Keep It Casual



U današnjem postu ću vam pokazati jednostavnu odjevnu kombinaciju koju najčešće volim nositi u proljeće i ranu jesen, odnosno kad je vani ugodno i nije zima. S obzirom da su mi "slip on" tenisice najdraži komad obuće u posljednje dvije godine, jedva sam dočekala toplije dane da ih izvučem iz ormara i prošetam. Tu je također i neizostavna Carpisa torba iz Cruz kolekcije u smeđoj boji od koje se ne odvajam od kad sam ju kupila, idealnih je dimenzija i ima praktičan prednji đep idealan za sitnice za kojima najčešće posežem, mobitel, ključevi, pa i miris. :)











Jakna/Jacket: Kenvelo
Kosulja/Shirt: H&M
Traperice/Jeans: S.Oliver Tall
Torba/Bag: Carpisa Cruz Collection
Tenisice/Slip On: New Yorker
Prsten/Ring: Ebay (sličan možete naći OVDJE)
Naušnice/Earrings: Bipa
Miris/Fragrance: Trussardi Donna
Ruž/Lipstick: Beauty UK Plumalicious
Photo: Antiša <3

Maja xx

Broj komentara: 8:

  1. Mokasine su super! Baš želim slične za proleće, nekako se čine udobnijim od balerinki i onih ravnih patika :) Torba je prekrasna.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, ma odlične su i idu uz sve. ;) Drago mi je da se i tebi torba sviđa. :)

      Izbriši
  2. Very nice... Meni je baš čeče frizura :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) A, friz je ispa onakav u zadnji tren, izletila sam iz kuće na brzinu bez da sam ju ispeglala zato je onako čupava i suha. :D

      Izbriši
  3. Slatko mi je sve, posebno ove slip on patikice.

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlična kombinacija! Sviđa mi se jako!!

    OdgovoriIzbriši

~ I N S T A G R A M ~