Dior - J'adore L'or (2023.)

Da vam budem iskrena, dio mene je očekivao od Francisa da će kreirati L'or sličan onome iz 2010. godine. To mi je apsolutno najdraža J'adore verzija koja je do sada lansirana. Kad sam prvi put isprobala novi J'adore L'or, bila sam iznenađena i pomalo tužna zbog prethodno spomenutog razloga. Kako se miris počeo razvijati na mojoj koži, počeo mi se polako sviđati. Upravo to me natjeralo na razmišljanje gdje sam se zapitala, zašto sam očekivala od novog kreativnog direktora kuće Dior da napravi nešto slično onom, što je prethodni kreativni direktor već napravio. Razumljivo je da će s odlaskom Françoisa Demachyja u mirovinu, Francis Kurkdjian kreirati miris sa svojim znanjem, iskustvom i pri tom u svaki od njih utkati svoj osobni pečat. Sati su prolazili i što sam više nosila novi L'or, to mi se sve više sviđao. Novi L'or je najljepši buket jasmina i medenog cvijeta naranče kojeg sam ikada pomirisala u parfemima.


Nježan i moćan u isto vrijeme, a opet iznimno ženstven. Predivan je doživljaj nositi ga, a ujedno donosi i komplimente. Moram naglasiti da više pristaje J'adore liniji nego moja 2010. verzija koja je mnogo raskošnija, intenzivnija i manje orijentirana na bijelo cvijeće.

Ako ste upoznati sa J'adore linijom, onda sigurno znate da je glavna nota te linije jasmin, a novi J'adore L'or je pojačana, blistava verzija jasmina s daškom medenog cvijeta naranče.

Ovo je izvanredan miris i jednostavno se ne može usporediti s prethodnim L'or verzijama (iz 2017. i 2010. godine), smatram ga produžetkom J'adore Eau de Parfuma, odnosno nešto poput njegove zrelije, odraslije verzije.

Ima odličnu trajnost od preko 8 sati na mojoj koži, a na odjeći traje danima. Ne mogu ga dovoljno preporučiti da ga isprobate, ako već niste, jer ovo je jedno od najljepših mirisnih izdanja koji su lansirani ove sezone.
Maja xx

Nema komentara:

Objavi komentar

~ I N S T A G R A M ~