M.A.C. - Full Of Joy rumenilo

Do sada nisam imala priliku vidjeti uživo, a kamo li posjedovati barem jedno M.A.C rumenilo. Već neko vrijeme želim jedno u kolekciji, samo da se osobno mogu uvjeriti u njihovu kvalitetu. 

Iako sam bila skeptična oko nijanse Full Of Joy, a isto tako na neki način i sigurna da želim tu nijansu, jer do tada sličnu nisam nikada ni imala, pa mi je to ujedno predstavljalo izazov. 





 Ovo rumenilo, kao i sva ostala M.A.C. rumenila dolazi u kartonskoj kutiji unutar koje se nalazi okrugla, crna, plastična kutijica koja sadrži 6 grama proizvoda. Cijena se kreće oko 120 kn, pa na više, van granice Lijepe naše, naravno :D


Full Of Joy je hladna lila boja, koja više pristaje curama neutralnog i hladnog podtona kože. Iako izgleda mat, na licu daje lagani sjaj, tako da vam hihglighter prilikom korištenja ovog rumenila zaista nije potreban. 
Prekrasno izgleda na licu, ali je i slabije pigmentiran, što je meni osobno odlično jer onda sama mogu dozirati količinu rumenila, bez da pretjeram, a vjerujte mi sa ovim rumenilom pretjerati NE MOŽETE.
Trajnost mu odlična, sigurnih 8 sati kada je postepeno počeo gubiti na intenziteu. 



dnevno svijetlo

sa blicem


dnevno svijetlo

lijevo: dnevno svijetlo                    desno: sa blicem

lijevo: dnevno svijetlo                desno: sa blicem 


Zaključak: Prekrasno rumenilo, nijansa koja se malo rijeđe viđa od ostalih i zaista pravo osvježenje u moru manje više sličnih nijansi. Zahvaljujem dragoj F. što mi omogućila da se dokopam ove divote. :) Boja rumenila je realnija na slikama sa blicem!
I da, Limited Edition je! 

Što vi mislite o ovom rumenilu? Preferirate li ovakve boje? 
Maja xx

5 komentari:

  1. Privlače me MAC proizvodi i to ne samo rumenila ali ono što me u isto vrijeme odbija je cijena . Valjda ću nekad biti makar pomoćnica nekog minstra pa da sebi priuštim cijelu paletu MAC proizvoda :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahaha.. pa nije toliko strašna cijena, dok npr. chanel, dior ... imaju zaista malo previsoke cijene, a kvalitetom mogu parirat jednom M.A.C. -u, koji je upola, ako ne i više jeftiniji. Eto, ja ti držin fige da nađeš super plaćen posao, pa da si možeš priuštit MAC rumenila u neiscrpnim količinama, svih mogućih nijansi ;)

      Izbriši
  2. Odgovori
    1. Jel' da je? :) Prekrasano je, boja je neuobičajena, ali prekrasna

      Izbriši

 

Follow by Email

iHerb.com kod za popust (klik na sliku za preusmjeravanje na stranicu)

iHerb.com kod za popust (klik na sliku za preusmjeravanje na stranicu)
Popust od 5$ za prvu narudžbu do 40$ ili 10$ za narudžbe iznad 40$