lansiranja toaletne verzije Nuit d'Issey* za muškarce, ovu godinu lansirao i parfemsku verziju spomenutog mirisa o kojem će te također čitati na blogu. Informacije i cijene možete pročitati OVDJE.


Stigao mi je i novi miris od Gianfranca Ferrea - Camicia 113* zajedno s losionom za tijelo i Versace Bright Crystal Aboslu* mini setom kojeg možete vidjeti na drugoj slici niže.
Više o Ferre mirisu možete pročitati OVDJE.



Miss Dior EDP mi je dugo bila na listi želja pa sam ju napokon kupila početkom mjeseca. Vrlo trajan, rekla bih univerzalan miris s kojim se ne može pogriješiti. Nešto poput Coco Mademoiselle ili Chanel Chance.


Volim Serge Lutens mirise jer su zaista posebni, pa tako i Clair de Musc koji miriše poput ozbiljnije verzije Chanel 5. Pitate se kako je to moguće s obzirom da je Chanel 5 sam po sebi ozbiljan miris, ali za mene je Clair De Musc definitivno takav. :)


Na posljednjem Lierac i Phyto druženju u studiu Etra predstavljena nam je nova Lierac linija Hydragenist* koja je namijenjena ženama iznad 30 godina života. 
Hydragenist linija bazira se na Hydra O2 kompleksu, nadahnutom tehnikom oksigenacije tkiva, koja se koristi u estetskoj medicini (ubrizgavanje čistog kisika, hijaluronske kiseline i vitamina kako bi koža opet bila hidratizirana i elastična na površini i u dubinskom sloju). Uz proizvode na isprobavanje dobili smo i predivnu zlatno crvenu narukvicu na kojoj je posveta za 40 godina Lieraca. 



Uz Lierac dobili smo i nekoliko Phyto proizvoda gdje je naglask bio na Phytokeratine l'extreme* proizvodima za kosu koji su odgovor na kosu oštećenu agresivnim tretmanima. 


Nedavno su me kontaktirali iz Starskina i ponudili da isprobam novu masku* i piling spužvicu* za lice. Pisat ću o njima čim ih isprobam. Starskin proizvodi su inače dostupni samo u Douglas parfumerijama.


Prošli tjedan sam prisustvovala Uriage druženje uz edukativno predavanje dermatologa i voditelja Uriage laboratorija - dr. Mariusa Antona Ionescua gdje je naglasak bio na njezi mješovite i masne kože sklone aknama. Uz to nam je predstavljena nova linija Hyseac 3-Regul koja je namijenjena upravo spomenutom problemu kože. Na slici niže nalazi se Uriage micelarna voda* namijenjena za čišćenje mješovite i masne kože, Hyseac 3-regul emulzija*, Hyesac SOS pasta* koja se koristi isključivo navečer i namijenjena je isušivanju prištića i Uriage termalna voda*. 



Iz Olivala mi je stiglo nekoliko proizvoda na isprobavanje - piling i maska za lice s uljem smilja*, zlatno ulje za lice od smilja* i tekući sapun Sensitive za intimnu njegu*.


Na otvaranju preuređene Douglas parfumerije u centru Kaptol dobili smo nekoliko proizvoda iz Douglas asortimana, na slici niže se nalazi J.S. Douglas Sohne maslac za tijelo*, Douglas Beauty System Pro-age krema za područje oko očiju*, Douglas korektor laka za nokte* i mali ručnik za lice*.


Prošli mjesec su me kontaktirali iz Bourjoisa i poslali mi Silk Edition puder u kamenu s kojim sam prezadovoljna. Pisat ću recenziju o njemu u jednom od narednih postova.


Od Nivee sam dobila nekoliko noviteta, riječ je o redizajniranim pakiranjima Labello balzama* za usne. Uskoro pripremam darivanje za troje čitatelja u kojem će te moći osvojiti original Labello u redizajniranom izdanju. :)


Uz Labello balzame za usne dobila sam i reformuliranu verziju Nourshing mlijeka za tijelo* kao šampon* i regenerator* iz Repair & Targeted care linije koji ciljano djelujuju na oštećenu kosu.


Kupujući u DM-u slučajno sam primijetila da je Maybelline Fit Me puder za lice snižen na 24 kn pa sam ga ubacila u košaru iz čiste znatiželje i ugodno sam se iznenadila kvalitetom istog. Ako ga uočite u kojem DM-u toplo ga preporučam, za tu cijenu je odličan.


Yves Rocher je otvorio svoju trgovinu u City Centru West i napokon mi je postao dostupniji. Iskoristila sam priliku i kupila gel za tuširanje s cvijetom Tiare koji predivno miriše i dugo se zadržava na mojoj koži.


Za kraj sam ostavila mirisne svijeće, u DM-u sam kupila Air Wick svijeće na 1+1 akciji, a za probu sam uzela Ameli svijeću od sandalovine i bosiljka koja predivno miriše, ali bih voljela da je miris intenzivniji. Pakiranje mi je prekrasno.


*pr pokloni i proizvodi ustupljeni na testiranje

Maja xx

Broj komentara: 8:

  1. što reći, osim - uživaj :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Predobri noviteti, a tek parfemi. <3
    Petra

    OdgovoriIzbriši
  3. Pročitala sam ovaj post čim si ga objavila, ali nisam stigla komentirati. I tako sam se nekoliko puta vraćala i zaista uživam u ovom postu po već ne znam koji put :-).
    Svima divan post, meni predivan, haha :-)). A vjerojatno znaš i zbog čega. Parfema!!!! Ajmeee, divni su, divni, svi!! A i jedva čekam dojmove za novu Lierac liniju, kao i za Uriage proizvode.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahahhaha :D Joj da, mislim da ovaj post ima najviše parfema do sad. A, svi su predivni, Alaia mi je nekako najposebniji. Jedva čekam krenuti s isprobavanjem Lieraca, koristim Uriage SOS pastu koja mi je odlična, ovo ostalo će još malo morat sačekati da dođe na red. :)

      Izbriši

~ I N S T A G R A M ~