Holy Grail (HG) proizvod - Avene Termalna Voda

Prije više od dvije godine kupila sam svoj prvu termalnu vodu, i to je bila od Vichy - a ne znam ni sama zašto ... ah da, sjetila sam se.. htjela sam je nosit sa sobom rodilište dok sam čekala prvo dijete, pa da se mogu s njom prskat (joj ideje, kao da sam znala što me tamo čeka, još onako nadobudna, ja sam mislila da ću se imat vremena prskat s njom, yeah right!)

Ali dobro.. uglavnom, nakon par korištenje te iste termalne, nije mi se svidjelo kako mi suši kožu. Nije mi bilo jasno zašto se toliko hvale te termalne vode, ako mi koži ne čine ništa dobro...
Riječi je o ovoj Vichy termalnoj vodi
slika preuzeta sa Vichy web stranice (svoju sam potrošila i bacila)

Ovo ljeto sam dobila atopijski dermatitis jer sam se tuširala i po tri puta dnevno + alergična sam na neke metale i hranu, pa je to rezultiralo užasnim svrabom, crvenilom, sitnim točkicama na pojedinim dijelovima tijela. Bila sam očajna i ugledavši tu Vichy termalnu vodu na polici u WC- u, odlučila sam je iskoristit, barem da mi malo "ohladi" to području. I stvarno, spasila me. Smanjila mi je iritaciju i sprječavala me od daljnjeg nanošenja boli u obliku luđakog svrbeža.

Potrošila sam je u roku desetak dana i morala sam ići u nabavku druge, veće boce. I ovaj sam se put odlučila za Avene termalnu vodu.

Avene Eau Thermale Spring Water

Tako mi je drago što nisam opet kupila Vichy, jer onda ne bi nikad znala koliko je Avene u biti SAVRŠENA termalna voda za taj prokleti dermatitis + ne isušuje mi kožu. 
U roku od 2 dana mi se povuklo 99% crvenila, svrbež je sveden na minimum i od tada je ova termalna voda za mene HG. Kod Vichy termalne mi je trebalo sigurnih 10 - 15 dana da mi se sve povuče kako treba + dugo su mi ostajali tragovi na mjestima gdje bi mi se osip pojavio. Avene termalna voda polako smanjuje cijelu stiuaciju u roku 5 dana i ne vide se mjesta na kojima je osip bio. 
Na naljepnici piše: Preporuka hrvatskih dermatovenerologa. Anketa provedena na 4. kongresu hrvatskih dermatovenerologa. 

Koristila sam je i na licu, nikakvo sušenje, peckanje ni zatezanje nisam osjetila nakon korištenja iste, dok to nažalost ne mogu reći za Vichy termalnu. 

Opis proizvoda. (klik na sliku)

Zaključak: Ovo je definitivno moj HG proizvod koji će se uvijek naći kod mene. Ne samo zbog alergija, s ozbirom da je višenamjenski proizvod poslužit će sigurno i u druge svrhe. Cijena boce od 300 ml je 70 kn u Farmacija ljekarnama, pakiranje od 50 ml je trenutno na sniženju u istoj ljekarni, po cijeni od 25 kn, u slučaju da se odlučite za probu, da znate gdje kupiti! ;)



Koristite li vi termalne vode? Da li ste zadovoljne s njima?
Maja xx

Broj komentara: 5:

  1. ...naravno...uvijek imam jedno malo pakiranje sa sobom u torbi i kod kuće veliko pakiranje...u principu ih stalno mijenjam - sada trenutno koristim Caudalie termalnu vodu...sve su mi podjednako odlične i u principu multinamjenske su a takvi su proizvodi neprocijenjivi ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, jedan tako rekla bi jednostavan proizvod, a da može biti toliko efikasan. Ne sjećam se kad me neki proizvod baš ovoliko oduševio. Pogotovo radi alergije, nemam riječi.. a, već sam imala film u glavi kako moram ići po bolnicama, da me trpaju tabletama ili šta već, a ovo čudo me je spasilo živaca i vremena. znači i Caudalie je dobra? ja sam naručila Beauty elixir, nisan mogla više izdržat :D samo se isto bojin alkohola u njemu, ali pukla bi da ga nisan kupila. sad još samo da dođe.. onda bi mogla probat i termalnu njihovu ako mi bude dobar, kad Avene potrošim.

      Izbriši
    2. ...i termalna i elixir su odlični....ali meni je elixir služio za fiksiranje šminke a termalna mi je samo za osvježenje...;)

      Izbriši
  2. Obožavam termalne vode, Avene imam najveću bocu!! Zatim Uriage, Vichy i Caudalie koja mi se pokazala još najhidratantnijom.
    Dok mi recimo onaj njihov elixir i nije nešto..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, Avene je odlična! Vichy mi nije nikako odgovarala. Uriage i Caudalie nisan probala, ali, mi je Elixir odličan. :)

      Izbriši

~ I N S T A G R A M ~