Balea kupovina

U posljednja dva mjeseca nakupovala sam nekoliko Baleinih proizvoda, koje možete naći samo u DM trgovinama. Volim njihove proizvode, neki su mi stvarno odlični, neki možda malo, ali malo manje i mislim da cijenom itekako opravdavaju svoju kvalitetu.


Prvi proizvod koji sam kupila, čitajući pohvale cura na Forum.hr, bila je Babylove dječja krema za lice 
Babylove dječja krema za lice

Da, iako piše Babylove na njoj, to je također proizvod od DM koji se isključivo može kupiti u njihovim trgovinama, odlučila sam ga svejedno smjestiti pod "Baleinu kupovinu". 

Ako ste me čitali prije, znate da sam pisala kako imam "čudnu" kožu :D e, pa ova baby krema je bila jedina koju sam mogla nositi duže vrijeme, a da mi nije stvarala nikakve probleme. Ali, ta krema nažlost nije moja THE krema, jer ne sadrži SPF u sebi i malo mi je teška za nanošenje prije make up-a, ali svakako je preporučam jer je dovoljno hidratantna i idealna krema za nanijeti prije spavanja onima kojima isto možda bude teška kao i meni. Namjenjena je djeci, znači nema boja ni konzervansa. Lijepo miriše, onako pomalo na baby proizvode, brzo se upija, poluguste je teksture i bijele boje. Krema za svakodnevno (večerenje) korištenje idealana, za cijenu od 13 kn za 75 ml proizvoda, odlična!

Balea Body Losion Kokos i Cvijet Tiare

Ovo ljeto sam malo više zaluđena mirisom kokosa nego inače, pa sam u skladu s tim kupila i Balein losion za tijelo na slici poviše. No, ovaj losion baš i ne miriše na kokos. Miris mi se ne sviđa, nekako kao da je razvodnjen, ne znan koju drugu riječ da upotrijebim, jednostavno ne miriše kako mirišu neki drugi losioni od kokosa - baš na kokos. Inače, krema je onako ok, ništa posebno, služi svrsi, relativno brzo se upija, lako se razmazuje. Ali mislim da je neću opet kupiti, iako mi je drago da sam je probala. Cijena je oko 13 kn za 200 ml proizvoda i  Limited Edition je. 

Balea Losion za ruke 

Dugo sam gledala ovaj proizvod i mislila se hoću li ga kupiti ili ne, jer sam se bojala da bi mi miris maline bio možda malo prejak na rukama, jer ne volim baš osjetiti jake mirise na rukama isto tako nisam znala, da li će mu trebati puno da se upije, a to također, isto ne volim. Privuklo me to što je na pumpicu, a i kad sam vidjela da je Limited Edition morala sam ga probat, inače ne bi imala mira. I drago mi je da sam ga uzela, jer sam zadovoljna s njim. Koristim ga svaki dan, nakon skoro svakog pranja ruku, jer mi se ruke jako suše i ovaj losion mi super dođe da mi održi vlažnost na rukama. Ne ostavlja ljepljiv osjećaj na rukama, brzo se upija i na sreću miris zaiste nije intenzivan. Cijena mu je oko 14 kn za 300 ml proizdvoda. Preporučam! I kupujem još jednu bocu sigurno, dok ga još ima za kupiti. 

Balea Soft cream

I o Baleinoj soft cream (kremi) sam čitala same pohvale od cura na Forum.hr, pa sam je odlučila i ja probati ... "...di svi, tu i mali Mujo..." i isto još jedan odličan proizvod. Ovaj proizvod bi mogao biti nešto kao što je Nivea u plavoj kutijici, ona unverzalna, plava Nivea dobro nam znana dugi niz godina. Ali ipak malu prednost dajem Balei jer je puno manje gušća od Nivee i puno brže se upija. Kožu hidratizira, ostavlja je mekanom i glatkom. Višenamjenska krema koja se može koristiti i za lice i za tijelo. Preporučam! Trenutno joj je cijena oko 10 kn za 250 ml proizvoda, inače je oko 15 kn. Svakako se isplati. 

Balea Koncentrat za ruke

Ovaj proizvod me nije nikako oduševio. Treba mu sto godina da se upije i ako se ikad upije, ostavlja mi onaj sticky osjećaj na rukama, koji mi se nikako ne sviđa. Jednostavno mi ništa ne radi rukama, nego samo stoji na koži. Cijena mu je oko 8 kn za 50 ml proizvoda, ali mislim da se za par kn više može dobiti bolji proizvod za suhe ruke. Npr. Dove deep care krema za ruke mi je puno bolji izbor. 
To je ova na slici ispod. 
Dove - deep care krema za ruke. (slika preuzeta sa neta)

Balea glatz intesive serum

O ovom serumu nisam ništa čitala prije kupnje, kupila sam ga na brzinu, jer sam potrošila Matrix silikonske kapi, koji koristim posljednje 3 godine, a kako nisam imala vremena čekati narudžbu preko interneta, odlučila sam se za Balein serum, pa što bude. Proizvod je skroz ok, ne radi čuda kao možda neki bolji serumi, ali je meni skroz solidan. Cijena mu je oko 25 kn, za 50 ml proizvoda. Kosu mi čini mekanom i sjajnom, težinu kose ipak malo više osjećam s njim nego sa Matrixovim, ali kažem, sasvim solidan, onako na brzinu serum koji može uskočiti ako vam se dogodi što i meni. 

Balea Urea krema za područje oko očiju

Nikad do sada nisam koristila kreme za oko očiju. Znam, grozna sam, ali jednostavno nisam tom području lica predavala puno važnosti do sada. (stari se, jel') i iz tog razloga što ih nisam nikad koristila, ne znam što bi rekla za ovu kremu. Ona je dobra, osjećam da nešto "radi", a što radi, nemam pojma. :) Bitno mi je da mi ne izaziva nikakve probleme oko očiju i da je mogu nositi. Ako ste početnik u ovome kao i ja, preporučam i vama ovu kremicu, cijena je oko 23 kn za 15 ml proizvoda i vjerujem da će trajati vječnost jer je jako malo treba, brzo se upija i lijepo miriše. 

Baleino ulje za tuširanje Fragaipini koje je gore na slikama, sam već recenzirala ovdje.


Koristite li vi neke od gore navedenih proizvoda? Što mislite o Baleinim proizvodima općenito?
Maja xx





Nema komentara:

Objavi komentar

~ I N S T A G R A M ~