Urban Decay - Naked Basics

Mislim da sam posljednja blogerica na svijetu koja piše post o ovoj paleti. :D S obzirom da je od samog starta preplavila gotovo sve blogove, pitate se što ja imam za reći, kad je već sve viđeno i pročitano? Ja uvijek imam nešto za reć. Ma šalim se... iako ju imam već gotovo mjesec dana, htjela sam ju dobro istestirati, da vam mogu napisati svoje mišljenje o ovoj paleti.


Dolazi u kombinaciji gumeno - plastične, čvrste, kompaktne ambalaže, veličine dlana. Unutar palete nalazi se ogledalo koje prekriva cijelu dužinu preklopne strane palete, a sama paleta sadrži 6 sjenila, koja pojedinačno teže 1.3 grama.

Iako je najavljeno da će sva sjenila biti mat, jedna nijansa ipak to nije, prva nijansa - Venus, koja ima frosty finish (ne znan kako bi to prevela pravilno na hrvatski, ali uglavnom ima odsjaj, ali nije shimmer, a ni glitter) i meni je osobno najdraža nijansa u paleti, jer mi se pokazala kao najljepša nijansa za stavljanje u unutarnji kut oka, jer lijepo otvori pogled.


Za razliku od Naked1 i Naked2, ovu paletu sam htjela, jer sadrži gotovo sva mat sjenila, dok to kod niti jedne druge palete nemam. Odlična je za dnevni look, kao i za večernji i za njom najčešće posežem od kad je stigla. 
Sjenila se dosta truse prilikom nanošenjam, ali su također dobre pigmentacije, svijetlija nešto manje od tamnijih boja, ali ja sam zadovoljna, s obzirom da se ipak radi o mat sjenilima. 

Trajnost im je zavidna, sa bazom prežive i do 7 sati, dok bez baze za oko 2 sata kraće, kada se počinju uvlačiti u pregibe.
Također, ova paleta vam može poslužiti i za popunjavanje obrva, osim frosty nijanse, naravno. 


Kupljena je preko Hqhair za 17 funti (imala sam kod od 15% popusta), inače joj je regularna cijena 20 funti uz besplatnu poštarinu.
Trenutno imaju 10% popusta na Urban Decay (LOVEUD - je kod koji vrijedi još nešto manje od 48 sati), pa ako vam se sviđa paleta, možete kod iskoristiti. 

Za usporedbu sam vam stavila Catrice - LE Revoltaire paletu sjenila i Too Faced Glamour to Go paletu, pa da možete dobiti dojam o veličini Naked Basics palete. 


Swatch:




Što vi mislite o ovoj paleti? Jeste ju već kupili? Planirate li?
Maja xx

19 komentari:

  1. Znaš šta mislim o njoj - sve naj ;-) nije must have, ali je ja jako volim...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam, znam da je voliš! :D
      I slažem se, nije must, ali je također lijepo imati :D

      Izbriši
  2. ja mislim da ću je nabaviti, imam naked 2, ali ova mala me sve više privlači :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :) Super je, ovo je baš everyday paleta.

      Izbriši
  3. E baš si mi nalila sol na ranu, dva puta sam ju stavila u košaricu i nisam kupila, toliko me privlači da ju odoh odmah naručiti.
    Ubit ću te!!! : D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :D Znam kako se osjećaš! :D Tako mi je i samoj bilo :D Pukla bi da je nisam kupila.
      Mislim da nećeš požalit ;)

      Izbriši
  4. Okej, službeno je ---> svi ju imaju osim mene :( Ja ju nikad ne naručim jer ne želim da mi naplate carinu, a za 4 mjeseca svakako idem u Italiju i Grčku gdje ju mogu kupiti. Ali to ja samo sebe opravdavam da ne kupim još jednu paletu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma nemaju, viruj mi ;)
      A, ja se dam kladiti kad se vratiš iz Italije i Grčke, da ću ja biti ta koja će umirat nad tvojim postovima :D
      A, Naked ćeš imati prilike isprobati uživo, pa ćeš odlučiti da li ti je potrebna :)

      Izbriši
    2. Nadam se :) ali onda ću vjerojatno uzeti Naked 2 jer ona mi se zapravo najviše sviđa od svih njihovih paleta.

      Izbriši
    3. Super onda, bitno da kupiš onu koja ti najbolje odgovara. Jedva čekam tvoj haul post :D

      Izbriši
  5. Nisis zadnja :) Mene ne fascinira i neću je kupiti :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Slatka je paletica, ali me ne odusevljava, proradi mi povremeno razum pa postanem svesna da imam mnogo senki bas u tim bojama :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pametno razmišljaš! Nekome tko već ima ovakva sjenila, nema potrebe gomilat. :)

      Izbriši
  7. Nisi zadnja. Ja ju uopće nisam kupila. Imam obje njihove Naked palete i kada je ova izašla, jednostavno sam odlučila da je dosta. Foxy imam u Naked2 i, najiskrenije, nisam oduševljena, a crnih (tamnih) nijansi također u svim verzijama. Ove ostale 4 nisu me ničim zvale. Naravno, i ja imam raznih mat sjenila u svojoj kolekciji, a vidjela sam i recenziju emilynoel83 koja je rekla da je OK, ali nikako HG ako već varijacije na temu imate, pa sam ja svjesna svojih kozmetičkih gabarita odlučila preskočiti.

    Pozdrav! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O, pa tebi ni ne treba ova uz 1 i 2 :D
      Nije HG, ne mogu reć da je, ali mi se sviđa jer ima uglavnom mat sjenila na jednom mistu, a to mi je bitno, jer mrzin kad moran otvorit nekoliko paleta za našminkat se, samo čekam kako će mi ispast, jer nemam dovoljno mista i komoda za pošteno sve lipo rastvorit i našminkat se, tako da mi je ovo idealno zbog veličine i kombinacije boja.

      Izbriši
  8. Takve nijanse najčešće i koristim, baš mi se sviđa :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovakve jesu najbolje i najsigurnije za nošenje :)

      Izbriši
  9. nemam ni jednu njihovu paletu ali ću uzet sve koje su do sada izasle

    OdgovoriIzbriši

 

Follow by Email

iHerb.com kod za popust (klik na sliku za preusmjeravanje na stranicu)

iHerb.com kod za popust (klik na sliku za preusmjeravanje na stranicu)
Popust od 5$ za prvu narudžbu do 40$ ili 10$ za narudžbe iznad 40$