New In #26


Prvi New In post u novoj godini. :) Skupilo se mnogo proizvoda i kad sam poslikala i ubacila u post fotografije skužila sam da sam dva proizvoda zaboravila poslikati ali ću ih napisati u tekstu.

Nivea me je zaista ugodno iznenadila povodom blagdana s velikom kutijom koja krije mnogo preparativnih proizvoda, a našlo se tu i nekoliko praktičnih i korisnih stvari poput kišobrana, rokovnika, kugle za bor i mirisne svijeće. Uz spomenute proizvode u kutiji se nalaze gel za tuširanje, losion za tijelo, univerzalna krema, sapun, deodorans, dnevna i noćna krema iz Q10 linije i "candy cane" bomboni. Hvala Nivea. <3


Iz Lancoma mi je stigao novi La Vie Est Belle L'eau de Parfum Intense miris kojeg ću predstaviti u jednom od slijedećih postova.


Stigao mi je također i novi Lanvin miris pod nazivom Eclat de Fleurs koji je predivan i vrlo sličan mom omiljenom ljetnom mirisu - Chanel Chance eau Tendre. Ako tražite povoljniju zamjenu spomenutom Chanelu, svakako isprobajte ovaj od Lanvina. :)


Dsquared2 ima novi miris pod nazivom Want koji je dostupan u Martimex parfumerijama. Bit će recenzija i za njega čim stigne na red. :)


Povodom 12. godišnjice Antiša i ja smo odlučili kupiti miris od istog brenda i odluka je pala na Bvlgari. Ok, miris je više bio moja inicijativa :D Za sebe sam odabrala Goldeu, dok je on za sebe izabrao Man In Black. A, za Božić sam dobila Dior - Dolce Vita miris kojeg sam nažalost zaboravila poslikati.


Od Afrodita Cosmetics su mi stigli noviteti iz Ma3genix linije (noćna krema i koncentrat) kao i 10u1 serum za kosu. Svakako ide recenzija svih proizvoda čim ih isprobam.


Od L'oreal Professionnela sam dobila novo Mythic Oil Shimmering ulje za kosu i tijelo o kojem sam vam pisala u OVOM postu.


Nekoliko noviteta iz Oriflame Giordani Gold kolekcije mi je nedavno stiglo, radi se o njihovim poznatim kuglicama u nijansi Natural Radiance, nova baza za makeup i paleta sjenila za oči u nijansi Radiant Plum.


Uz gore spomenute proizvode stigla je i Milk & Honey krema za ruke koja savršeno miriše. Recenzija slijedi uskoro.


Iz Maybellina su mi stigli noviteti; Lash Sensational maskara, Color Tattoo Creamy Mattes sjenila za oči i predivni Creamy Mattes ruževi za usne.


Nedugo nakon MNY noviteta stigli su i novi L'oreal La Vie En Rose ruževi za usne za koje je u pripremi recenzija, a možda čak i video.


John Frieda u ponudi ima tretman za kosu koji joj pruža volumen i do 7 dana. Do sad sam ga jednom isprobala i za sad zadovoljna, za detaljniju recenziju ću ga svakako isprobati još nekoliko puta kako bi dojmovi bili potpuni.


Prilikom posjete Kiehl's trgovini u Arena centru o kojem sam vam pisala u OVOM postu, odabrala sam Iris Extract Activating Treatment Essence koji se nanosi prije kreme ili seruma za lice, a koži pruža blistav izgled kože. Detaljnija recenzija će također biti objavljena na blogu.


U DM-u sam obnovila zalihe već isprobanih proizva i kupila nekoliko novih za probu. Babylove blazinice koristim za uklanjanje šminke i odlične su mi. Profissimo mirisnu svijeću od čokoladnih pralina sam već koristila i super mi je pa sam ponovila kupnju iste. Dove i Borotalco gelove za tuširanje obožavam pa sam obnovila zalihu. Byphasse gel za tuširanje s mirisom tiare cvijeta sam kupila za probu kao i Balein gel za pranje lica. Pastile s magnezijem, vitaminom C, B6 i B12 koristim već jako dugo i odlične su mi najviše za opuštanje mišića jer kad puno pješačim u neadekvatnoj obući navečer mi hvataju grčevi ili mi noga trza, a magnezij spašava stvar u takvim situacijama. Na slici još nedostaje ponovljena kupnja Catrice tekuće kamuflaže koju sam zaboravila poslikati.


Sa portala Žena.hr sam naručila prvi Beauty Box iz čiste znatiželje u kutiji se nalazi L'oreal Professionnel - PRO Fiber Rectify maska (15ml) i šampon (10ml), NUXE - Merveillence noćna krema (2ml), AlpStories mlijeko i gel za tuširanje od lavande (50ml), Sanex gel za tuširanje (50ml), Schwarzkopf šampon za kosu od ruzinog ulja koji je zamirisao cijelu kutiju (30ml), Elizabeth Arden najpoznatija 8 hour visenamjenska krema (5ml), Avon - full size Luxe ruz u nijansi High Style Coral, Nivea Q10 serum (1,5ml), Merci čokoladica i Juicy Couture miris - Peace, love & Juicy Couture (5ml).


I za kraj sam ostavila Maybelline Color Drama olovke za usne koje su fantastične i o njima sam pisala u  OVOM postu.


Maja xx

Broj komentara: 12:

  1. Znaci mirisi su ti perfekcija... brzinom svjetlosti idem u najblizu parfumeriju da pomirisem man in black!!! :DDDDDDDDDDDDDDD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! :D Isprobaj ga, meni je divan, nekad ga ukradem Antiši. :D

      Izbriši
  2. Divan new in!!!Molim te reci mi onako prve dojmove o Bvlgari Goldei,bas me zanima!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! :)
      Goldea je najkraće rečeno mix novog Paco R. Olympea mirisa, Womanitya od Thierry Muglera i mrvicu La vie est belle - nekako slatkasto smokvast iako nema smokvu u sastavu, pačulij dominira kad se top note smire na koži. Sličan je većini trenutno popularnih mirisa na tržištu, ali opet svoj. Sladak, intenzivan i trajan što je vrlo neobično za Bvlgari mirise jer su oni meni uglavnom lagani i prozračni, ali Goldea me je baš iznenadila. Bočica od 25 ml mi je najljepša. :D

      Izbriši
  3. Hvala ti puno na detaljnom opisu,svida mi se!Trenutno koristim LVEB pa mislim da bi mi se mogao svidjeti.Prvom prilikom isprobavam:-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nema na čemu! ;) Vjerujem da bi ti se mogao svidjeti, kad ga isprobaš (ako se sjetiš) javi kakav ti je! :)

      Izbriši
  4. Evo javljam se,nisam zaboravila:-)Bila sam danas u Mulleru i isprobala ga,jako mi se svidja i sad je trenutno onaj od 50 ml snizen sa 789 kn na 499,ako jos nekog zanima...Ali probala sam i Olympea od Paco R. i sad sam na sto muka jer mi se on svidja mrvicu vise,pa se moram odluciti!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti što si se sjetila! :) Također hvala i na informaciji za cijenu, možda nekome bude korisna. Joj ne znam što bi ti rekla, iako sam vidjela da je Olympea stigla u Bipu pa možda da sačekaš sniženje na mirise pa ga ugrabiš povoljnije nego što bi ga u Mulleru ili Douglasu? Goldeu za sad nisam primijetila po drogerijama. U svakom slučaju slažem se da si na sto muka. :D Nećeš falit s niti jednim! ;)

      Izbriši
  5. Hahaha,koje su to slatke muke!Ooo,super info za Bipu,tamo cesto budu snizenja pa cu pratit.Hvala ti jos jednom!

    OdgovoriIzbriši
  6. Predivan new in, koji više nije new in jer komentiram nakon mjesec i pol, :-))
    Predivna kutija od Nivee, miris LVEB Intense divno, divno miriši. Baš si ga želim. Moram isprobati i ovaj Lanvin koji kažeš da je zamjena za Chance. Goldeu sam isprobala nedavno i osvojila me na prvu. Veselim se recenzijama koje si napomenula da slijede!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :D
      Joj Nivea je stvarno poslala vrhunski paket, LVEB Intense je predivan, kao i Lanvin, vjerujem da će ti se svidjeti ako voliš mirise poput Chance Tender. :)
      O da i mene je Goldea osvojila na prvu.

      Izbriši

~ I N S T A G R A M ~