Nivea Cream Care


Nivea je nedavno lansirala tri noviteta u sklopu Creme Care linije za njegu lica. Riječ je o mlijeku za čišćenje lica i uklanjanje makeupa, kremi za pranje lica i maramicama za uklanja makeupa i čišćenje lica. Sve tri ambalaže su obučene u prepoznatljivu Nivea plavu boje i mirišu po Niveinom specifičnom mirisu originalne kreme, kojeg obožavam.


Cream Care maramice pogodne su za čišćenje lica, očiju i vrata. Čvrste su, dovoljno debele i nisu previše vlažne, što mi se sviđa. Inače, za uklanjanje makeupa preferiram koristiti micelarnu otopinu na blazinici, ali maramice poput ovih od Nivee dobro dođu na putovanjima ili ukoliko ne stignem obnoviti zalihe spomenutih proizvoda za čišćenje lica. Maramice su vrlo efikasne i skidaju kompletan makeup s lica, bez da ostavalju tragove šminke na licu, nakon što ga operem. S obzirom da u svoju makeup rutinu osim rumenila, pudera i korektora, uključujem sjenila, tuš i maskaru maramice to sve upotpunosti uklanjaju. Ali zbog činjenica da nanosim veću količinu makeupa na očima, uklanjanje istog s maramicom traje nešto duže nego s ostatka lica i tada mi se područje oko očiju lagano zacrveni, ne trljam jako ali vremenski trljam duže nego s mlijekom ili micelarnom otopinom i iz tog razloga mi se područje oko očiju lagano zacrveni, kao s bilo kojim drugim maramicama za skidanje makeupa. S obzirom na spomenuto, maramice inače nisu proizvod kojeg redovito koristim, ali kako zaista upotpunosti uklanjaju kompletan makeup mislim da su svakako dobar izbor i definitnivno su najjefikasnije maramice za uklanjanja makeupa koje sam do sad isprobala. Nisam imala nikakve reakcije na licu u vidu prištića od korištenja ovih maramica. Pakiranje sadrži 25 komada maramica.


Cream Care krema za čišćenje lica je smještena u plastičnu tubu zapremnine 150 ml. Vrlo je guste i bogate teksture i kao takvu preporučila bih ju za redovitu upotrebu kod suhe kože ili za mješovitu kožu preko jeseni i zime. Lice vrlo dobro očisti i skine svu nečistoću, a moju mješovitu kožu lica ostavi hidratiziranom. Ne koristim ju redovito, jer mi je u ovom toplom periodu previše hidratantna pa mi se lice dodatno masti kad ju koristim, ali sam ju upotrijebila nekoliko puta do sada i nakon što bi oprala lice s ovim proizvodom nisam nanosila nikakvu kremu za lice poslije, jer nije bilo potrebe s obzirom da mi je lice već bilo dovoljno hidratizirano uz samo korištenje ovog proizvoda. Do sad nisam imala priliku koristiti kremu za pranje i čišćenje lica, pa ovu ne mogu usporediti s niti jednom, ali mi se sviđa što kožu ostavlja mekanom i hidratantnom. Mislim da će mi biti odlična tijekom zime kad mi koža lica bude dodatno isušena od vanjskih utjecaja, kao i unutarnjeg grijanja. Miris je kao i kod cijele linije predivan, miriše na plavu original Nivea kremu i zadržava se neko vrijeme nakon ispiranja s lica.


Cream Care mlijeko za čišćenje lica je pogodno za sve tipove kože. Smješteno je u plavu plastičnu ambalažu, naizgled podsjeća na Nourshing mlijeko za tijelo iz iste (plave) linije, ali je nešto manjeg formata (200 ml). Srednje je guste teksture i potrebno ga je vrlo malo nanijeti na vaticu pa potom s njim ukloniti postepeno makeup. Ovaj proizvod je također vrlo efikasan kod uklanjanja više slojeva makeupa, sve upotpunosti skida i kompletno očisti lice bez da ostavlja ikakve tragove. Ne iritira oči i ne pecka, dapače vrlo je blag na okoloočnom području i nisam imala nikakve iritacije na koži nakon korištenja ovog proizvoda. Ukoliko preferirate mlijeka za uklanjanje makeupa svakako preporučam da isprobate ovaj proizvod koji mi je ujedno i najomiljeniji iz cijele linije. Miris je također isti kao i kod spomenuta dva proizvoda. 

*PR pokloni

Maja xx

Broj komentara: 8:

  1. Obavezno cu sledecu da kupim tu umivalicu! Ja ne volim ovu plavu Nivea kremu ali volim njen miris, pa mi je super sto su napravili sve ove proizvode sa njenim mirisom. Imam sada belo Niveino mleko za skidanje sminke i ono isto ima divan presavrsen miris kreme. I svaki put jedva cekam da skidam sminku, toliko uzivam utom mirisu...Savrsen osecaj. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj i ja obožavam Nivein miris i potpuno te razumijem. :D
      Nadam se da će ti se ova umivalica svidjeti. :)

      Izbriši
  2. Već dugo gledam ove proizvode u reklami na TV-u i sada, zahvaljujući tvojoj recenziji, vidim da mojoj masnoj koži lica ne bi odgovarali. Hvala na recenziji <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :)
      Umivalica bi sigurno bila prehidratantna. Ovo ostalo bi moglo proći za masnu kožu, jer ne ostavljaju masni trag nakon ispiranja.

      Izbriši
  3. Divan članak, no ja i dalje razmišljam treba li mi ova umivalica, ili da je radije preskočim :D Komplikacija! haha

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! <3
      Hahahha #FirstWorldProblems. Ako se nalaziš u tekstu, preporučam da isprobaš. ;)

      Izbriši
  4. Maramice imam, a kremu imam u malom putnom pakiranju, nekoliko komada. Ništa još nisam isprobala, čekam hladnije dane da isprobam kremu za čišćenje jer sam bila mišljenja da mi sada ne bi odgovarala. A eto, to sam i potvrdila nakon tvoje recenzije, :-))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, krema je vrlo bogata i za vrijeme hladnih mjeseci će biti idealna. Nadam se da će ti se svidjeti kad isprobaš. :)

      Izbriši

~ I N S T A G R A M ~